Dev Brahma ( Tavuk ) Arıyorum

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkeze merhabalar, annemlerin bahce için Dev brahma arıyoruz. Nerden buluruz bilen var mı?

[YT]YSr4QEf8iow[/YT]

_Brahma_rooster1.jpg



ORİJİNİ ............................................... HİNDİSTAN 1840-1850

RENKLERİ.............................................. BEYAZ-SİYAH-SARI

SENELİK YUMURTA ADEDİ.......... 100-120 ADET

YUMURTA RENGİ.............................. AÇIK KAHVERENGİ TONLARI

ERKEK AĞIRLIK.................................. 5.5 – 6 KG

DİŞİ AĞIRLIK.................................... 4 – 4.5 KG

TEPE TÜYLERİ................................... YOK

SAKAL.................................................... YOK

BACAK TÜYÜ...................................... VAR

TIRNAK................................................. 4 ADET

İBİK........................................................ GÜL İBİK



ÖZELLİKLERİ

BRAHMALAR COCHİN VE MALAY IRKININ MELEZLENMESİ İLE ELDE EDİLMİŞ OLAN BİR ASYA IRKIDIR. ANA OLARAK ÜÇ RENK OLMASINA KARŞIN YETİŞTİRİCİLERİN BU IRK ÜZERİNDE YAPTIĞI ÇALIŞMALARLA AÇIK VE KOYU RENKLİ VARYETELER ELDE EDİLMİŞTİR BU VARYETELER 1874 YILINDA STANDARTLARA KATILMIŞTIR BRAHMALAR GÜZEL VE GÖSTERİŞLİ HAYVANLARDIR KÜÇÜK İBİKLERİ PAÇALI AYAKLARI VE EN ÖNEMLİSİ İRİ VE HEYBETLİ DURUŞLARI İLE HAYVAN SEVERLERİN BEĞENİSİNİ KAZANMIŞTIR. İRİ BİR IRK OLMASINA RAĞMEN BÜYÜME HIZLARININ YAVAŞ OLGUNLUK YAŞLARININ UZUN OLMASI BRAHMALARIN ETÇİ OLARAK TİCARİ SÜRÜLERE GİRMESİNE ENGEL TEŞKİL ETMİŞTİR. BRAHMALAR SAKİN HAYVANLARDIR TAVUKLARI YAZ AYLARINDA GURK OLMA ÖZELLİĞİ GÖSTERİRLER
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pet shopçular getirtebilir.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Pet shopçular getirtebilir.

Sordum ama coğu bir haber onlar anca kedi köpek falan oluyor sirkecidekilerde bitti diyor her hafat sordum bir donem ne zaman sorsam bitti diyor gelmiyor demiyorda. İstanbulda bir kac yerde var biliyorum gurk yapamışarlardır belki birde daha yakın elden alabilirim diye düşündüm.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Edirnekapı'da cumartesi ve pazar günleri güvercin pazarı kurulur.

Envai çeşit horoz ve kanatlı hayvan satılmakta....
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
su an ureme zamanı bendekıler gulk oldugunda 1-2 ay'a kadar yavru alırım ozamana kadar bulamazsan ben sana verırım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ORİJİNİ ............................................... HİNDİSTAN 1840-1850

RENKLERİ.............................................. BEYAZ-SİYAH-SARI

SENELİK YUMURTA ADEDİ.......... 100-120 ADET

YUMURTA RENGİ.............................. AÇIK KAHVERENGİ TONLARI

ERKEK AĞIRLIK.................................. 5.5 – 6 KG

DİŞİ AĞIRLIK.................................... 4 – 4.5 KG

TEPE TÜYLERİ................................... YOK

SAKAL.................................................... YOK

BACAK TÜYÜ...................................... VAR

TIRNAK................................................. 4 ADET

İBİK........................................................ GÜL İBİK


CC yazmayı unutmuşun...:p
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hayvanat bahçesinde görmüştüm bundan bayağı da vardı.Belki satarlar...
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Kaç yapıyomuş bu brahma yahu? O ne lan tavukmuş. Bak hele sen teknik değerleri de var.

ORİJİNİ ............................................... HİNDİSTAN 1840-1850

RENKLERİ.......................................... .... BEYAZ-SİYAH-SARI

SENELİK YUMURTA ADEDİ.......... 100-120 ADET

YUMURTA RENGİ.............................. AÇIK KAHVERENGİ TONLARI

ERKEK AĞIRLIK.................................. 5.5 – 6 KG

DİŞİ AĞIRLIK.................................... 4 – 4.5 KG

TEPE TÜYLERİ................................... YOK

SAKAL............................................. ....... YOK

BACAK TÜYÜ...................................... VAR

TIRNAK............................................ ..... 4 ADET

İBİK.............................................. .......... GÜL İBİK

Kardeş kusura bakma da bu işin moku çıktı. Tuvalet kağıdı tavsiyesi için başlık açılacak yakında. Bende 50 katlı tuvalet kağıdı arıyorum. Bir yaprakla 20 siliş. La havle ve la guvvete.

Bu başlığı açarken hiç yanlış yere yanlış birşeyler yazıyorum galiba gibi bir hisse kapıldın mı acaba?

Al çok başlık açmak istiyosan buraya aç:

http://forum.saraytarim.gov.tr/?par...yvanc%FDl%FD%F0%FD%20Kanatl%FDlar,%20Ku%FElar

Sen şimdi buraya da gider "Cbf 150 ye çanta takdıracam ne tavsiye edersiniz?" diye başlık açarsın:queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
@ Gnusher
Konu dışı kısmına isterse ayak parmaklarımın arasında kaşıntı var nedendir acaba? şeklinde bir başlıkta açılabilir..
Adı üstünde konu dışı..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Dev Brahma almadan öncee, Amarikâlıların dediği gibi:

Önce Korumalarını Al, Paran Kalırsa Dev Brahma Al:p

Enteresanmış bu topik vallah:mrgreen::queen:

Herkese kazasız belasız Dev Brahma' lar dilerim:p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Piliç desen benim ilgi alanima giriyor ama tavuklarla ilgilenmiyorum.:p
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
@ Gnusher
Konu dışı kısmına isterse ayak parmaklarımın arasında kaşıntı var nedendir acaba? şeklinde bir başlıkta açılabilir..
Adı üstünde konu dışı..

Olabilir, ben de konudışı topiğinin içine istediğimi yazarım, forum kuralları çerçevesinde. Yaptığının forum kurallarına aykırı olduğunu yazmadım. Ben olsam ne hissederdim onu yazdım sadece.

Zaten ilgili bir sitenin linkini vererek yardımcı olmaya da çalıştım kendisine.

Yazdıklarım herhangi bir problem teşkil ediyorsa, yazdıklarımın muhatabı gerekli yanıtı verir. Ben de kabullenirim.

Konudışı kısmındaki topiklerin polemiği de bir başka tatlı oluyormuş. Metehan Bey'i her geçen gün daha iyi anlıyorum sanırım.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Tuvalet kagıdı arayan arkadaş gider bir marketen alır. Brahma istanbulda 3-5 kişide olan özel bir cinstir hobidir ( Motosiklet gibi )

Tek bu foruma üye değilim Konu dışı dediğimizde herşeyi kapsar ahlak kurallarının dışına cıkmadıkca konu dışan olan herşey burda paylaşılır.

Sevidiği şarkıları paylaşılınca yada özel sıkıntısı olunca sorun olmuyorsa ihtiyacım olan ve hobi olarak baktığım birseyi paylaşınca da sorun olmaması gerekir.

Aynı zamanda Akvaryum sahibiyim burda eminim ki akvaryumlar hakkında yada akvaryum sahibi motorcular diye konu açsam sorun olmazdı. Tavuğu sadece yemek olarak görüldüğü için garip gelebilir ama bu bir hobidir. Kedi, köpek yada balık beslemek gibi.

Bence konu tavuk olduğu için garip geliyor.


Birkac yerde buldum gibi olursa bakalım alırım alırsam resimlerinide paylaşırım. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:50 ----------

CC yazmayı unutmuşun...:p

He ya unutmuşum ben onu :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

Kaç yapıyomuş bu brahma yahu? O ne lan tavukmuş. Bak hele sen teknik değerleri de var.

ORİJİNİ ............................................... HİNDİSTAN 1840-1850

RENKLERİ.......................................... .... BEYAZ-SİYAH-SARI

SENELİK YUMURTA ADEDİ.......... 100-120 ADET

YUMURTA RENGİ.............................. AÇIK KAHVERENGİ TONLARI

ERKEK AĞIRLIK.................................. 5.5 – 6 KG

DİŞİ AĞIRLIK.................................... 4 – 4.5 KG

TEPE TÜYLERİ................................... YOK

SAKAL............................................. ....... YOK

BACAK TÜYÜ...................................... VAR

TIRNAK............................................ ..... 4 ADET

İBİK.............................................. .......... GÜL İBİK

Kardeş kusura bakma da bu işin moku çıktı. Tuvalet kağıdı tavsiyesi için başlık açılacak yakında. Bende 50 katlı tuvalet kağıdı arıyorum. Bir yaprakla 20 siliş. La havle ve la guvvete.

Bu başlığı açarken hiç yanlış yere yanlış birşeyler yazıyorum galiba gibi bir hisse kapıldın mı acaba?

Al çok başlık açmak istiyosan buraya aç:

http://forum.saraytarim.gov.tr/?par...yvanc%FDl%FD%F0%FD%20Kanatl%FDlar,%20Ku%FElar

Sen şimdi buraya da gider "Cbf 150 ye çanta takdıracam ne tavsiye edersiniz?" diye başlık açarsın:queen:

Oranın da konu dışı alanı varsa ve orayı sürekli takıyorsam kendime samimi bulursa orayada CBF 150 icin soru acarım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:21 ----------

Motor sitesinde civciv tavsiyesi yapan da görmemiştim.:queen:Allah sonumuzu hayır etsin.

Amin :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 ----------

bir kaç sefer gitmiştim ezbere bilmiyorum.halı saha içine kuruluyor

cumartesi günü gitsen ,sorsan çoğu kişi bilir

http://maps.google.com/maps?f=q&sou...0064,28.939501&spn=0.004816,0.008272&t=h&z=17


birde eminönü çiçek pazarı var

Eyvallah Edirne kapıya bakarım Çiçek pazarında yok ama sordum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:25 ----------

su an ureme zamanı bendekıler gulk oldugunda 1-2 ay'a kadar yavru alırım ozamana kadar bulamazsan ben sana verırım


Valla bu super bir haber sen nerdesin? Orjinalse neden olmasın benim iki tavugum gurk oldu bilsem direk yumurta alır altına atardım. :rendeer: İrtibatı koparmayalım. Konun burda acılmanın sacma olduğunu söyleyen arkadaşlara kapak olur :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:28 ----------

ortağam sana brahma ilanı buldum yumurtalarıın en sarısından bir sepet isterim ona göre:queen:
http://intoko.kijiji.com.tr/c-Hayva...Si-10-TL-05535657373-iZMiR-W0QQAdIdZ174507057

Brahma olmasada istedigin yumurta olsun annemlerden alır getiririm hic olmadı iki kahfaltı edersin ama cantada yumurta taşımak icin yol bulmam lazım gecen hafta sonu 10 yumurta top case te ziyan oldu :queen:
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
ne guzel arkadas aradıgı hayvanın karakterıstık ozellıklerını paylasmıs
ben bılmıyordum melez ve hındıstan ırkı oldugun :mrgreen:
farklı konuların sıtede paylasılması guzel, ana baslık motor olabılır,.bılırsınızkı ınsanoglu yasam tarzını bırsekılde kullandıgı arac gereclerede yansıtmıstır,site hernekadar motor agırlıklı olsada,kullanıcılarn dusunce ve hayata bakıslarıyla farklılık kattıgı ortadadır.

:rendeer:

bu ısın tıcaretını yapmıyorum hobı olarak yasadıgım yere renk katmaları acısında degısık cınslerde hayvanlar beslıyorum
siyahta,kırmzıda,beyaz renk olanıda var elımde dıger tavuk cınslerıne nazaran yumurtası buyuk olur,ha bu arada nekadar arasanda su an zamanı degıl hayvan pazarlarında cınslerı bulabılmen dusuk ıhtımal
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
ne guzel arkadas aradıgı hayvanın karakterıstık ozellıklerını paylasmıs
ben bılmıyordum melez ve hındıstan ırkı oldugun :mrgreen:
farklı konuların sıtede paylasılması guzel, ana baslık motor olabılır,.bılırsınızkı ınsanoglu yasam tarzını bırsekılde kullandıgı arac gereclerede yansıtmıstır,site hernekadar motor agırlıklı olsada,kullanıcılarn dusunce ve hayata bakıslarıyla farklılık kattıgı ortadadır.

:rendeer:

bu ısın tıcaretını yapmıyorum hobı olarak yasadıgım yere renk katmaları acısında degısık cınslerde hayvanlar beslıyorum
siyahta,kırmzıda,beyaz renk olanıda var elımde dıger tavuk cınslerıne nazaran yumurtası buyuk olur,ha bu arada nekadar arasanda su an zamanı degıl hayvan pazarlarında cınslerı bulabılmen dusuk ıhtımal

Anne altı yok zaten ancak kulucka makinesi ile alınabilir belki. Benim iki tavugum var yeni 10 gün oldu gurk olalı 10-12 gun sonra anca cıkar. Senin yerin nerde gelip elden de alabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst