dikkat etmemiz gereken bir ayrıntı !!

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar başıma 2 kez geldi bu mevzu ama yine ben Allah korudu diyim belki bazı arkadaşlara komik gelebilir. :)

(alçak motorlar yada uzun sürücüler daha dikkat)
malum istanbul trafiğinde ilerliyoruz ve trafik durdu kilitlendi kesim kesim çok yavaş ilerliyor ve sizde motorunuzla ayağınız yere dokunarak çok düşük hızlarda aralardan kendinize koridor bulmaya çalışıyorsunuz yavaş yavaş ilerlerken birden olurya hiç geçecek yer olmaz ve önünüz tıkanır ve önünüzdeki aracın ilerleyip ufak bir aralık açmasını bekleriz.
işte bunu beklerken mecburi ayaklarımızla araçların arasında dengede duruken bizden önce önü açılan ve aceleci davraran araçlar (bu kamyon otobüs bile olabilir) yavaştan ilerlemeye başlarken sizin için hala yol olmadığı için beklersiniz sağınızdan veyasolunuzdan yavaşca ilerleyen araç asfalt üzerinde duran ayağınızın üzerinden gecebiliyor bu benim başıma geldi ama şükür ki binek otomobildi bişey olmadı dikkat ettiğime göre motorum boyuma göre alçak olduğu için 2 ayağımıda yere koyuyorum bu riski 2 ye katlıyor tabi motor alçak olunca ayak tabanı tam yere basıyor ve ayaklarımız dahada açıyoruz istemeden belkide ben öyle yapıyorum :silent: ama aklıma gelmişken bu küçük uyarıyı yazayım dedim genelde istanbulda yaşayan ve aktif motosiklet kullanan arkadaşları ilgilendiren bir durum ve bir anlık dalgınlıkla oluyor özellikle sıcak yaz günlerinden trafikte beklerken dikkat edelim :cat:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
bunu ben daha önce dşünmüştüm ve Geliştirdigim bi taktik var onu paylaşıyım..
Bi kazamdan dolayı ayagımda platin oldugu için bi dönemler çok hassas davranıyordum aman biri basmasın aman çarpmasın gibisinden ve Motordada aman bi araba üstünden geçmesin diyederkten.. Yaptıgım şey şu benim boy 1.88 Altımda ybr olunca :p Ayaklarının 2 sinide yere indir ama palet gibi açma ikisinide Pedlerin önlerine koy hem motoru frenleyebiliyosun hemde o sırada bi otomobil ayagının üzerinden geçmesi için Motora dokundurması lazım motorda rahatca dengede durabiliyor. ;)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bunu ben daha önce dşünmüştüm ve Geliştirdigim bi taktik var onu paylaşıyım..
Bi kazamdan dolayı ayagımda platin oldugu için bi dönemler çok hassas davranıyordum aman biri basmasın aman çarpmasın gibisinden ve Motordada aman bi araba üstünden geçmesin diyederkten.. Yaptıgım şey şu benim boy 1.88 Altımda ybr olunca :p Ayaklarının 2 sinide yere indir ama palet gibi açma ikisinide Pedlerin önlerine koy hem motoru frenleyebiliyosun hemde o sırada bi otomobil ayagının üzerinden geçmesi için Motora dokundurması lazım motorda rahatca dengede durabiliyor. ;)

zaten dediğin gibi farkındaysan bişey olmuyor ama dalgınsan çok kötü :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
arkadaşlar ben 17 yaşındayım ve boyum 170 cm belki maksimum bi 5 cm daha uzayabilirim uzamadağımı varsayarsak eğer bu boy racing motor için avantaj mı dezavantaj mı oluşturur?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar ben 17 yaşındayım ve boyum 170 cm belki maksimum bi 5 cm daha uzayabilirim uzamadağımı varsayarsak eğer bu boy racing motor için avantaj mı dezavantaj mı oluşturur?

:D gülüyorum kusura bakma

halil yaşar diye bi abimiz var bilirmisin bilmem s.s. cambazı boyu 1.60 kadar boyla sürüşün hiiç alakası yok merak etme ayağı yere değmeyene adamlar var motorun tekerinide yere değdirmiyorlar:cat:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
:D gülüyorum kusura bakma

halil yaşar diye bi abimiz var bilirmisin bilmem s.s. cambazı boyu 1.60 kadar boyla sürüşün hiiç alakası yok merak etme ayağı yere değmeyene adamlar var motorun tekerinide yere değdirmiyorlar:cat:

malesef tanımıyorum ama tanımak istedim şimdi bunu duyunca:) ışıklarda falan durunca motoru dengede tutmak biraz zor oluyo özellikle ağır bi motorda:) hoş zaten ss kullanırken insan iki büklüm oluyor arada ki boy farkı kapanıyo:p
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Küçük ama benzeri bir ayrıntıyada ben dikkat çekmek isterim.

Özellikle durup hareket etmeye hazırlanırken yerdeki derin çukurlara ve yüksekte kalan logar kapaklarına çok dikkat etmeniz lazım.yoksa ayakkabınızın ucu takılıyor.ve ani süratlenirseniz ayak ucunuzun bilekten dönecek ayak bileğinizin kırılmasına neden oluyor. bu güne kadar bu şekilde ayağımı kırmadım ama yaz-kış , sivri uçlu kowboy çizmesi giyme huyumdan dolayı çok ayağımı burktum.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
evet bunlar herzaman dıkkat edılmesı gereken seyler ama bır anlık dalgınlık butun bunlarla bızı yuz yuze getırebılır...aman dıkkar...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
birde yol kenarındaki mantar diye tabir edilen taş bloklara dikkat etmek gerek. ayağınız altına girerse ve bunun bilincinde olmazsanız, muhtemelen bileği en iyi ihtimalle burkuyorsunuz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst