Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 11 May 2006
- Mesajlar
- 43
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani yalan olmasin 1996 yilindan beri motorbisiklet kullanmayi istiyordum 10 yil gecti ama ben halen istemeke yetiniyorum maaalesef
ale: neyse su on yildan sonra gavur ellerinde bir motorsiklet sahibi olmaya cok yaklastim ama once ehliyeti almak gerekecek sayili gunlerim var, bana uygun yeni baslayanlar icin kolay olan bir makina arastirmasi icinde iken bu siteyi ve forumu tesaduf eseri buldum sohbet nasihatlar bilgiler ve dayanisma, hosuma giden unsurlar bu site de ve forumda neyse herkese selam :rendeer: