Deri Mont - Ceket

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kışlık bir mont-Ceket bakıyorum. 1-2 model buldum ama çok da karar veremedim, malum deri fiyatları çok uygun değil.

Öncelikle Bering Optic deri ceketi beğendim, yerinde inceledim hoşuma gitti ama fiyatı 600TL. O yüzden bu fiyata değer mi değmez mi bilemedim. Bering Optic

Bir de Hudson Deri ye baktım. Özellikle robocop modelini tavsiye ediyorlar. Ancak o model dışında da bir sürü model var sitede. Fiyat-Performans karşılaştırması çok kolay olmuyor. Hudson Robocop

Daha önce Kushitani ceket düşünüyordum ancak denediğim de hoşuma gitmedi. Çünkü daha çok SS modellere göre üretildiği için bel tarafı benim için fazlasıyla yukarıda kaldı. Kaldı ki üzerimdeki beden büyüktü ve 1 küçük bedeni düşünemiyorum bile.

Ben öncelikle kışlık bir deri ceket düşünüyorum, o yüzden bel kısmı yukarıda kalan Racing tarzı modeller bana uymuyor. Bu bahsettiğim 2 model dışında önerebileceğiniz birşeyler var mı? Özellikle Bering çok hoşuma gitti ama 600TL yi hakediyor mu bilemedim...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kışlık düşünüyoranız Bering Optic modelini direk elemenizi öneririm. Benim kullandığım (hatta şuanda kullanamadığım ) kushutani de kollarda bu şekilde kumaş kısımlar var. Hemde bu modeldekinden çok daha ufak olmasına rağmen oradan giren rüzgar beni mahfediyor. İki koldan girip tam göğüste birleştimi ertesi günü zatürre garanti

robocop alıp kullanan çok. Ben çevremde şikayetçi olanı görmedim daha .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kışlık düşünüyoranız Bering Optic modelini direk elemenizi öneririm. Benim kullandığım (hatta şuanda kullanamadığım ) kushutani de kollarda bu şekilde kumaş kısımlar var. Hemde bu modeldekinden çok daha ufak olmasına rağmen oradan giren rüzgar beni mahfediyor. İki koldan girip tam göğüste birleştimi ertesi günü zatürre garanti

Anladım. Bende diğer modellere baktım, hepsinde o dedğin kumaş vardı kollarında. Dedim heralde soğuğu geçirmeyecek şekilde yapmışlardır ama öyle değilmiş. Şimdi hatırladım, o modellerin hepsi yarış tipiydi. Demek bu Bering de 4 mevsimlik gibi bişey. Bunu söylediğiniz iyi oldu, teşekkür ederim :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
http://www.motosiklet.net/forum/sat...ll-korumali-su-gecirmez-motosiklet-montu.html

bende şöyle bişey var..ama kullanmadım..yorum yapamayacağım..kollarının ön kısmında çok dar,ince bir kısım dediğiniz gibi kumaş benzeri bişey...

soğukmu geçirir,havamı alır,havalandırmamı yapar bilmiyorum..
ama yaza kadar biraz zayıflarsam kullanırım diye düşünüyorum..tabi satılmazsa....

Bahsettiğimiz durumun aynısı olur gibi geldi bana. Buarada madem bukadar küçük geldi size, neden aldınız, yada iade etmediniz??
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Syanur.

Eyüp'ün bahsettiği Kushitani monttan bende kullanıyorum,
Ben o montu Gökhan'ın tavsiyesi üzerine aldım.
Evet bahsettiği gibi kollarda katmanlı bir kumaş yapısı var.

Aynı şekilde oradan rüzgar giriyor ama ben istanbulun gece soğuklarında 150 kmh gibi hızlarda bile rahatsızlık hissetmedim.
Ayrıca termal içligi takılı olmadığı halde.

Sanırım o soğuktan gelen rahatsızlık birazda kişinin bünyesiyle alakalı olabilir.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
Ben de Difi nin deri montu var geçen sene motomax dan almıştım, hala satılıyor yanılmıyorsam. Fiyatı 600 ün altında idi şimdi ne kadardır bakmak lazım ancak şunu belirtmeliyim ki çok iyi montlardan hiçbir eksiği yok fazlası var. Enduro kullanıyorum kısa gelmiyor vücuda tam oturuyor, korumaları sağlam, kışın termali ile kullanıyorum hiçbir şekilde üşütmüyor, kollarından ve fermuarlarından da rüzgar geçirmiyor.
Kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@davutyüksel

Hemen baktım ama benim için boyu kalmamış ve Motomax ile birkaç kez konuşmuştum, mart yada nisandan önce hiçbir mal getirmeyeceklermiş. O yüzden bu ürünü eledim. Ama bulursam değerlendirmeye alabilirim. Teşekkür ederim, ankarada olmanız soğuk için iyi bir referans oldu :)

@Sinan

Bu söylediğin bilgi iyi oldu. İçlikli birşekilde giyilirse iş yapar gibi diye düşünüyorum. Senin bel kısmını nasıl kapatıyor peki? Ben şu montu kullanıyorum(arkadaşa geri vericem) ;
grip%20%C3%B6n.jpg
Bering

Gece ~0 derece soğukta, +80 km/h hız ile gittiğimde bildiğin soğuğu ve rüzgarı göğsümde hissettim. Hemde 30 saniye bile sürmedi hissetmem. 60 a düşürmek zorunda kaldım hızımı. Bu beni epey rahatsız etti. Derinin rüzgaro çok daha iyi tuttuğunu biliyorum ama forumda birisi çok soğuk havalarda tekstil kadar ısıtamadığını yazmış(sanırım gore-tex'ler ile kıyaslamış)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Syanur,

Bel kısmında koruyucu patlar var ve beli tam olarak sarıyor, montun aerodinamik özelliği bu şekilde.
Sadece kollardaki katman kumaşlardan gelen soğuk hava akımı seni rahatsız etmezse, düşünebilirsin bence.
Bahsettiğim gibi kollarda boydan boya uzanan bir katman kumaş yapısı var.
Kimileri için bu bir sorun oluşturmazken, kimileri için ciddi sorun oluşturabiliyor.
Termal içliği ile kullandığın taktirde ben bir sıkıntı yaşayacağını zannetmiyorum.
Fakat termal içliği takıncada hareket kabiliyetin azalıyor maalesef :(
Yani almayı düşünürsen hangi beden alacağını çok iyi değerlendirmen gerek.
Benim gözlemlediğim tek sorun bu. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sinan

Anladım, çok teşekkür ederim. Yanlız ben denediğimde bel kısmı yukarıda kalmıştı epey. Yan pad'ler var ama belim açıkta kalmıştı biraz. Rahat hissedemedim kendimi. Hemde ayakta duruken. Biraz motorun üstüne eğilince daha beter olur kesin dedim. Zaten maviden başka rengi yoktu, o renk de düşünmüyorum. Resim iyiydi buarada, kaldırmışsın...?
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
merhaba..bende hudson robocop ceketı kullanıyorum.izlenimlerim ise şöyle kışlık içliği olması ve sökülüp takılması çok iyi,kışın kar varkende kullandım kesinlikle rüzgar geçirmiyor asla üşütmezsin bundan emin olabilirsin.ben karda termal içlik üzerine normal triko kazakla hiç üşümedim o konuda rahat olabilirsin,full koruma olması artı,bellim açılmasın diyosun belden ayarlamaları var istediğin oranda sıkarsın,diğer mevsimlerde kullanımlarda ise önde ve arkada havalandırma cepleri var gayet başarılı yazın bile sürüş halinde terletmiyor göğüs hizasında ve kollarda var arkada ise sırt kısmında havalandırma var o yüzden her yerden rüzgar alıyosunuz böylece terleme olmuyor tabi kışlık içliği çıkartıcaksınız,işçilik olarak gayet kaliteli zaten kalitesiz olsa usa da tercih edilmezdi diye düşünüyorum,bedeni ise tam oturuyor hiç potluk olmuyor çokça kişi tarafından bu montun markası ne diye soran oldu normal hayattada fazla dikkat çekmiyor rengi dolayısıyla,bana göre tek eksiği reflektör olayı sadece dikiş kısımlarında reflektör var biraz daha kalın olsa sanki daha iyi olucak gibi.alırsanız pişman olmazsınız.iyi forumlar
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
merhaba..bende hudson robocop ceketı kullanıyorum.izlenimlerim ise şöyle kışlık içliği olması ve sökülüp takılması çok iyi,kışın kar varkende kullandım kesinlikle rüzgar geçirmiyor asla üşütmezsin bundan emin olabilirsin.ben karda termal içlik üzerine normal triko kazakla hiç üşümedim o konuda rahat olabilirsin,full koruma olması artı,bellim açılmasın diyosun belden ayarlamaları var istediğin oranda sıkarsın,diğer mevsimlerde kullanımlarda ise önde ve arkada havalandırma cepleri var gayet başarılı yazın bile sürüş halinde terletmiyor göğüs hizasında ve kollarda var arkada ise sırt kısmında havalandırma var o yüzden her yerden rüzgar alıyosunuz böylece terleme olmuyor tabi kışlık içliği çıkartıcaksınız,işçilik olarak gayet kaliteli zaten kalitesiz olsa usa da tercih edilmezdi diye düşünüyorum,bedeni ise tam oturuyor hiç potluk olmuyor çokça kişi tarafından bu montun markası ne diye soran oldu normal hayattada fazla dikkat çekmiyor rengi dolayısıyla,bana göre tek eksiği reflektör olayı sadece dikiş kısımlarında reflektör var biraz daha kalın olsa sanki daha iyi olucak gibi.alırsanız pişman olmazsınız.iyi forumlar

Anladım, peki korumaları nasıl? sitede "foam based" yani bir çeşit sünger malzeme diye geçiyor. Bildiğimiz sert lastik tarzı değil sanırım?
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
sert plastik değil ama süngerde değil tabiki sert plastık olsaydı sanırım bu cekette hareket daha sınırlı olabılırdı.Ancak montun dıstanda koruma takvıyesı var ayrıyetten yanı hem dıstan hemde ıcten koruma var. dısarıdan omuzun ust kısımları kolun yan kısımları belin olduğu kısım dıştan takviye var iç kısımda ise omuz kol bel seklınde koruması var.gıydıgınızde guven hıssını fazlasıyla verıyor.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinan

Anladım, çok teşekkür ederim. Yanlız ben denediğimde bel kısmı yukarıda kalmıştı epey. Yan pad'ler var ama belim açıkta kalmıştı biraz. Rahat hissedemedim kendimi. Hemde ayakta duruken. Biraz motorun üstüne eğilince daha beter olur kesin dedim. Zaten maviden başka rengi yoktu, o renk de düşünmüyorum. Resim iyiydi buarada, kaldırmışsın...?

Merhaba.
Evet kaldırdım, bel kısmı pek görünmüyordu, o yüzden resmin pek bi anlam ifade etmediğini düşündüm :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
hudson robocop kullanıyorum memnunum ama bence duarı bekle ben 289 a almıştım sanırım geçen seneki fuarda
şu an 400 lira bence bekle alıcaksan fuarda al
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
hudson robocop kullanıyorum memnunum ama bence duarı bekle ben 289 a almıştım sanırım geçen seneki fuarda
şu an 400 lira bence bekle alıcaksan fuarda al

Arkadaşlar tavsiye ve öneriler için teşekkür ederim. Ben de 2 gündür fuarı beklesem daha iyi olacak diye düşünüyordum. En iyisi öyle yapmak, hem bütün seçenekleri görüp deneme şansım olur diye düşündüm. :cat:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sırt ve göğüs korumaları çok önemli, deri malzeme kullanışlı ve rahat geliyorsa size tercih edin cünkü sürtünmede deri daha dayanıklı.
ne tavsiye edersiniz sorunun cevabı, tabiki en düz renkte yarış tulumu tavsiye ederim... ama fiyatları açısından ve kullanışlılık açısından dezavantajlı olabilir.
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37
Arkadaşlar merhaba
Ben yeni motor aldım ve siteye kaydoldum
Bu konu uzun süredir durgun ancak bir sorum var
İlk mesajda Syanur Bering Optic düşündüğünü yazmış
Sadece ikinci mesajda acayüp "Bering Optic kışa uygun değil" demiş
Ben onu almayı düşünüyorum da
Başka yorumu olan var mı acaba iyi veya kötü?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst