Dere - Tepe enduro ..

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
9 Temmuz 2006

İki hafta üst üste gezilere katılamadım.
Yaklaşık 20 gün KaTırıM'dan uzak kaldım.
Sonunda yeni plakasıyla ilk kez geziye çıkıyor sevgili KaTırıM...
Sabah 08:45 Yücel ve Gürhan'ı beklerken..
a46f1a1f.jpg


İlk molamızı verdiğimiz çeşme reklam almış..
4a66b5cf.jpg


c00c3b24.jpg


Altınyaka yolunda Kozarası sapağı.
Yücel daha önce denemiş bu yolu.
Bir de beraber bakalım , nereye gidiyormuş..
713afd5b.jpg


4d885fd0.jpg


99381a63.jpg


Günün ağaçları olarak seçtiğimiz bu ikili "Ağaçlar ayakta ölür" sözünün ispatı.
e8509f35.jpg


Ormanın derinliklerinden gelen su sesini izliyoruz ve yemek için kamp yerimizi buluyoruz.
62cea46b.jpg


9e5ac492.jpg


Fakat aşmamız gereken küçük bir engel var.
Deminki ata sözünü pek ciddiye almayan bir asi ağaç..
b48795d3.jpg


Bir anımız olsun istedik..
67fd7eb8.jpg


Sırayla kütük geçişi sınavı , önce Yücel..,
77843672.jpg


Sonra Gürhan..,
acf65991.jpg


Son olarak harduro.., ama Yücel benim geçişimi kaçırıyor..
KaTırıM biraz aceleci..
16cacf5e.jpg


Mola yerinde Gürhan sıcaktan bunalmış olarak derenin buz gibi sularına bırakıyor kendini..
d33ab669.jpg


Kayalara takılmasa akıntı alıp götürecek Gürhan'ı..
ee7b683f.jpg


Yemekten sonra derenin karşısına motosikletlerimizi çalıştırmadan geçiriyoruz ..
Çünkü bir yeri çok derin ve güçlü akıntı var..
Riske girmeye gerek yok..
578722a3.jpg


Deremize veda ediyoruz..
e5dcb3f2.jpg


... ve yükseklere tırmanıyoruz...
efd8aeb7.jpg


8bb415e8.jpg


01ea14c9.jpg


a0088366.jpg


f872e1f3.jpg


4a702cdd.jpg


20d13a73.jpg


e830138a.jpg


Sonunda kendimize bir oyun alanı buluyoruz..
4af943e1.jpg


e9a86a05.jpg


27bed3d4.jpg


c5de222f.jpg


bc6c27ab.jpg


0459ae84.jpg


Bizi iyice serinleten bu dereden ayrılıp...
b8ceb8f0.jpg


.. o derenin beslediği Kumluca Baraj Gölü'ne varıyoruz..
3100f3d0.jpg


Sıcaklar gölün seviyesini düşürmüş..
c13f11de.jpg


65e6c421.jpg


21c86050.jpg


5c66de19.jpg


Daha ileride gölün suları daha bir mavileşmiş..
a7a8fd68.jpg


e45ae7d1.jpg


Kumluca'ya yaklaşırken Baraj gölünü arkamızda bırakıyoruz..
8e6c70ba.jpg


... ve önümüzde Kumluca...
c95fdda7.jpg


f5a1e30c.jpg


Kumluca'yı geçtikten sonra , MaviKent yolunda..
b56ba2ba.jpg


08ca4da9.jpg


238bc33a.jpg


2a2155af.jpg


Bir de deniz sefası yapalım dedik..
6af11447.jpg


Buz gibi dere sularından sonra , deniz suyu çok sıcak geldi bize..
e0c15dd4.jpg


e940a64f.jpg


Son olarak Olimpos AdaPansiyon'a uğrayıp Mehmet ve babasıyla bir yorgunluk çayı içiyoruz..
Yemeğe kalma israrlarını üzülerek geri çevirip.
"Bir daha ki sefere" deyip , güzel çaylara teşekkür ederek Antalya'ya dönmek üzere Olimpos'tan ayrılıyoruz..
6a1a85ca.jpg
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
12
Bravo.
Süper bir gezi ve anlatım.
Bizimle paylaştığınız için teşekkürler.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harduro klasiği olmuş yine ellerinize ve motorlarınıza sağlık...
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
harduro, sayın abicim keşke antalyada yaşasaydımda sizlerle takılabilseydim. gezi süper de lafmı muhteşem görünüyor. elinize, emeğinize sağlık
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
42
gezi yazılarında büyük bir boşluk vardı kaç haftadır, sonunda ortaya çıkıp doldurdunuz boşluğu...tüm yazılara göz atıyorum ama sizin gezilere birşeyler yazmadan geçemiyorum...
motosikletin hakkını veriyorsunuz..
tebrikler...
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
shouebut , orveg , freshpide , PcKopatGhostRider , camadan , miss ohyeah , arkadaşlar güzel yorumlarınıza teşekkür ederim..
Özlemişim gezi yazılarında buluşmayı..
Enduro , kısa sürede hayatımın kocaman bir parçası haline geldi..
Onsuz günlerim çok eksik kalıyor artık..
Biliyorum bu arızalar ve onarım için geçecek süreler olmazsa olmaz bir motorcu için..
Umarım daha az ayrı kalırız gelecekte..

Sevgiler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst