Dijital Km Saati

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
sonunda dijital km saatide koyduk. :bounce:
dedik ön tekerde bi km var birde arkada olsun dedik.
ama süper oldu tabiki bu fikir luxordan çıkmıştı.:rendeer::rendeer:
ve bizde cihanla beraber uyguladık.













27 dakkika 16 saniyede işyerinden eve geliş.


ve yolda geilrken havanın çok rüzgarlı olmasına rağmen 121 km sürat.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Yarın bende takıyorum.maliyeti sadece bir bisiklet km si kendin alıyorsun kendin takıyorsun bu kadar kolay,tabi yapacak kadar yetenek varsa araba bile yaparsız,kalitelisinden markası cateye.:cat:
güzel olmuş kuzen ellerine saglık.
kendi km si ile bire bir aynı yakında fotografları yükleriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
valla bu gidişle C&B motosiklet sektörüne adım atacagız :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
biz bakırköyden metin bisikletten aldık 4 sene önce 35 ytl idi ama şimdi varmı,kaç para bilmiyorum,isteyen olursa alırız.
km lerde aynı
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ben çoktandır kullanıyorum 300 km lik olan sigma her cins tekere göre kalibre edebiliyorsunuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
atv si olmayanlar için birde zincir yapn kışın bol bol gezeriz yada klima yapın zincir promosyonu olsun :cherry:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
bişi soracam motorsikleti ayaklığına kaldırıp viteste gaz verdinmi km kaç gösterio onuda ölçermisin bizim için :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst