Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş yıllarda özel fiyatlar veriyordum piyasa altında ama son zamanlar bu ayrıcalığımız kalmadı...D&B Honda 1 adet cbf 150 motor satışından 40 lira kazandığını iddia ediyor...yani kazanmıyırmuş...diyecek bir şey yok...

sana tavsiyem Otosever ve Anes den fiyat alman...bu hususda bişey yapamayacağım...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
geçmiş yıllarda özel fiyatlar veriyordum piyasa altında ama son zamanlar bu ayrıcalığımız kalmadı...D&B Honda 1 adet cbf 150 motor satışından 40 lira kazandığını iddia ediyor...yani kazanmıyırmuş...diyecek bir şey yok...

sana tavsiyem Otosever ve Anes den fiyat alman...bu hususda bişey yapamayacağım...

teşekkür ederim metehan abi geçmiş doğum gününüde kutlarım :D bizim ztn işimiz ağustosta ozmana kdr kim öle kim kala ins katilicam araniza:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ağustosa kadar sağlam bir zam yer bence model...1 Ağustosda tekrar konuyu irdeleyeşim...tahminim...4850 olur Ağustos ayında...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
metehan abi arkadasla beni gece gece öldürdün ya 4850tl plakasız onla 5bin tl :S ben olsa olsa 4390 fialn die bekliyorum :S
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aga Ağustos ayına 5.5 ay var sezonun tam ortası...Honda hiç acımaz döşer...:p
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Baktım honda devir saatli model getirtmiş, hiç acımadım 15 dolara devir saati aldım, taktım. :p
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
49
yuzde 14 otv ındırımı 250 cc ve altına fıatlar o yuzden dustu sevındırıcı bır durum
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ee devir saatli göğüs getirdiler vites göstergesi yerine boş ve kısa hüzme ışığı var :)
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
metehan abi arkadasla beni gece gece öldürdün ya 4850tl plakasız onla 5bin tl :S ben olsa olsa 4390 fialn die bekliyorum :S

slm kardeş senin mondial 150 mc bölümünde bir kaçkez yazılarını görmüştüm cbf alacaktın galıba aldınmı ve aldınsa iyi ve kötü yanları ile beni biraz aydınlatırmısın ?
 
Katılım
11 Eyl 2007
Mesajlar
14
her motoun ibresi doğrudur onla hesaplanarak koyuluyr yani cbr 13bin devire gelebilsydi 200 yapabiliyo demek
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
2007 den 2009 a kadar 2 sene içinde 30 bin km yol yaptım bir kere devir göstergesi istemedim,
yıl 2012 ve ben şuan 2011 model cbf kullanıyorum ve kullanıdıgım devir göstergeli saatimi satıyorum.
neticede bana göre devir göstergesi gereksiz geldi
çünkü her vites artıracagım zaman gösteregeye bakarsam vay halime
genel olarak sorarım size siz her vites attıracagınız zaman devire mi bakıyorsunuz
ama vites attıgınızda göz ucunuzla bakıyorsunuz hele ki 4. viteste ise 5 e attıgınız zaman vitesin 5 de oldugunu anlıyorsunuz

alın size devir göstergeli saat ben satıyorum,
hatta eski devir göstergeli ile takasa eden varsa gelsin yanıma

ama duydugum ve gördügüm gibi ön dişli nin ordaki vites müşüründe tek boş kablosu var,
bunu komple değiştirip vites göstergeli saat takabilirmiyiz.
2011 model cbf lere hem devir göstergeli hem vites göstergesi takan yokmu
takan varsa dişlinin ordaki tesisatıda mı değiştiriliyor..

2012-07-15_15.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst