- Katılım
- 3 Haz 2007
- Mesajlar
- 1,150
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 7 temmuz yazılı sınavı açıklandı.
1.direksiyon sınavı hangi gün(bir hafta sonraki cumartesi mi?)
2.sınavı geçtiğimize dair bir belge ne zaman veriliyor.
3.eskiden sınavları geçtiğimizi ispatlayan o belge ile resmi ehliyet çıkıncaya kadar sorunsuz araç kullanabiliyorduk(ehliyet olduğunu ispatlar nitelikteydi.)hala öyle mi?yoksa illaki trafikten ehliyet işlemlerini bitirip ehliyeti elimize mi almalıyız.
4.ben ankarada oturuyorum.ancak ilk ehliyetim bursadan.ankara bursa arası yazışma ne kadar sürer elden takip etme şansım var mı(ailemi ziyaret ederim bahanesiyle).yada bu işlemi hızlandırmanın yolu var mı?
1.direksiyon sınavı hangi gün(bir hafta sonraki cumartesi mi?)
2.sınavı geçtiğimize dair bir belge ne zaman veriliyor.
3.eskiden sınavları geçtiğimizi ispatlayan o belge ile resmi ehliyet çıkıncaya kadar sorunsuz araç kullanabiliyorduk(ehliyet olduğunu ispatlar nitelikteydi.)hala öyle mi?yoksa illaki trafikten ehliyet işlemlerini bitirip ehliyeti elimize mi almalıyız.
4.ben ankarada oturuyorum.ancak ilk ehliyetim bursadan.ankara bursa arası yazışma ne kadar sürer elden takip etme şansım var mı(ailemi ziyaret ederim bahanesiyle).yada bu işlemi hızlandırmanın yolu var mı?