- Katılım
- 9 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,117
- Konu Yazar
- #1
Bu gün 1 senedir düzenli olarak takip ettiğim Motoron dergisini almaya D&R a gittim.Dergiyi elimle koymuş gibi buldum.
Yeni yılın ilk günlerinde olduğumuz için acaba biz okuyuculara jest yapıp poster falan vermişler mi diye arkasını falan yokladım.Ne yazık ki hiç bişey vermemişler.
ale:
''Neyse yapacak bişey yok'' diyip kasaya yöneldim.Tam kasaya doğru yürürken gözüm derginin fiyatına ilişti tam 8.75Tl.::sas::
Gözlerinizi ovuşturmayın doğru okudunuz hiç hediyesi olmayan kuru bir dergi 8.75Tl ye yükseltilmiş.
Dediğim gibi bu dergiyi 1 senedir takip ediyorum ve içinde ki içerik olarak hep motosiklet kültürünü yaymadan bahsediliyor.
Ee sen bir dergiyi 8.75 yaparsan nasıl yayılacak bu kültür?Motosiklet kültürünü yaymak bu kadar pahalı mı olmalı? :silent:
Yeni yılın ilk günlerinde olduğumuz için acaba biz okuyuculara jest yapıp poster falan vermişler mi diye arkasını falan yokladım.Ne yazık ki hiç bişey vermemişler.
''Neyse yapacak bişey yok'' diyip kasaya yöneldim.Tam kasaya doğru yürürken gözüm derginin fiyatına ilişti tam 8.75Tl.::sas::
Gözlerinizi ovuşturmayın doğru okudunuz hiç hediyesi olmayan kuru bir dergi 8.75Tl ye yükseltilmiş.
Dediğim gibi bu dergiyi 1 senedir takip ediyorum ve içinde ki içerik olarak hep motosiklet kültürünü yaymadan bahsediliyor.
Ee sen bir dergiyi 8.75 yaparsan nasıl yayılacak bu kültür?Motosiklet kültürünü yaymak bu kadar pahalı mı olmalı? :silent: