Direksiyon sağa çekiyor! (önemli lütfen yardımcı olun!)

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
bitiiii !!!

iyi akşamlar arkadaşlar,,
epeydir başınızı ağrıttım..
bu akşam motoru aldım ve motorun ALT MESNET i değişti ve problem halloldu..
bilginize....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
zaten baktım yarında olmassan harbiden cinnet olayı olabilir :)

iyi akşamlar arkadaşlar,,
epeydir başınızı ağrıttım..
bu akşam motoru aldım ve motorun ALT MESNET i değişti ve problem halloldu..
bilginize....

bunu neden başta yapmamışlar çözemiyorum...bende bu sabah bir araca arkadan tosladım ...ama çok hafifdi...az hızlansaydım aynı senin sıkıntıları yaşardım...uğraş dur...ama ben sıkıntı yaşamam Honda mevzusunda...never...:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunu neden başta yapmamışlar çözemiyorum...bende bu sabah bir araca arkadan tosladım ...ama çok hafifdi...az hızlansaydım aynı senin sıkıntıları yaşardım...uğraş dur...ama ben sıkıntı yaşamam Honda mevzusunda...never...:p

Büyükşehirdesin de ondandır honda orda :p
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alt mesnet nedirki????
Almancasini yazarsaniz anlarim....:p
Türkce nizami...:mrgreen:
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Motosiklette ön amortisörleri tutan iki ana parça vardır biri alt taraftadır diğeri üst tarafta göstergelerin oralarda.. Alt mesnet ve üst mesnet.Amortisörler için yuvalar vardır, borular içinden geçer.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
resim-7542993.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------

bunu neden başta yapmamışlar çözemiyorum...bende bu sabah bir araca arkadan tosladım ...ama çok hafifdi...az hızlansaydım aynı senin sıkıntıları yaşardım...uğraş dur...ama ben sıkıntı yaşamam Honda mevzusunda...never...:p

aman hocam ya..walla başım okadar çok ağrıdıki artık trafikte inanılmaz dikkatli gidiyorum..bir musubet bin nasihatten iyidir diye boşuna dememişler..geçmiş olsun sizede..
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Valla konuyu başından beri takip ediyorum CBF 150 düşünüyordum bende burada servis ve usta olayı sıkıntılı olduğu için Eskişehir var nasılsa diye rahattım fakat senin şu yaşadığın olaylardan sonra soğudum resmen :pale: sevindim sorununun hallolmasına:rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Valla konuyu başından beri takip ediyorum CBF 150 düşünüyordum bende burada servis ve usta olayı sıkıntılı olduğu için Eskişehir var nasılsa diye rahattım fakat senin şu yaşadığın olaylardan sonra soğudum resmen :pale: sevindim sorununun hallolmasına:rendeer:

walla hocam motorumdan çok memnunum fakat eğer ustalık gerektiren bir kaza falan yaparsan, evet servis iyi değil :( ..ama motorun başına böyle birşey gelmesse, çok iyi parça değiştiriyorlar veya bakım yapıyorlar..
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
İİde tüm iş parça değişimi ve bakımla bitmiyorki :silent: bence servis dediğin motorun ciğerini bilmeli eğitimleri tam değil bence oradaki ustaların:pale: yoksa parça değiştirip bakım yapan (yağ değiştiren):) burada da güzel servisler var:pale: sen eğer honda yetkilieriyle tekrar görüşürsen bu konuyuda ilet bence deki çevre illerden bile millet servise gelmeye çekinir oldu ki onlarda ona göre eğitim v.s ile yada kadro değişimiyle ustaların kalifiyesini artırırlar belki:cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
İİde tüm iş parça değişimi ve bakımla bitmiyorki :silent: bence servis dediğin motorun ciğerini bilmeli eğitimleri tam değil bence oradaki ustaların:pale: yoksa parça değiştirip bakım yapan (yağ değiştiren):) burada da güzel servisler var:pale: sen eğer honda yetkilieriyle tekrar görüşürsen bu konuyuda ilet bence deki çevre illerden bile millet servise gelmeye çekinir oldu ki onlarda ona göre eğitim v.s ile yada kadro değişimiyle ustaların kalifiyesini artırırlar belki:cat:

walla hocam son bir ayda aynı sorundan servise yaklaşık 6-7 sefer gittim..hani dememe bile gerek kalmamıştır dicem ama inan onlar o şekilde düşünmüyorlar.çünkü çok fazla umurlarında değil. bu civarda adamlar tek el..honda motorun varsa buraya geliceksin yanii..parçalarıda bir tek burası temin edebiliyor..hatta eskişehirde yamaha servisi bile, yamaha parçalarını bile, honda servisi sayesinde sipariş verebiliyor..ben şikayet etmeseydim benim işimi bile halletmezlerdi..
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklette ön amortisörleri tutan iki ana parça vardır biri alt taraftadır diğeri üst tarafta göstergelerin oralarda.. Alt mesnet ve üst mesnet.Amortisörler için yuvalar vardır, borular içinden geçer.

Tesekkürler
Anladim ama bunun almancasinida bilmiyorum... :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
31
Dostum motorun gidonunun hemen altında üst mesnetin üstünde mesnetleri bilyalari sıkmak için iki bilezik ince cıvata var aşağıdakini saga ustundekinide sola sıkacaksinki gidonda bilyalarda boşluk olmasın orda incelik o bilezikler .alttaki sağa üstteki sola .alttaki aşağı çekecek üstteki yukarı cekecek
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Dostum motorun gidonunun hemen altında üst mesnetin üstünde mesnetleri bilyalari sıkmak için iki bilezik ince cıvata var aşağıdakini saga ustundekinide sola sıkacaksinki gidonda bilyalarda boşluk olmasın orda incelik o bilezikler .alttaki sağa üstteki sola .alttaki aşağı çekecek üstteki yukarı cekecek

11 senede çözmüşlerdir sanırım :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst