dervis in sabri ve muradi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani yalan olmasin 1996 yilindan beri motorbisiklet kullanmayi istiyordum 10 yil gecti ama ben halen istemeke yetiniyorum maaalesef :pale: neyse su on yildan sonra gavur ellerinde bir motorsiklet sahibi olmaya cok yaklastim ama once ehliyeti almak gerekecek sayili gunlerim var, bana uygun yeni baslayanlar icin kolay olan bir makina arastirmasi icinde iken bu siteyi ve forumu tesaduf eseri buldum sohbet nasihatlar bilgiler ve dayanisma, hosuma giden unsurlar bu site de ve forumda neyse herkese selam :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hangi gavur eldesin:silent:
hoşgeldin:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Aramiza Hosgeldin, Nerden Yurtdisindan...? Bende Almanyadayim ama 1 Yildan beri Istanbuldayim ve burda calisiyorum.....tekrar Hosgeldin.....
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
Hoşgeldiniz..:rendeer:
Bende yeni bir üye olarak, bu forum gerçekten bağımlılık yaratıyor. Bir nevi aile ortamı gibi olduğunu düşünebiliriz. İlerleyen günlerde motorumu alınca, gezilerle bu dostluğun pekişeceğine de inanıyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize tesekkur ederim hos bulduk, ben amerikadayim geleli yaklasik 5-6 ay oldu daha yeniyim burada, motorbisiklet konusu ben de bir saplanti oldu dedigim gibi uzun zamandir kullanmak istiyorum bir o sebep bir de kimle konustuysam bana bu aletin bir tutku bir bagimlilik sebebi oldugundan bahsettiler bu da ikinci sebep. zaten forum icinde okuduklarimdan anladigim kadariyla insanlar gercekten tutku ile baglilar, iste merak ettigim bu :) yani adamin basina ya meraktan yada taraktan gelirmis :) Allah a sukur benim basima simdiye kadar hep meraktan geldi :) boyle devam etmesini dilerim neyse uzatmayayim herkese selam sevgi ve muhabbetlerimi gonderiyorum
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst