DİKKAT! Dolandırıcılık içerir ! -600RR-

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-rr-beyaz-melek-157228311/detay

Merhaba arkadaşlar.

İlanda bahsi geçen "48 PT 344" plakalı araç kazalıdır.
Tramerde 7+7 ve fiyat olmayan 3 kaydı var.
Kilometresi 60.000KM civarıdır... KM düşürülmüştür ! (bu bilinen km, belki daha yüksektir)
2.Vites dişlilerinde problem var.
Arka lastik 2.000km civarı değişti. (ilanda 700 yazıyor)
Komple boyalı + Grenajlar yan sanayi.
Motorda hafif sola çekme var.

Motor arkadaşıma aitti ve 15.000TL gibi bir paraya satıldı. Alan adamda hatasız diye kitleyecek şimdi:santa:
RR alıcak arkadaşlar dikkatli olsunlar !

Not: Aktepe soyadı olan adamdan RR almayın :wiinkk:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bunlarla hırsızların bir farkı yok bence.


Biri göstermeden çalıyor.
Diğeri göstere göstere çalıyor.

Ben kendi adıma teşekkür ediyorum Oğuz abi :)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Adam yalanı o kadar benimsemiş o kadar kanıksamış ki

cbr600 rr ilanını cbr1000rr kategorisine açmış :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Şerefsiz herif madem kar edeceksin almışsın 15bine bari kazalı de sat 16bine falan,insanların ocağına incir ağacı dikecekler.

1000lik ilan açmış belkide 1000lik diye kaktırmayı bile düşünüyordur şerefsizliğin dibine vurmuştur.

1000rr söyle 1000rr,kazasız olanı kim arar,sana birgün binmesem içim yanar:flower: yeni besteledim:thumleft:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
ne kadar adi şerefsiz insanlar var ya kimseye güvenip birşeyde alınmaz artık yazıklar olsun insanlıgınıza 3 5 bin tl ile zengin olcaksınız zaten utanmaz insanlar.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim arkadaşıda kandırdılar 2008 model 600 rr aldı triger kayışını mıdır nedir egzantrik felan diyodu pek anlamam ordan sesi gelmemesi için performans egsoz ile kapatmışlar kopmak üzereymiş 4000 tl masraf çıktı ayrıca yakıt pompası arızalıymış 2000 tl de öyle masraf çıktı ettimi 6000 tl + işçilik . usta dedi bu motor bitmiş ölmüş 2008 model 12000 de 18000 tl ye almıştı +6000 24000 tl yi geçti şimdiden.
oyüzden 2nci el racing 600 ve üstü motor düşünüyosanız iki kez düşünün tecrübe konuşuyor maalesef arkadaşım sayesinde.
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Hayatım boyunca ikinci el motosiklet almadım,bu gibi insanların yüzünden de almam...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Motor alıyorsanız, forumdan... Çevreden bilindik adamdan alın arkadaşlar. 1 lira fazla olsun ama bilindik motor olsun..
 

esc

Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
200
Vicdansızlar!
Paylaşım için tebrik ediyorum. Bu tür paylaşımlar yüzünden bu foruma bayılıyorum.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
inş. bütün böle ilanlar ifşa edilir. gerçekten türkiyede 2. el yüksek cc makine almak bu kadar yalancı kazıkçı insanlar oldukça yalan olucak. en güzeli gücünün yetttiği paraya sıfır almak.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
87
bende sırf bu yüzden 600 rr almaktan vazgeçip servis kayıtlı ilk sahibinden er6f aldım. Ama bir gün muhakkak alacağım bu makinayı oda sıfır olacak ... Bilgilendirme için çok teşekkürler. Alacak arkadaşlara faydalı olacaktır muhakkak
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
örnek bir olay anlatayım.
Kızıltoprakda oluyor olay birebir şahit oldugum durum.
arkadaş gsxr 1000 alıyor, 1 takım yedek olsun diye karenaj takımı alıyor. orjinal karenajı söküyor ve piste giriyor, düşüyor kalkıyor 50 bin km ye kadar getirmiş canını almış.
ve satmaya karar veriyor 1 yıl sonra
yedek aldıgı karenajı söküyor. orjinali çiziksiz olarak geri takılıyor. kilometreyi geri sardırıyorlar ümraniye de,
ilan veriliyor çiziksiz hatasız 15 binde 1 yaşında sadece hafta sonları kullanılmış ilk sahibinden gsxr
bu arkadaşların nasıl insan evladı oldugunu az cok tahmin ediyorsunuzdur.
bunu anlatanda servise getirdiği ustası anlattı bana. motoru da oradayken gördüm.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Macit; Motor 15.000TL fiyata satıldı diyorum. normal piyasası 19 civarları o motorun zaten. Bütün sorunlar anlatılarak, kul hakkı yenmeyip 15.000TL fiyata satıldı zaten. Ederi oydu çünkü... 1.500-2.000TL masraf vardı motorda.
Vites dişlileri tam anlamıyla kendini bırakmamış bildiğim kadarıyla. Yani acemi birisi anlayamaz bu olayı kolay kolay. Motorun huyunu, suyunu bilen birisi anca... Grenaj yan sanayi (bunuda herkes anlayamaz)-motor pertten toplanmış diyorum, daha ne diyeyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst