Arkadaşlar bende dün direksiyon sınavına girdim, güngören stadının arkasında, gerçekten tam komedi, sınav komisyonu motordan anlamıyor.
Ben 47 yaşında çok eski bir motorcu olarak bu sınava utana sıkıla girdim, yahu kardeşim yıllarca motor kullan, ilk kurye sistemi olan sinemalar arası film taşı, yarışlara katıl derece al, sonra sana desinlerki sen motor kullanamazsın ehliyetin yok, olmaz böyle yaaaaa, inanın sınavda kamyonun arkasına saklandım sonra sıra geldi afedersiniz çük kadar bir motorla sınava gir sonrada sana hoca sinyallerinize dikkat edin desin, kimse sinyal kullanmadı ben kurallara uymak için sinyalleri kullandım hoca dik dik bana bakarak(bayan hoca) sinyallerinize dikkat etmelisiniz. YAHU KARDEŞLER YERİN DİBİNE GEÇTİM. Allah hepinize kazasız sürüşler versin, aman dikkat, daha istanbulda motor kültürü oturmadı.