Topiği açan hasta, yorum yapan Rigel doktor, eee ben de geleyim bari.. :cherry:
szr ; Özel bir deney filan yapmıyorsan demiş doktorumuz.. Sen de "evde giyindiğin kıyafetle binsen" demişsin.. Burda ki anlamı ben çıkarıyorum..Sen de çıkar hadi bakalım.. :wiinkk:
bende burcu nerde kaldı dicektim hah yetişti ((((((((((![]()
Nasıl yani , şimdi motora öyle evde giyindiğin kıyafetle binsen hasta olup üşütmez misin , hipotermi diyosunuz insan vücudunda hipotermi oluşma olasılığı nedir peki , mont,kask,korumalar sadece kazadan korunmak için midir ; size katılmıyorum....
Böbreklerini ve mesaneni üşütmenin motora binme ile ilgisini anlamadım. Tıpta üşütme diye bir tanı yok. Hipotermi var, ama bu da seninle ilgili değil. Vücudu enfeksiyonlara açık hale getirecek hipotermi ise motora binmekle gerçekleşmez, tabii özel bir deney filan yapmıyorsan. Geçmiş olsun. Motosiklet korumalı giysiler hakkında söylediklerin ise doğru.
Muzaffer abi sen çok eğlenmiş olabilirsin ama bunlar ülkemin acı gerçekleridir..
Tylol hot poşeti hasta grip çayı diye istiyor benden.. İçeri giriyor, şeyy, ıımm, sıcak suyla içilen şeyden istiyorum diyor.. Grip çayı mı diyorum bende..
Şuan aklıma gelmiyor ama bütün ilaçların halk arasında ayrı bir terimi var.. Biz de hastayla o an için anlaşabilmek için onların dilini kullanmak zorunda kalıyoruz.. Çünkü off türkçe konuş abla yaa diyor hemen..![]()
Muzaffer abi sen çok eğlenmiş olabilirsin ama bunlar ülkemin acı gerçekleridir..
Tylol hot poşeti hasta grip çayı diye istiyor benden.. İçeri giriyor, şeyy, ıımm, sıcak suyla içilen şeyden istiyorum diyor.. Grip çayı mı diyorum bende..
Şuan aklıma gelmiyor ama bütün ilaçların halk arasında ayrı bir terimi var.. Biz de hastayla o an için anlaşabilmek için onların dilini kullanmak zorunda kalıyoruz.. Çünkü off türkçe konuş abla yaa diyor hemen..![]()
Ben Doktor Rigel'den yanayım
Valla bayılıyorum yazılarına, bir tur patlayıp tedaviye gidesim geliyor:cherry:
heyooooo yaşasın arkadaşlar, Tıpta Üşütme Diye Bir Şey Yokmuuuuuşşş
Bundan sonra Soğukalgınlığı diyen doktorların ağızlarına bir şaplak atınız, kandırmayın beni deyiniz:queen: Bu güne kadar İlaçların prespektüslerinde ''soğukalgınlığı üşütme ve gribe karşı...'' ibarelerine güvenip avuç avuç bunlardan yuttuysanız, bu ilaç firmalarına davalar açınız:mrgreen: Basit bir plesebo etkisini, sattıkları sözde ilaçların faydasıymış gibi gösterdikleri için ecza depolarını kundaklayalımBuradan ifşa edildiği üzere Tıpta Üşütme diye bir tanım yoktuuuurr
Bunda sebeple, bu günden kelli, ''yok ben üşüyorum dizlerim ağrımaya başladı'' diyen yalançıdır, soğukalgınlığı ilaçları satanların ajanıdır:queen:
Bu günden kelli, mont, hırka, eldiven gibi kandırıkçı giysilerle gezen, yok ben mesanemi üşütmüşüm diyen hilekarlar derhal teşhir edilecek, üşüyen yerleri kanırtılarak suçları itiraf ettirilecektir:mrgreen::mrgreen:
Ama bu gerçekleri biz doktorlar zafer80 gibi "tuhaf" insanlara anlatırken bu kadar laf salatası yapmak yerine -çünkü anlamazlar- kısaca üşütmüşsün diyoruz.
Tüüühh yaaaaale:Tam gaza gelmiş yazarkene, fikirler değişmiş:mrgreen::mrgreen:
Madem Üşütme diye tanım koyup İnsanları GandırıyodunuzNeden hemen üşütme yoktur gibi tezinizden vazgeçtiniz:silent: Ne güzel burada Üşüttüm diyen sahtekarları yakalayacaktık sizin sayenizde:mrgreen::mrgreen:
bi ton para verip motor almasını bilen kıyafetleride almalı.
eee ne demişler "gülü seven dikenine katlanır" motoru sevende herşeyini alır :mrgreen:
Muzaffer abi sen çok eğlenmiş olabilirsin ama bunlar ülkemin acı gerçekleridir..
Tylol hot poşeti hasta grip çayı diye istiyor benden.. İçeri giriyor, şeyy, ıımm, sıcak suyla içilen şeyden istiyorum diyor.. Grip çayı mı diyorum bende..
Şuan aklıma gelmiyor ama bütün ilaçların halk arasında ayrı bir terimi var.. Biz de hastayla o an için anlaşabilmek için onların dilini kullanmak zorunda kalıyoruz.. Çünkü off türkçe konuş abla yaa diyor hemen..![]()