- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
Aramıza hoşgeldin Tuğçe...
yuppiii şappii... kavştum sonunda buralara...
herkese slmlarrr.... adım tuğçe...29.09.1989 doumluyum...avcılar civarında bn ve düldülü sık sık görmeniz mümkün... eer burdnsanz üç kez kısa kısa kornaya basn bn anlar ve mutluluk turlarına geçerm... zevzekliin bu kadarı yeter... düldül 2007 doumlu ekim 29da gözlerini açmış mondial 125 zn... 3600 km de... hergn bnmle bakırköye gidip geliyo... saolsn can yoldaşm oldu... ama bn ona kardeş alıp cıbırlanmayı düşünüyom... en kısa zmnda ins...
e kısa bn ve düldül... burda olduumuz içn mutluyuz:cherry: