Dikkatsizliğim yüzünden iki araç arasında sıkışıp kaldım

Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Aslında bende suç yoktu,dar yolda önümdeki araç birden fren yaptı hızım düşüktü sağdan gideyim dedim ama onun da önündeki araç sinyal vermeden sağdaki boş park yerine bodoslama girdi,bende sol yandan arka kapıya çarptım ama devrilmedim,bu durmadı başka aracın dibine park etti,bende yanındayım arada kaldım,zor çıktım aradan motor kaldı öyle :) o da indi arabadan,sen nerden çıktın dedi, bende asıl sen nerden çıktın niye sinyal vermedin dedim,o da sustu bende sustum helallik istedi verdim,sarıldık ağladık ayrıldım oradan. bende bişey yok.. bu vesile ile yeni ceketi de test etmiş olduk :) sol sinyal ve motor koruma demiri bu hale geldi,onun dışında hiç hasar çizik vs yok
KqB0LB.jpg

x9Lzyo.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Cok gecmis olsun arkadasim,Allah beterinden saklasin en kotusu bu olsun ve son olsun.Neyseki magandanin birisine catmamissin.Insanlarin kafasi hic yerinde degil bu aralar trafikte.Herkes ekonomik zorluklarla ve baska dertlerle ugrasiyor,hayat o kadar zorlasiyorki gun be gun...Cok doluyuz..tekrar gecmis olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst