Dikkat Yeni MSN Virüsü Hızlı ve Tehlikeli

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar , MSN'den arkadaşınız size bir mesaj atıyor.

:):) Sevgilimle poz verdim > ..."ilgili link"...< :):)

Buna benzer bir link olacaktır muhtemelen , siz de bu linki merak edip tıklıyorsunuz...

Veya bu arkadaş size bir dosya gönderiyor.Üzerinde New Versiyon Messenger veya benzeri yazılar yazıyor.Sizde bu dosyayı kaydediyorsunuz...


Aslında bu mesaj veya dosya veya linki , sizlere o arkadaş değil , onun PC ye giren virüs kendiliğinden yolluyor...

Lütfen dikkatli olun...

Buradan reklam yapmıyorum ama NOD32 ve bu tarz antivirüs programları yükleyin , ayrıca modeminizdeki lüzumsuz portları kapatın.
Dosya indirme programlarında kullanığınız portları da , kullanım dışında kapalı tutun...

Bunun haricinde eğer virüs girdiyse veya şüpheniz varsa , lütfen şu linke tıklayın...

http://www.akdeniz.edu.tr/msnvirus.htm
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Delikanlıysa gelsin :cherry:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
GUNCEL

Ek Bilgi :
Virüsü ANTİ SPYSPOTTER diye bi program da temizliyoo.
Bu , bir virüsten çok CASUS YAZILIM...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
benim bilgisayara hiç bişey olmaz :cherry: virüs bilem giremez. iddiasına bile varım. çünkü bu bilgisayara virüsün girmesi imkansız gibi bişey. ama bu sırrımı kimseye söylemem. nihahaha

ama öbür bilgisayara virüs girer ona bişey demiyorum.
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
97
saolun arkadaşlar ama acık protlar nasıl kapatılıyo bi yazabilir mi siniz?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Saol uyarın için Viper:wiinkk:
GELECEĞİ VARSA GÖRECEĞİ DE VAR...Kırarım bacaklarını bi daha gelemez...:p
 

fly

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ağrısız sızısız virus temizleniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir :) Yada lünux kullanın virusleri unutun. Veya apple :cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
mostwanted_57' Alıntı:
benim bilgisayara hiç bişey olmaz :cherry: virüs bilem giremez. iddiasına bile varım. çünkü bu bilgisayara virüsün girmesi imkansız gibi bişey. ama bu sırrımı kimseye söylemem. nihahaha

ama öbür bilgisayara virüs girer ona bişey demiyorum.



fly' Alıntı:
ağrısız sızısız virus temizleniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir :) Yada lünux kullanın virusleri unutun. Veya apple :cat:




hadi söyliyim bari. bende apple imac g5 var ve virüs derdim falanda yok :cherry:

bilmeyenler için resim ekliyim:
iMacG5side_th.jpg


apple226.jpg


apple2.jpg


apple221.jpg


imac_g5_big.jpg


ss_newiMacG5_Oct05.jpg



bu bilgisayara şimdiye kadar virüs girdiği görülmemiş :cat:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
ehüehhehe ben kolay kolay herşeye tıklamıyorum iki kere teyit alıyorum bu link nedir ne değildir diye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst