direksiyon kısmında bir gevşeklik var..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a gecen gün motordan dştüm ve o dşüşten sonra motor sol tarafa çekleye başladı bu yüzden direksiyonu sağa dönük şekilde tutuyorum anca o şekilde düz gidiyor ve nerenin yamuk olduğuna baktım ama bulamadım amasörlerd falan çarpma izi falanda yok düzeltmek için tekeri dizlerimin arasına aldım ve direksiyonu çevirdim hafifte olsa sağa soğo oynadığını farkettim ve direksiyon düzeldi ama nerede gevşeklik olduğunu bulamadım bunu nasıl çözerim lütfen yardım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst