- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 376
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar...
yaklaşık 1 ay önce kaza yaptım..arabaya diklemesine vurdum...daha sonra ESKİŞEHİR HONDA SERVİSİ (özellikle yazdım büyük harflerle) ne götürdüm..önce usta bakmış sadece ön farı değiştirmiş direksiyon yamuk olduğu halde direksiyon için yapıcak birşey yok demiş..sonra yine götürdüm busefer gidon yamuk değiştirelim dediler.motorsikletten iyi anlayan arkadaşla birdaha baktık problem gidonda değildi..ön tekerlek neredeyse camurluğa değiyordu..sonra yeniden götürdük.bu sefer ön krank mili,süspansiyon cubuklar (tam isimlerini bilmiyorum) ve gidon değişti...farla beraber yaklaşık 300 liraya yakın para ödedim.ki sadece motorum tamamen düzgün olsun para önemli değil dedimm.bunları değiştirdikten hemen sonra 2 hafta içinde 2 kere daha götürdüm direksiyon sağa çekiyor diye.herseferinde elim boş döndüm.
benim sorunum motorum düz giderken gidonun sağa doğru dönmek istemesi.yani hareket halinde gidonu hafif bıraktığım zaman hemen sağa dönüyor.inanın buda özellikle iki kişi kullanıldığı zaman resmen gidonu rahat bırakamamana sebep oluyor..kendini sürekli kasma halinde ve gidonu sola döndürmeye çalışma halinde oluyorsun..
başka bir ustaya götürdüm...ön grenaj, benzin deposu ve ön takımı komple sökücem dedi.. ve sonra gidonun motorun ön kısmıyla birleştiği bir yere (sanırım motorun iskeletinin ön kısmı) oksijenle ısıtıp düzelticem ama eskisi gibi olmayabılır dedi..
birde acaba ön tekerlek milinde veya mil rulmanında, balans ayarıyla ilgili olabilimi?
bu problemi artık halletmek istiyorum..inanın motoru kullanasım kalmadı..veya sorun cidden bi üstte yazdıgım gibi duzeltılebılırmı tamamen...ya ben bu konularda bıras kılımda eskısı gıbı olsun dıe herseyı yapabılırım..
birde ben şimdi bu eskişehir honda servisini şikayet edeyimmi..?sen nasıl olurda yapamassın..ya bana yapamam bile deseler anlıcam...
kusura bkamayın baya doluyum..burda patlıyım dedim..
yaklaşık 1 ay önce kaza yaptım..arabaya diklemesine vurdum...daha sonra ESKİŞEHİR HONDA SERVİSİ (özellikle yazdım büyük harflerle) ne götürdüm..önce usta bakmış sadece ön farı değiştirmiş direksiyon yamuk olduğu halde direksiyon için yapıcak birşey yok demiş..sonra yine götürdüm busefer gidon yamuk değiştirelim dediler.motorsikletten iyi anlayan arkadaşla birdaha baktık problem gidonda değildi..ön tekerlek neredeyse camurluğa değiyordu..sonra yeniden götürdük.bu sefer ön krank mili,süspansiyon cubuklar (tam isimlerini bilmiyorum) ve gidon değişti...farla beraber yaklaşık 300 liraya yakın para ödedim.ki sadece motorum tamamen düzgün olsun para önemli değil dedimm.bunları değiştirdikten hemen sonra 2 hafta içinde 2 kere daha götürdüm direksiyon sağa çekiyor diye.herseferinde elim boş döndüm.
benim sorunum motorum düz giderken gidonun sağa doğru dönmek istemesi.yani hareket halinde gidonu hafif bıraktığım zaman hemen sağa dönüyor.inanın buda özellikle iki kişi kullanıldığı zaman resmen gidonu rahat bırakamamana sebep oluyor..kendini sürekli kasma halinde ve gidonu sola döndürmeye çalışma halinde oluyorsun..
başka bir ustaya götürdüm...ön grenaj, benzin deposu ve ön takımı komple sökücem dedi.. ve sonra gidonun motorun ön kısmıyla birleştiği bir yere (sanırım motorun iskeletinin ön kısmı) oksijenle ısıtıp düzelticem ama eskisi gibi olmayabılır dedi..
birde acaba ön tekerlek milinde veya mil rulmanında, balans ayarıyla ilgili olabilimi?
bu problemi artık halletmek istiyorum..inanın motoru kullanasım kalmadı..veya sorun cidden bi üstte yazdıgım gibi duzeltılebılırmı tamamen...ya ben bu konularda bıras kılımda eskısı gıbı olsun dıe herseyı yapabılırım..
birde ben şimdi bu eskişehir honda servisini şikayet edeyimmi..?sen nasıl olurda yapamassın..ya bana yapamam bile deseler anlıcam...
kusura bkamayın baya doluyum..burda patlıyım dedim..