- Katılım
- 28 Ocak 2011
- Mesajlar
- 2,035
Ben ve benim gibi azinliktaki bazi don kisotlar hala direniyorda ne oluyorki.
55 binde diye cicek gibi motora bahane buluyorlar .
Bu isin muayenede halledilebilmesi ve bir onceki muayenesinden dusuk km gorunen motorlarin agir kusurlu olarak reddedilmesi icin bir calisma yapilmasi lazim.
Karanliga kufretmekle geciyor zaman .
Bu konuda fikir paylasmak icin 3 kere Barkin Bayoglunun atolyesine gittim , 3 undede kimse yoktu .
Bugun birdaha sansimi denicem .
Eminim bir sekilde halledilir ama bu seferde konudan dert yananlar aglamaya baslar. Klasik vatandasim tepkisi .
Du bakalim ugrasicam biraz bu isle.
O zaman da şöyle bir problem olur. Adam km düşürüldüğünü bilmeden motosikleti alacak. Daha sonra muayene zamanı gelince, motosiklet muayeneden geçemeyecek ve km nin düşürüldüğünü öğrenecek.
Bunun hiçbir faydası olmayacak. Bunun için başka bir yol bulmak lazım. Devrinin yapılamamasını sağlayacak bir şey olmalı. Ancak o zaman işe yarayabilir.