- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Kastamonu dan katılıyorum. Foruma yeni üye oldum.Acizane Eski Motosiklet cilerdenim.Yaş 57 .Bizim Zamanımıza Jawa, ve rus motosikletler vardı.BMV si olan nadir ve en iyi motosikletci olarak görülürdü.
17 yaşındaki oğluma Ehliyeti yaşı 17 olduğu için Honda Ace125 aldım (tabi kendimde arada kullanmak özür def etmek için)soracağım konuların başında motorun aküsü bitmiş durumda tmf gibi dandik bi marka sanırım aldığımda satıcı iyice şarz etmiş birkaç gün sıkıntı çıkarmadı sonradan teklemeye başladı .Tepmeyle çalıştırmaya başladık.Motoru çalıştırınca kısa far devamlı yanıyor sanırım aküye baya bir zararı oluyor.gece yolculuğu yok.Bu ışığı devre dışı nasıl bıraksam faydası olurmu.Birde bu motorsiklete ne marka akü alıyım 12 wolt olduğunu biliyorum Amperi ne olmalı.Selam ve saygılar
17 yaşındaki oğluma Ehliyeti yaşı 17 olduğu için Honda Ace125 aldım (tabi kendimde arada kullanmak özür def etmek için)soracağım konuların başında motorun aküsü bitmiş durumda tmf gibi dandik bi marka sanırım aldığımda satıcı iyice şarz etmiş birkaç gün sıkıntı çıkarmadı sonradan teklemeye başladı .Tepmeyle çalıştırmaya başladık.Motoru çalıştırınca kısa far devamlı yanıyor sanırım aküye baya bir zararı oluyor.gece yolculuğu yok.Bu ışığı devre dışı nasıl bıraksam faydası olurmu.Birde bu motorsiklete ne marka akü alıyım 12 wolt olduğunu biliyorum Amperi ne olmalı.Selam ve saygılar