DİKKAT! Dolandırıcılık içerir ! -600RR-

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
edilse ne olacakla olmaz ki ama - aaa adama bak düşmüş kalkamıyor, boşver tekrar düşecek ne de olsa...

şikayeti gönderdim ben bu arada..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
edilse ne olacakla olmaz ki ama - aaa adama bak düşmüş kalkamıyor, boşver tekrar düşecek ne de olsa...

şikayeti gönderdim ben bu arada..

Hocam bu motoru illa birisine kitleyecekler... Yanlışmı ? :) O adamın Allah korkusu yoksa biz uyarmaktan başka bir şey yapamayızki? İlanı sabah şikayet ettim :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Geçen gün tam bir motorla anlaştım almaya 1000 km yol gidicem. Son araştırmaları yaparken öğrendim ki 30 binde diye alacağım motor 2006 da 80 binde bakıma girmiş ve ilk sahibi kargo net diye bir firma :) Ve bu motosiklet BMW marka. Kurye firmaları bile bmw kullanıyor ne yapıcaz bilmiyorum :))
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
600+ cc racingleri gül gibi kullanan çok azdır. Bu yüzden bu motorları sıfır almak lazım. Yada tanıdığınız bildiğiniz böyle motor gruplarından referans ile almak çok daha mantıklıdır. En azından bir sorun olduğunda muhattabınız olur.
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
nasıl bir çeşit küfür etsem bilemedim...biraz düşüneyim de...
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Herkesi senin gibi duyarli olmaya davet ediyorum.bende 600rr arayisi icindeyim.bu tur bilgilendirmeler yararli oluyor
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bunlar nasıl insanlar ya hiç ölmicekmiş gibi bu para hırsı ne ya bu kadar haram lokmayı nasıl yiyebiliyorlar anlayamıyorum yazık cok yazık....

bu arada büyük sevaba girdin oğuz abi inşallah duyulurda elinde patlar adilerin...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Kardeşlerim, dostlarım... Lafımı olur, ben olması gerekeni yaptım. Motorun eski sahibine teşekkür ederim, abi motoru satılığa koymuşlar diye uyardığı için :rendeer:

Bu arada ilan yetkili panelinden şikayet edildi, incelemeye alındı... Fakat bu motor illa birisine satılacak. Ben isterimki bu siteden kimse almasın, milletin başı yanmasın...
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
110
Motosikleti
600RR
Motorun resimlerini bilgisayarınıza kaydedin, aynı resimler ile ilan verin. Açıklamaya da o ilan hakkında bilgi verin ve milleti uyarın :D
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ben ve benim gibi azinliktaki bazi don kisotlar hala direniyorda ne oluyorki.
55 binde diye cicek gibi motora bahane buluyorlar .
Bu isin muayenede halledilebilmesi ve bir onceki muayenesinden dusuk km gorunen motorlarin agir kusurlu olarak reddedilmesi icin bir calisma yapilmasi lazim.
Karanliga kufretmekle geciyor zaman .
Bu konuda fikir paylasmak icin 3 kere Barkin Bayoglunun atolyesine gittim , 3 undede kimse yoktu .
Bugun birdaha sansimi denicem .
Eminim bir sekilde halledilir ama bu seferde konudan dert yananlar aglamaya baslar. Klasik vatandasim tepkisi .
Du bakalim ugrasicam biraz bu isle.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
2. El ss düşününenler için çok değerli bir paylaşım... Teşekkürler Oğuz..

Bu tarz takipler ve uyarılar forum üyeleri ve motosiklet sevdalısı dürüst insanlar için oldukça faydalı..

Bu ilanların bir başlıkta toplararak sıklıkla güncellenmesi gerekiyor..

Böyle adi insanların çıkar sağlamalarının ve bunu tekrar yapmaya cesaret bulmalarının önüne geçilmesi lazım.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Beyler, eskiden abi dediğim insanların patlak motorları alıp topladığını öğrendim... KONYA ilinden (zxr:wiinkk:) motor almayın !
Ankara ilinden SS almayın! (galerisi)
Antalya ilinden motor alıcaksanız (tanınmış SS galeri) 2-3-4-5 yere gösterin !

Bu saydığım illerde patlak motorları toplayan, ABİ dediğim ve artık diyemediğim insanlar var :)
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
74
SS ve enduro larda 5 yaşında büyük motorlar eğerki 50 binden az ise km si iyice inceleyin, ha birde şunu unutmayın gül gibi bakılmış 100.000 km deki motor hor kullanılmış ama satışa çıkarken cilalanmış motordan iyidir.
Bunların hepsi düşük km merakımızdan oluyor malesef.. Benim DL 70.000 de hala orjinal debriyaj kullanıyorum, ama tanıdığım bir bir arkadaş aynı DL ye 12.000 de debriyaj sıyırttı :)
 
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
71
yazık gerçekten insanlık bukadar düşmüş durumda buarada tr_select teşekkürler bilgin için en azından alıcak arkadaşlar dikakt ederler...
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
bir sayfa admini bu motoru alacakmış adamı kurtardım valla.mutlu oldum.eyvallah arkadasım konuyu açman işe yaradı.sevap işliyorsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst