Deri tulum sizce nasıl

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar kendime mont arıyordum nette bunu buldum http://www.mototr.com/default.aspx?_Args=ProductImage,1671,MotoTR,1878 fiyatı 576 tl şaşırdım bu fiyata deri ceket vermiyorlar almayı düşünüyorum sizce nasıll

1671.jpg
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
173
Fiyat cok uygun duruyor ama malzeme kalitesi nasildir gormeden yorum yapmamak lazim.
En iyisi dukkana gidip bakin icinize sinerse alin, cunku burda ne yorum yapilsa yetersiz kalir gormeden yapildigi icin
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Hocam bu malzemeyi üzerine denemeden almamalısın derim ben.
Çok rahat etmen gereken bir şey çünkü bu,
rahatsız olursan zindan olur motor sonra..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hangi malzemeden yapılmış?

kanguru ise beden uyuyorsa hiç düşünme ama domuz vs derisi ise kokudan değil giymek, evde bile tutmazsın....
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Karşıda oturan varsa sevabına şu tulumun bi kaç resmini çekebilirmi acaba :) eğer çokta kötü bi kaliteye sahip değilse alınır bence ceket fiyatına tulum sonuçta.
MotoTR /Delta Bisiklet İstanbul Merkez Şube / Yamaha Kızıltoprak Kadıköy Bayisi

Adres : Bağdat Caddesi 9/A Kızıltoprak-Kadıköy İSTANBUL
Telefon : +90 216 450 66 30 pbx (4 Hat)
Faks : +90 216 550 77 27
Email : [email protected]
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
fiyat uygun ama kullanışlı olmayabilir ayrıca bi söz vardı ucuz etin yahnisi olmaz diye
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
görüntü olarak yakışıklı duruyor fakat diğer arkadaşlara harfiyen katılıyorum, yakından görüp mercek altına almak ve her ucuzada atlamamak yerinde olur :)

kıssadan hisse deri eldiven alıyorum netten ve yüzde yüz geyik derisi diye açıklama geçmişler fakat detay yok :)

ne kadar kısmı nereleri deri?

kullanılan deri hakkaten gerçek deri midir?

deriye bire bir benzeyen fakat sağlam olsada derinin sağlamlığını ve özelliğini barındırmayan oldukça fazla mataryal var hatta herifler öyle bir yapmışki , deri diye baktığınız tabakanın alt kısmında aynen deri gibi lifler var ama değil , bunlar kullanıldıkça anlaşılan şeyler, o zamanda iş işten geçer , kaderine razı olursun..

birde şu şaşırtmacalara dikkat edin , yazarlar kampanya, seri sonu, adı altında şu kısımları deri felanca kısımları cordura kumaş, şuraları özel kaplama vs. vs.

gerçekten gerçek bir satandartlara uygun kalite ve görünümde bir deri tulumun o fiyatlarda olmayacağını şu ankinin fiyatını görünce az çok tahmin ediyoruz zaten :)

fakat yinede tabiki fiyatı uygun ama üzerinde düşünülesi, incenlenmesi gereken bir konu bence :)

zevkler ve renkler tartışılmaz karar senindir ama yinede etraflıca araştır derim... selametle...:rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
görüntü olarak yakışıklı duruyor fakat diğer arkadaşlara harfiyen katılıyorum, yakından görüp mercek altına almak ve her ucuzada atlamamak yerinde olur :)

kıssadan hisse deri eldiven alıyorum netten ve yüzde yüz geyik derisi diye açıklama geçmişler fakat detay yok :)

ne kadar kısmı nereleri deri?

kullanılan deri hakkaten gerçek deri midir?

deriye bire bir benzeyen fakat sağlam olsada derinin sağlamlığını ve özelliğini barındırmayan oldukça fazla mataryal var hatta herifler öyle bir yapmışki , deri diye baktığınız tabakanın alt kısmında aynen deri gibi lifler var ama değil , bunlar kullanıldıkça anlaşılan şeyler, o zamanda iş işten geçer , kaderine razı olursun..

birde şu şaşırtmacalara dikkat edin , yazarlar kampanya, seri sonu, adı altında şu kısımları deri felanca kısımları cordura kumaş, şuraları özel kaplama vs. vs.

gerçekten gerçek bir satandartlara uygun kalite ve görünümde bir deri tulumun o fiyatlarda olmayacağını şu ankinin fiyatını görünce az çok tahmin ediyoruz zaten :)

fakat yinede tabiki fiyatı uygun ama üzerinde düşünülesi, incenlenmesi gereken bir konu bence :)

zevkler ve renkler tartışılmaz karar senindir ama yinede etraflıca araştır derim... selametle...:rendeer::rendeer:

birşey eklemek istiyorum,
Orjinal fiyatı 1000 küsürlerden inmiş yalnız oraya.
Arada sırada firmalar böyle indirimler yapıyorlar. Sebebi nedir bilmem...
DESA'dan, normal fiyatının 3 te 1'ine, %100 kuzu derisi deri ceket aldım daha yeni.
Defosumu var acaba diye de yarım saat inceledim.

Dediğinde haklısın şu anki fiyata deri tulum olmaz,
ama indirimden önceki fiyattan olur gibi sanki
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
tekstil montların su geçirmezliğinin daha iyi
olduğunu biliyorum.deri suyu emer ağırlaşır
geç kurur,birazda darlaşır çeker
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Deri tulum her zaman iyidir.

Bu urun Pakistan mali. Pakistan diye sakina bok atmayin dunyanin en iyi deri dikim atolyeleleri Pakistandadir. Bir cok deri yaris tuluda orda dikilir zaten. Deri lerin hepsi inek derisidir.

Yanliz yaris tulumunun kullanimi cok kisitlidir. Onunla yurumen imkansizdir. Altina mecburen yaris botu giyeceksin o zaman yurumek daha da zorlasir. Icine ic camasir haric hic bir sey giyemezsin cunku dardir. Sakina ise onunla giderim sonrada cikaririm filan diye dusunme. Onu giydigin anda horgucu yuzunden Notre Damin kamburuna benzeyeceksin cunku.

Bu montlarin her zaman iki parca olanlari daha makbuldur. Pantolon kismini gezilerde giyer iken mont kismini gunluk te kullanabilirsin. Mont ile pantolon tam tur donen bir fermuar yardimi ile aninda tulum seklini alir.

Verdigin para olu bir yatirim olabilir eger pistlerde yarismiyor isen.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst