Böbreklerini ve mesaneni üşütmenin motora binme ile ilgisini anlamadım.
Tıpta üşütme diye bir tanı yok. Hipotermi var, ama bu da seninle ilgili değil. Vücudu enfeksiyonlara açık hale getirecek hipotermi ise motora binmekle gerçekleşmez, tabii özel bir deney filan yapmıyorsan. Geçmiş olsun. Motosiklet korumalı giysiler hakkında söylediklerin ise doğru.
ne tuhaf insanlar var?:silent::silent::silent::silent::
ne tuhaf insanlar var?:silent::silent::silent::silent::
ne tuhaf insanlar var?:silent::silent::silent::silent::
ne tuhaf insanlar var?:silent::silent::silent::silent::
Öncelikle arkadaşa geçmiş olsun tez elden iyleşir inşallah..Kardeşim sende her başlıkta birilerine karşısın. Bırak milletin yorumunu. Seni ne alakadar eder adamın yaptığı yorum? Böyle herkese muhalefet olarak popüler olmaya çalışıyorsan yanlış yoldasın!
Öncelikle arkadaşa geçmiş olsun tez elden iyleşir inşallah..
Fulish, takma kafana paşam yakın takipteyim ben..
ne tuhaf insanlar var?:silent::silent::silent::silent::
Böbreklerini ve mesaneni üşütmenin motora binme ile ilgisini anlamadım. Tıpta üşütme diye bir tanı yok. Hipotermi var, ama bu da seninle ilgili değil. Vücudu enfeksiyonlara açık hale getirecek hipotermi ise motora binmekle gerçekleşmez, tabii özel bir deney filan yapmıyorsan. Geçmiş olsun. Motosiklet korumalı giysiler hakkında söylediklerin ise doğru.