Devir - Hız dengesinde sapıtıklık

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
normal değerlere bir yorum; ben az önce otobanda motorumla 2. viteste 60, 3. viteste 70, ve 4. viteste 90 a çıktım, motor dediğin böyle olmalı, ne kadar ybr varsa tokatlayıp geçiyorum

hıza bakacak olursak benim ybr ile 3.vites de 80 ,4.vitesde 100 km/h yapabiliyorum .(10.000 devirde)
s15.gif






___________________________________

strangedenial

başka bir ybr bulup yan yana gelip devir saati/km saatini kontrol edersen en sağlıklı sonucu alırsın bence.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Ya arka dişliyi 1-2 diş küçülttüler,ya da ön dişliyi 1 diş büyüttüler başka bir açıklaması yok.

Ben yazacaktım Orhan abi yazmış. Son bir kez emin olmak için, tanıdık bir arabayla 1-2 dakka hızı sabitleyip yan yana göstergeleri karşılaştırmakta yarar var. Ama büyütülcek bir sorun değil gibi gözüküyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst