Direksiyon sınavları yapıldı. Herkese hayırlı olsun !

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Arkadaşlar yarın ben de Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi nde girecem


Kadıköy den E-5 üzerinden gelecem.


Yerini bilmiyorum.Sınav 8.30 da .

Lisenin yerini bilen varsa yaklaşık da olsa biraz tarif edebilir mi?
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
27
Bende ankara da girdim. jinlun 250 lik motorumla girdim sınava. zaten full koruma vardı üzerimde dizlik bellik kask vs adam bi git gel dedi o kadar. :D ehliyet alan herkese hayırlı olsun. bi de şunu unutmayın ehliyet almadan önce ehliyetimiz yok diye çok dikkatli kullanıyduk (ben şhsen öyleydim) aynı dikkkati devam ettirelim...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaslar..

Cıngıllıogluna gelecek arkadaslar eger yerı bulmada sorun yasarlarsa benı arasınlar.. 0532 2515952 gerekırse ben carefourdan onları alırım yada tarıf ederım..Erken vakıt de arayabılırsınız dert degıl . uyumak gıbı bır sorunum pek yok..

selamlar

Hammer' Alıntı:
Arkadaşlar yarın ben de Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi nde girecem


Kadıköy den E-5 üzerinden gelecem.


Yerini bilmiyorum.Sınav 8.30 da .

Lisenin yerini bilen varsa yaklaşık da olsa biraz tarif edebilir mi?

Hocam bostancı -dudullu mınıbuslkerını takıp et.. onunden gecıyor okulun yanında top sahası var zaten cok yakın bostancıo koprusunden yuruyerek bıle 10 dakıka
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
Hammer' Alıntı:
Arkadaşlar yarın ben de Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi nde girecem


Kadıköy den E-5 üzerinden gelecem.


Yerini bilmiyorum.Sınav 8.30 da .

Lisenin yerini bilen varsa yaklaşık da olsa biraz tarif edebilir mi?


trader hocam tarif etmiş yolu ama bende anlatayım istersen,

kadıköy rıhtımdan 319 numaralı kadıköy-kayışdağı özel halk otobüsleri kalkar, ve E-5 üzerinden giderek, bostancı köprüsünden döner ve okulun önündende geçer, siz sorarsanız söylerler, şöför olur, muavin olur, tam okulun kapısının önünde indirirler, yardımıcı olabilmişimdir umarım...
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
bENDE YARIN 14.30 GİRECEĞİM GELECEK ARKADAŞLAR VARSA GELEN BENDE carefourdan

ALABİLİRİM TEL: 0535 326 12 60
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
tigermbz' Alıntı:
hepimize hayırlı olsun
97 almışım
3 puanı nerden kıstılar bende anlamadım :p
bundan sonra durdurmasalarda çevirmelere girip abi benimde evrakları kontrol edin diyecem acısını çıkaracam :p

Tekrar hayırlı olsun.. Ama çevirmelere girme olayını 2 kere düşün derim.. Şahsen ben de B ehliyetimi aldığımda bile bile girdiğim çevirmede, bagajdaki eksiklerden ceza yemiştim:)
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
67
Selam ben de yarin Cingıllıoğlu'nda giriyorum saat 11 de.. Son dakika golü yememek için kendi motorumla gitmeyeceğim sanırım herkese bol şans.. Orada birbirimizi nasıl tanıyacağız?
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
26
selam herkese

bende bugun girdim sınava herhalde gecmisimdir. Cunku kotu surenlere bizim sınav görevlisi sınav bitiminde bir sans daha verecekti, onları bekletiyordu. Ama benim önerim şu ki eğer kendi motorunuzla girebiliyorsanız sınava onunla girin. chopper dan sonra scooter kullanmak cidden felaket.....
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Yol tarifi konusundaki yardımlarınız için saolun.


Sınav fena diildi.


Yalnız sınav başlamadan tur atan bir aday motoru kontrol edip durduramadı ve epey kötü düştü.

Kaskı da yoktu.İnşallah bişi olmamıştır.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
153
sınava giren herkese hayırlı olsun arkadaşlar.kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
93
arkadaşlar ben de dün cıngıllıoğlu lisesinde girdim.3 adet huniyi koymuşlar aradan geç dediler .verdikleri motor çok küçük olduğu için kendi motorumla girdim .akşam üstü kursu aradım geçti dediler.şunu anladım ki bu çevirmelerde insanları kastıklarına değicek bir sınav değil bu ehliyet işi hem sınavı hem direksiyonu.ne yapalım bu işin kuralı buymuş bizde uyduk herkese hayırlı olsun.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Yoğunluk yüzünden sertifikaları buhafta içinde almamız biraz zor gibi. Ehliyer 2 günlük iş ama galiba gelecek haftada evde kös kös oturacaz. Motor aldık binemiyoruz :pr:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bende cumartesi sabahı sınava girenlerdenim ammada vurdumduymaz adamım burada kursu arayıp sonucu ogrendigini soyleyen arkadaslarda olmasa kursu aramak aklıma gelmezdi az once aradım ve 96 açtı aldıgımı ogrendim çarsamba gunu gel evraklarını al dediler
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
sınav komedi resmen
kukaların arasında geçip geri donmek 30sn. falan sürdü. sonra tamam geçtin dediler. bu nasıl iş anlamadım.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Evet artık benimde bir ehliyetim var içim rahat rahat dolaşırım herkeze bol şans arkadaşlar bizde adamların arkasından dolaştık işte...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Gelısımdekı arkadaslar da persembe gunu dedıler.. Neyse bu ıs te bıttı boylece.. gercı ben pek onemsemıyordum ama kasko ehlıyet olmayınca bır ıse yaramıyor:) esas mesele burda bence.. selamlar
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bende dün direksiyon sınavına girdim, güngören stadının arkasında, gerçekten tam komedi, sınav komisyonu motordan anlamıyor.
Ben 47 yaşında çok eski bir motorcu olarak bu sınava utana sıkıla girdim, yahu kardeşim yıllarca motor kullan, ilk kurye sistemi olan sinemalar arası film taşı, yarışlara katıl derece al, sonra sana desinlerki sen motor kullanamazsın ehliyetin yok, olmaz böyle yaaaaa, inanın sınavda kamyonun arkasına saklandım sonra sıra geldi afedersiniz çük kadar bir motorla sınava gir sonrada sana hoca sinyallerinize dikkat edin desin, kimse sinyal kullanmadı ben kurallara uymak için sinyalleri kullandım hoca dik dik bana bakarak(bayan hoca) sinyallerinize dikkat etmelisiniz. YAHU KARDEŞLER YERİN DİBİNE GEÇTİM. Allah hepinize kazasız sürüşler versin, aman dikkat, daha istanbulda motor kültürü oturmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst