- Katılım
- 18 Eki 2013
- Mesajlar
- 1,279
- Konu Yazar
- #1
Aslında bende suç yoktu,dar yolda önümdeki araç birden fren yaptı hızım düşüktü sağdan gideyim dedim ama onun da önündeki araç sinyal vermeden sağdaki boş park yerine bodoslama girdi,bende sol yandan arka kapıya çarptım ama devrilmedim,bu durmadı başka aracın dibine park etti,bende yanındayım arada kaldım,zor çıktım aradan motor kaldı öyle
o da indi arabadan,sen nerden çıktın dedi, bende asıl sen nerden çıktın niye sinyal vermedin dedim,o da sustu bende sustum helallik istedi verdim,sarıldık ağladık ayrıldım oradan. bende bişey yok.. bu vesile ile yeni ceketi de test etmiş olduk
sol sinyal ve motor koruma demiri bu hale geldi,onun dışında hiç hasar çizik vs yok
Son düzenleme: