- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar.çin malı motorların katranı başa bela yada öyle gösteriiliyor.bugün sabahda bi cbr 125 gelip kaç km hız yaptımı sordu 130 dedim benmki 130 yapıo bu yapmaz dedi.senin gösterge yanlış dedi.acil çözüm motosiklet için dijital gösterge bulabilirmiyiz???
r:
r: