Dilek Özçelik Vefat Etmiş..

Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Videoyu yeni gördüm. Bakan resmen dilenci muamelesi yapıp para uzatıp susturmak istemiş. Olan genç bir kıza olmuş. Bunlarda nasıl vicdan var kefenin cebi yok. Düşenin dostu malesef olmuyor. Ne yazsam bilemedim.
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
Kanser ilaçları bedeva. Ben kullanıyorum. 1 kutu ilacım 14080 TL ve her ay bir kutu kullanıyorum ( geçen ay 9580 TL ye düştü...

Kimse hastalık çekenden daha iyi bilemez bu işin zorluğunu. Zor olan hastalık teşhisi ve tedaviye başlama sürecidir. Bu süreç başladıktan sonra gerisi kısmen kolaydır..

İlacı ben para la alıyorum. Sonra devlet tekrar ödüyor. Bu durumdan şikayetçi olabilirim. Ama sonuçta işim görülüyor. Bir senede devlet sadece bu ilaç için benim adıma 150 bin TL ödedi.

Yani yok öyle birşey ilaç yok falan. Yeterki iş o aşamaya gelsin

Tabiki hasta olandan başkası çekilen zorlukları anlamaz.Allah şifa versin çok geçmiş olsun, kolaylıklar dilerim.

Eklemek isterim herzaman dediğiniz gibi olmuyor ne yazıkki!

Göğüs kanseri tedavisinde kullanılır Türkitede üretimi vardır ve biz bu ilacı Türkiyede temin edemediğimiz için Fransadan eş dost yardımıyla uçak kargo ile aldık. TR fiyatının 15 katı fiyata elimize ulaştı. Araştırabiliesiniz ne kadar kişi bu ilaç için mağdur oldu. Devlet büyükleri ne açıklama ne çalışma yaptı. Eski değil yıl geçen sene (2017)
Tamoxifene teva
Allah bize yardım eden arkadaşım ve akrabalarından razı olsun.(Fransa hükümetindende olsun)
İlaç üretimi TR de var fakat Tamaxifene ana madde amerikadan.
Siz düşünün ben Düşünemiyorum bu ilaç yoksa göğüs kanserinde tedavide yok!
Daha buna benzer neler neler. Bu nedenle öyle iyi durumlarda değiliz ve bunlar iyi günlerimiz ileride bu günleri özleyen olacağız.
Allah Dilek özçelik rahmet etsin inşallah çok çaresizlik yaşamış.
 
Katılım
28 May 2017
Mesajlar
73
Ciddiyim normalde çok duygusal bi insan değilimdir ama beni bile çok etkiledi bu video..
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Aklı başında bir toplumun (hoş öyle bir toplum olsa bunlar zaten yaşanmaz idi..) bu olay aklını başına devşirdi..En azından kendim adına konuşmak gerekir ise beni çok etkiledi ve çok şey öğretti bu arkadaş bana..Mekanı cennet olsun hakkını helal etsin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Tekrar hakkını helal et..

MdX9a6.jpg
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Arkadaşlar eğer tanrı var ise emin olun çoğumuz yırttık. Bu kadar hak yenilen, hırsızlığın ve adaletsizliğin olduğu dünyada ezilenlere emin olun hiç bir tanrı eziyet etmez..Sağolsunlar yaşarken cehhenemi yaşatıyorlar
 
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
160
Bakan, ''Düşürme, orada epey para var.'' demiş. Bir elin verdiğini diğer el görmeyecekti hani ne oldu? Çaresizlik, çırpınış ve umutsuzluk gözlerinden okunuyor güzelliğin. Mekanı cennet olsun...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
İlk olarak hasta olan tüm insanlara Allahtan şifa dilerim. Hayatını kaybeden güzel kızımıza da Allah' tan bol bol rahmet dilerim. Umarım gittiği yer cennet olur...
Burada denmiş ki ilaçlar bedava ulaşmak ise kolay. Zor olan teşhis ve tedaviye başlamak. Teşhis ve tedaviye başlanınca gerisi çok çok kolaymış :(
Şimdi videoya ve ilgili haberlere bakıyorum Dilek kızımızın başında saç yok. Teşhis edildiği ve kematoropi tedavisine başladığı bariz belli ama yine de ilaca ulaşamamış ve rüşvetçinin birine yalvarmak, haykırmak zorunda kalmış... bu detayı atlamayıni teşhis ve tedavi bariz belli.

Sonrasında yıllardır basında çıkan kanser ilaçlarının karaborsaya düştüğü, eczanelerde bulunamadığı, kimilerinin el altından onbinlerce liraya sattığı haberleride mi yalan ???

Allah tüm hastalara acil şifalar versin inş...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Allah herkese layığını versin. İsteyen istediği gibi üstüne alsın. Her şeyi bilen Allah'tır.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Mekanı cennet olsun. O konuşmasını belki de hayat boyu unutamayacağım.
O kadar haklıydı ki siteminde ve feryadında.

O sözlerin karşısında taş olsa çatlar, duvar olsa yıkılırdı.

Bazı kullandığı ilaçların ülkeye girişinde yaşadığı zorluğu ve ilaç bulamadığını anlatmaya çalışan onurlu bir insanın eline para sıkıştırılması ne acı.
Sadece bakan beyi suçlayıp işin kolayına kaçmak istemiyorum. Kafası dalgın olup anlattığı şeyleri o anda hiç dinlememiş olabilir. Ama bir insanın eline para tutuşturmamak lazım ne dediğini anlamadan dinlemeden. İnsanları dilenci gibi görmemek lazım.

Bu halkı bu hale düşüren, cami ziyaretinde bu hasta haliyle o kızcağıza bakanı bekleten sistemi sorgulamak, bu pislik kokuşmuş bürokrasiyi ve buna neden olan kirli zihniyetlere savaş açmak lazım. Yoksa bir dilek vefat eder ardından başka bir dilek de aynı kaderi yaşar.

Ben isterdim ki bu kızcağız bu cümleleri kurduktan sonra acilen bakanlar kurulu toplansın, sağlık bakanı olayı soruşturup aksayan ve sorun olan bürokratik engelleri çözsün ve halka ertesi gün canlı yayında durum izah edilerek "artık rahat olun, devletiniz sizin yanınızda, vatandaşlarımız bizim için dilenci değil, başımızın tacıdır" densin.
Ama ne acıdır ki ufak bir haber oldu, ardından vefat edince de minik bir haber oldu ve bitti.
Arkadaş o anda görevdeki sağlık bakanı olsam, kahrımdan ölürdüm be. Arkadaş bu nasıl bir vebal, nasıl bu kadar rahatlar bu yöneticiler anlayamıyorum.

Allah mekanını cennet etsin güzel ve onurlu insan, keşke hepimiz senin kadar açık sözlü ve dik duruşlu olabilseydik ...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
...................................................................................... yazacak daha iyi bir şey bulamadım. Suriyelilerle mutluluklar mezarda kim desteklediyse.
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
278
Allah rahmet eylesin.

O degilde sitede bunlarin savunuculari olan bi iki kisi var nedense boyle konularda sesleri cikmiyo

Hepimiz olucez zatende insan bari kendisini kandirmasa olan biteni gordukleri halde hala savunanlar var bunlari.

devlet sana zaten guvence vermek zorunda. bunu armagan gibi sunmak ne ki
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst