Dilek Özçelik Vefat Etmiş..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Bayraktar'a ’Ben dilenci değilim’ demişti... Dilek'ten acı haber geldi

Edirne'de dönemin Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar’ın ziyareti sırasında kanser ilaçlarının temini için yardım isteyen ve kendisine verilen parayı, ’Dilenci değilim" diyerek geri çeviren lenf kanseri hastası üniversiteli 27 yaşındaki Dilek Özçelik, hayatını kaybetti.

Tekirdağ’ın Saray ilçesinde yaşayan ve Trakya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü öğrencisi Dilek Özçelik, 15 Nisan 2013 günü dönemin Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar’ın iki günlük Trakya gezisi kapsamında geldiği Edirne’de kanser ilaçlarının temini için yardım istemişti. Bakan Bayraktar’ın cebine koyduğu parayı "Ben dilenci değilim. İnsanlık konusunda bir kez daha hayal kırıklığına uğradım. Görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda" diyerek parayı geri iade etmiş ve ağlayarak uzaklaşmıştı.

Dilek Özçelik’in bu sözleri Türkiye’nin o dönem bir numaralı gündemi olmuştu. Çıkan haberlerin ardından Dilek’in bulamadığı ilaçlar temin edilmiş, hastaneye yatırılarak tedavi altına alınmıştı.

Bayraktara ’Ben dilenci değilim’ demişti... Dilekten acı haber geldi

Lenf kanseri hastalığı nedeniyle eğitimine devam edemeyen ve yıllardır kanserle mücadele eden Dilek Özçelik, Tekirdağ’ın Saray İlçesi’nde ailesi ile birlikte yaşadığı evinde durumu ağırlaşınca hastaneye kaldırıldı. Ancak Özçelik, yapılan tüm müdahaleye rağmen hayatını kaybetti. Özçelik, Saray’ın Büyükyoncalı Mahallesi Aziziye camiinde kılının ikindi namazının ardından toprağa verildi.


Bayağı bişeyler yazacağım kin ve nefret dolu...
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Mekanı cennet olsun. Yazılacak çok şey var ama anlayan anladı sanırım 😢
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yurekli bir ki bakan para vermeye calisti brn ilac istiyorum dedi,

Bakan cok fazla boyle seyle karlasmadigi icin bilemedi de

Kiz yurekli kizmis zaman nasil geciyor arkadaslar hayat su gibi geciyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

Su kizin aglayarak gitmesi sanki brni mahallesen tekmeleyerek kovmuslar gibi hissettim ,

Kizin su kelimesi hancer gibi “caresizligi hic tatmamissiniz”. Insanin olecegini bilerek yasamasi ne zordur


Anksiyete bozuklugu tesisi kondugundan beni her an olecegimi hissediyordum neyseki yavas yavas gecti artik daha iyiyim ama bir kanser hastasi olmak gibi degildir,
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Öncelikle üstüne alınan olur ise pek farkı yoktur makamı bakandan farklı..Hani cidden bu kız benim kahramanlarımdan bir tanedir..Gerçekten kaçımız yapabilirdik bu çıkışı aramızda..Hepsinden ötesi böyle bir yanlışlar ve hayasızlar silsilesini kaçımız yapabiliriz ve acı ki bunları seçen biz iken aslında pek bu bakandan farkımız olmadığı.. Ve yine bugün gözüme çarpan bir haber ve video https://www.facebook.com/01Adanaliy...fref=gs&dti=944532368989313&hc_location=group biz ne ara bu hale geldik ne ara gamsızlaştık , zamanında sosyal medyada bu ülkenin bilmem neresine bilmem ne yapayım diye bir ağız dolusu küfür etmiştim , Biz gerçekten biz olmaktan çıktık bizler insan olmaktan çıktık gün boyu böyle haberler duyup üzülüyorum geceleri bazen ağlıyorum (çok duygusal bir insanımdır) kendime kahramanlık hikayeleri düzüyorum yatarken , ben olsaydım böyle yapardım şöyle yapardım diye bazen sabahlara kadar sürüyor uykusuz güne kalkıyorum..Hani bazen güzel şeylerde duymuyor değilim bir çocuğun bir oyuncağa kavuşması gibi seviniyorum bunun gibi https://www.facebook.com/Haberturk/videos/1747682488608473/..O zaman da gözlerim doluyor Belkide bizi yönetenlerin de amacı istediği bu inanın birine değil hepsine ana bacı gidiyorum.. Bazen ciddi manada ya delirmek istiyorum bu olmassa ölmek..Ciddi manada bunlar beni haddiden fazla üzüp yoruyor..
Var ise Allah'ınız ondan bulun..Sanmıyorum ya , Allah'da ağız alışkanlığınız..

Herkes hakettiği ile kalsın..Lanet olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

Üstte biraz saçma cümle kurmuşum ya bu edit niye yok :mad:
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Allah rahmet eylesin.,
Mekanı cennet olsun.
Bu ülkeye "onuru" yeniden öğretip hatırlatmaktı dünyevi görevi sanırım..
Hatırlattı, gitti..
Bakalım bizim görev ne ve ne zaman ifa edip çağrılıcaz..
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
154
O degil de, sayin (eski) bakan acaba kus tuyu yastiginda rahat uyuyabildi mi bu gece?
Kim bilir, belki haberi bile olmadi.
Yazik..
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Forumda şu anki sağlık sisteminde kanser ilaçlarının bedava karşılandığını iddia edenler vardı.Madem bedava bu kız neden bu durumlara düştü birisi bana açıklayabilir mi?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Forumda şu anki sağlık sisteminde kanser ilaçlarının bedava karşılandığını iddia edenler vardı.Madem bedava bu kız neden bu durumlara düştü birisi bana açıklayabilir mi?

Kanser ilaçları bedeva. Ben kullanıyorum. 1 kutu ilacım 14080 TL ve her ay bir kutu kullanıyorum ( geçen ay 9580 TL ye düştü...

Kimse hastalık çekenden daha iyi bilemez bu işin zorluğunu. Zor olan hastalık teşhisi ve tedaviye başlama sürecidir. Bu süreç başladıktan sonra gerisi kısmen kolaydır..

İlacı ben para la alıyorum. Sonra devlet tekrar ödüyor. Bu durumdan şikayetçi olabilirim. Ama sonuçta işim görülüyor. Bir senede devlet sadece bu ilaç için benim adıma 150 bin TL ödedi.

Yani yok öyle birşey ilaç yok falan. Yeterki iş o aşamaya gelsin
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
154
Forumda şu anki sağlık sisteminde kanser ilaçlarının bedava karşılandığını iddia edenler vardı.Madem bedava bu kız neden bu durumlara düştü birisi bana açıklayabilir mi?

Onlar saglikta devrim yapildigina inanan, pazarda meyve-sebzeye gelen zamlarla ilgili dusuncelerini soran muhabire "Bir kg domates 3TL. Gidin yurtdisina o parayla bir tanesini alamazsiniz!" diye gider yapan, "Ben hep 50TL'lik aldigim icin beni etkilemiyor" diyen vatandaslar hocam.

"Bizim para birimimiz TL. Dolar'i neden bu kadar gundem yapiyorsunuz!" diyen idarecilerimiz oldugu surece...

Neyse siyaset konustum, affola.
Su kizcagiz bizleri birer saniye susturup dusundurebildiyse, bize ders verebilmis demektir.
Onemli olan ders almayan kimsenin kalmamasini saglamak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

Kanser ilaçları bedeva. Ben kullanıyorum. 1 kutu ilacım 14080 TL ve her ay bir kutu kullanıyorum ( geçen ay 9580 TL ye düştü...

Kimse hastalık çekenden daha iyi bilemez bu işin zorluğunu. Zor olan hastalık teşhisi ve tedaviye başlama sürecidir. Bu süreç başladıktan sonra gerisi kısmen kolaydır..

İlacı ben para la alıyorum. Sonra devlet tekrar ödüyor. Bu durumdan şikayetçi olabilirim. Ama sonuçta işim görülüyor. Bir senede devlet sadece bu ilaç için benim adıma 150 bin TL ödedi.

Yani yok öyle birşey ilaç yok falan. Yeterki iş o aşamaya gelsin


Pardon, yazdiklarim icin ozur diliyorum.

Arkadaslar, Dilek Ozcelik bos yere vefat etmis. Ya da kanser falan degilmis.. Yani yokmus oyle bi'sey!
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Onlar saglikta devrim yapildigina inanan, pazarda meyve-sebzeye gelen zamlarla ilgili dusuncelerini soran muhabire "Bir kg domates 3TL. Gidin yurtdisina o parayla bir tanesini alamazsiniz!" diye gider yapan, "Ben hep 50TL'lik aldigim icin beni etkilemiyor" diyen vatandaslar hocam.

"Bizim para birimimiz TL. Dolar'i neden bu kadar gundem yapiyorsunuz!" diyen idarecilerimiz oldugu surece...

Neyse siyaset konustum, affola.
Su kizcagiz bizleri birer saniye susturup dusundurebildiyse, bize ders verebilmis demektir.
Onemli olan ders almayan kimsenin kalmamasini saglamak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------




Pardon, yazdiklarim icin ozur diliyorum.

Arkadaslar, Dilek Ozcelik bos yere vefat etmis. Ya da kanser falan degilmis.. Yani yokmus oyle bi'sey!

Ne diyeyim senin başına da gelse ( Allah muhafaza etsin) görürsün gerçek mi yalan mı var mı yok mu

Bu kadar mı zor olanı kabul etmek, var demek.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Kanser ilaçları bedeva. Ben kullanıyorum. 1 kutu ilacım 14080 TL ve her ay bir kutu kullanıyorum ( geçen ay 9580 TL ye düştü...

Kimse hastalık çekenden daha iyi bilemez bu işin zorluğunu. Zor olan hastalık teşhisi ve tedaviye başlama sürecidir. Bu süreç başladıktan sonra gerisi kısmen kolaydır..

İlacı ben para la alıyorum. Sonra devlet tekrar ödüyor. Bu durumdan şikayetçi olabilirim. Ama sonuçta işim görülüyor. Bir senede devlet sadece bu ilaç için benim adıma 150 bin TL ödedi.

Yani yok öyle birşey ilaç yok falan. Yeterki iş o aşamaya gelsin

Abi belli ki kız bedava kanser ilacından faydalanamamış,vermemişler ki gidip hayat için yalvarma durumuna düşmüş.Benim merak ettiğim bu kanser ilaçları kime göre neye göre veriliyor.Bu kız neden alamamış?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu videonun çekildiği gün kıyamet kopmalı, insanoğlu yok olmalıydı. O kadar utanıyorum ki; atomlarıma ayrılıp hiç var olmamış olmayı diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
172
Kanser ilaçları bedeva. Ben kullanıyorum. 1 kutu ilacım 14080 TL ve her ay bir kutu kullanıyorum ( geçen ay 9580 TL ye düştü...

Kimse hastalık çekenden daha iyi bilemez bu işin zorluğunu. Zor olan hastalık teşhisi ve tedaviye başlama sürecidir. Bu süreç başladıktan sonra gerisi kısmen kolaydır..

İlacı ben para la alıyorum. Sonra devlet tekrar ödüyor. Bu durumdan şikayetçi olabilirim. Ama sonuçta işim görülüyor. Bir senede devlet sadece bu ilaç için benim adıma 150 bin TL ödedi.

Yani yok öyle birşey ilaç yok falan. Yeterki iş o aşamaya gelsin

Hasta olan arkadaş (çok büyük geçmiş olsun, dilerim iyileşirsiniz) mesajında söylemiş. Kendisi parayla alıyor, sonra devlet hastaya ödeme yapıyor sanırım. Cebinizde 9580 TL yoksa, ilacı alamıyorsunuz anladığım kadarıyla.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Abi belli ki kız bedava kanser ilacından faydalanamamış,vermemişler ki gidip hayat için yalvarma durumuna düşmüş.Benim merak ettiğim bu kanser ilaçları kime göre neye göre veriliyor.Bu kız neden alamamış?

Yazdım ama tekrar açıklayayım. Kanser hastalığında en zor olanı teşhis konulmasıdır. Bu geçen süre hastanın aleyhine işler ve bir anda o gün doktor size kanser olduğunuzu sonrada panikler yapmanız gerekeni yaparsınız bu kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

Hasta olan arkadaş (çok büyük geçmiş olsun, dilerim iyileşirsiniz) mesajında söylemiş. Kendisi parayla alıyor, sonra devlet hastaya ödeme yapıyor sanırım. Cebinizde 9580 TL yoksa, ilacı alamıyorsunuz anladığım kadarıyla.

Doğrudur kendi para la alıp sonra tahsil ediyorum. Bu extrem bir durum sebebi ise ilaç yeni bir ilaç yanı SGK nın ödeme listesinde yok. Deneme aşamasında diyelim bir nevi ama beni ayağa kaldırdı sonuçta. Şu anda devlet vermese dahi almak zorundayım o ilacı tabii ki para bulabilirsem yoksa ruhuna el Fatiha olay biter 😂😂
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazdım ama tekrar açıklayayım. Kanser hastalığında en zor olanı teşhis konulmasıdır. Bu geçen süre hastanın aleyhine işler ve bir anda o gün doktor size kanser olduğunuzu sonrada panikler yapmanız gerekeni yaparsınız bu kadar

Öncelikle geçmiş olsun umarım en yakın zamanda sağlığınıza kavuşursunuz. Açıklayayım demişsiniz ama önceki mesajınızda ne yazdıysanız aynısını yazmışsınız, herhangi bir açıklama söz konusu değil. Dilek Özçelik nerede yanlış yapmıştır ki güzide sağlık sektörümüzde tedavi olamamış ve bir bakana tedavi için yalvarmak zorunda kalmış?

Evet teşhis koyma en zorudur, bunu zaten söylediniz. Devletimizin de kanser ilaçlarını bedava karşıladığını da söylediniz. Peki bu kızımız bu "bedava" tedaviden neden yararlanamamıştır? Konuya vakıf olduğunuz için açıklarsanız aydınlanmış oluruz.

SORU: Dilek Özçelik neden bu ücretsiz tedaviden yararlanamamıştır?

SORUNUN CEVABI OLMAYAN CEVAP: Teşhis dönemi en zor olanı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------

Ben mesaj yazarken cevaplamışsınız. Peki bu durumda devlet tedaviyi üstlenmiş mi oluyor yoksa özel sigorta gibi mi görev görüyor? Sonuçta özel sigortaların da çalışma prensibi aynıdır. Tedavi olursun ücretini kendi cebinden karşılarsın faturayı sigorta şirketine kargolarsın sonra sana günlerden bir gün geri ödemesi yapılır. Peki kendi mesajınızda da belirttiğiniz üzere parayı ilk etapta denkleştiremeyen vatandaşın suçu parası olmaması, yani paran yoksa tedaviyi haketmiyorsun demek oluyor bu. Eeee hani devlet karşılıyordu? Bu ayrımcılık neden?
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Yazdım ama tekrar açıklayayım. Kanser hastalığında en zor olanı teşhis konulmasıdır. Bu geçen süre hastanın aleyhine işler ve bir anda o gün doktor size kanser olduğunuzu sonrada panikler yapmanız gerekeni yaparsınız bu kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------



Doğrudur kendi para la alıp sonra tahsil ediyorum. Bu extrem bir durum sebebi ise ilaç yeni bir ilaç yanı SGK nın ödeme listesinde yok. Deneme aşamasında diyelim bir nevi ama beni ayağa kaldırdı sonuçta. Şu anda devlet vermese dahi almak zorundayım o ilacı tabii ki para bulabilirsem yoksa ruhuna el Fatiha olay biter

Allah acil şifalar versin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kiliclar oglu segeka batirdi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst