Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
250 km / 10 litre

yani 250 km de 36,6 tl yakıyor.(güncel pompa fiyatı 3.66 tl)
yani kmde 15 kuruş mu yakıyor.
ben 150 cc scooter ile 5 tl lik benzinle 55 km yol alıyordum.
gpr ile 8,00 tl lik benzin alırsam 55 km yol alıcam.
hesapta bir yanlışlık olmasın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 ----------

pardon ya ikinciilanı sanırım yanlış vermişim ..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dik-vmoto-dan-satilik-gp-125-r-28683992/detay

bu ilanabakistersen bir de...

bu motor bana biraz sakat geldi hor kullanılmış izlenimi yarattı aynalar falan yok.
sizlerin düşünceleri nelerdir.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
evet hocam birde yedek parça fiyatlarına bir gözat.
gpr ler 10 numara 2. el alınacak motor tam benlik ama yedek parça tüm hayallerimi baltalıyor.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bu motorun ilanını ilk yazdığında görmüştüm ön şase desteleri eksik gibi bi ibare vardı sonra ilanı değiştirdi. gursusun dediği gibi bende onu görünce biraz şüphelendim.yoksa fiyatı süper ama yıpranmış motor alacak kadar zengin değilim ;)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dik-vmoto-dan-satilik-gp-125-r-28683992/detay

Eksik olan dwepo altındaki plastik aksamlar , onlar da çok pahalı değil.
Ebay dan ya da zeytinburnunda carisma motor diye bir yer var (parçaları yunanistandan getiriytor) oradan uygun fiyata alabilirsin.
Kafa grenajında bir çatlak var onu da 50 tl ye halledersin.

Hatta bak ebay de var 19.99 £ :)

Normalde bu renk 2007de vardı diye biliyorum ama adam 2006 yazmış.
Aynalara gelince ben çifti 10 tlye bu aynaları almıştım fena sayılmazlar :)

URL=http://img251.imageshack.us/i/220320101121.jpg/]
220320101121.jpg
[/URL]


URL=http://img441.imageshack.us/i/220320101123.jpg/]
220320101123.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:09 ----------

Ben olsam bu motora bakardım.
3000 tl ye eğer motor kısmmı sağlamsa hemen alırdım.
maksimum 150-200 tl ye yeni gibi yapılır.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
35
Bir arkadaşımız demişki; piston taiwan malı takıcam sakın arkadaşım sirkecinden ucuz diye gidip yamaha TD pistonu takma karışında takmış biri var parasızlıktan takmış daha doğrusu az çekmedim ama maslak otosanayinde orjinalinden kaliteli piston satan bi abimiz var o yamaha DTR(bizimkiyle aynı motora sahip) için getirmiş zamanında elinde bir kaç tane vardı ben kullanıyorum 5 ay oldu motor canavar 164 kmh gördüm:D Hiç bir sorunu kalmadı REKTEFİYE YAPTIRACAKLAR YAMAHA TDR DEĞĞİL!!! DTR PİSTONU VE CEVİZLİBAĞ SANAYİNDE DİKRAN USTA BU ADAMLARLA İŞ YAPMALARI YARARLARINADIR ESKİLER VE İYİ TAMİRCİLER DİKRAN USTAYI BİLİR REKTEFİYE O ADAMIN İŞİ PİSTONA GİDİP FERCODAN DÜNYA PARA VERMEYİN 250 YTL YE SEKMANLARIYLA BERABER ALMIŞTIM BEN BENDEN SİZE UFAK TAVSİYELER...BU ARADA ARTIK HONDA 600 RR IM VAR VE DAHA MUTLUYUM :D
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
18
Bir arkadaşımız demişki; piston taiwan malı takıcam sakın arkadaşım sirkecinden ucuz diye gidip yamaha TD pistonu takma karışında takmış biri var parasızlıktan takmış daha doğrusu az çekmedim ama maslak otosanayinde orjinalinden kaliteli piston satan bi abimiz var o yamaha DTR(bizimkiyle aynı motora sahip) için getirmiş zamanında elinde bir kaç tane vardı ben kullanıyorum 5 ay oldu motor canavar 164 kmh gördüm:D Hiç bir sorunu kalmadı REKTEFİYE YAPTIRACAKLAR YAMAHA TDR DEĞĞİL!!! DTR PİSTONU VE CEVİZLİBAĞ SANAYİNDE DİKRAN USTA BU ADAMLARLA İŞ YAPMALARI YARARLARINADIR ESKİLER VE İYİ TAMİRCİLER DİKRAN USTAYI BİLİR REKTEFİYE O ADAMIN İŞİ PİSTONA GİDİP FERCODAN DÜNYA PARA VERMEYİN 250 YTL YE SEKMANLARIYLA BERABER ALMIŞTIM BEN BENDEN SİZE UFAK TAVSİYELER...BU ARADA ARTIK HONDA 600 RR IM VAR VE DAHA MUTLUYUM :D

usta kim o pistonu satan arkadaş numarasını felan versende konyussam ya banada lazım aslında fiyat konusunda felan konussak kaca olur die teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 ----------

yardımın için teşekkürler tomass ... Simdi ankarada temiz ve makul bir derbi bulmak kaldı :) koromakoda satmış sanırım motorunu onuda kaçırdık :)

eger ilgilenirsen ben satmayı düşünüyorum yalovalıyım ama ankara plaka motorum 06 gpr 05 özel plaka aldım derbi ilanlarından yalova merkez olarak sahibinden aratabilirsin aslında satma konusunda tam emindilim hatta piston siparişibile ettim gerek yok daha 11000 kmde ama yedekte bulundurmak istiyorum hatta rengini degiştirip çarpıcı bişiye boyayıp kullanmayı bile düşünüyorum ama 8tlye çok güzelbi honda 600f buldum ben bunu satana kadar satılmazsa onu alıcam onu kacırırsam satmam zaten alalı 3ay oldu daha:D inşallah güzel gönlüne göre bi derbi bulursun kullanıcı olarak hertürlü yardıma açıgım benden almayıp başkasından alsan bile yardıma açıgım buradaki herkezde öyledir diye düşünüyorum
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
183
hamdinho ben geçen yaz o motoru ankrada görmüştüm hatta ilk gördüğüm derbi diyebilirm :p demek sende şimdi... Aslında gelip görmek isterdim ama ilk etapta ankarada bulursam onları değerlendircem. baktım olmadı bi şekilde şehirdışına açılırım :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
3
selamlar.ben motoruma ngk iridium buji takmak istedim ve gidip ngk nın B8EIX modelini aldım.fakat 2tane ustaya gösterdim bu senin motor için uzun,pistona değer dediler.aldığım yerde bu buji modelinin kısası yok dedi.forumda 1kac yerde bu model bujinin takıldığını okudum,internette de yabancı sitelerde bu bujinin uygun olduğu belirtiliyor.bilgisi olan varsa paylaşabilir mi??

http://www.amazon.co.uk/gp/product/...tails/279-0665083-4767448?ie=UTF8&me=&seller=
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
selamlar.ben motoruma ngk iridium buji takmak istedim ve gidip ngk nın B8EIX modelini aldım.fakat 2tane ustaya gösterdim bu senin motor için uzun,pistona değer dediler.aldığım yerde bu buji modelinin kısası yok dedi.forumda 1kac yerde bu model bujinin takıldığını okudum,internette de yabancı sitelerde bu bujinin uygun olduğu belirtiliyor.bilgisi olan varsa paylaşabilir mi??

http://www.amazon.co.uk/gp/product/...tails/279-0665083-4767448?ie=UTF8&me=&seller=

BR8EIX NGK nın kataloğunda derbi gpr 125 r için uygun gözüküyor ve ben bu bujiyi kullandım. Pistona falan değmez kesinlikle gönül rahatlığıyla tak dostum. Aslında bu buji harici hiç bir buji kullanma bu motorda :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
3
teşekkürler cevabın için.her kaynakta evet uygun diyor,kafamı karıştırdı bu ustalar.evet bu motorlarda buji çok önemli.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Yukarıdaki yazılarda farklılık var bestival sen ''B''8EIX yazmışsın koromako ''BR''8EIX yazmış (doğrusu BR8EIX) normalde gpr için BR8ES buji olması gerekiyor IX le bitenler ngk'nın iridyumlu bujisi.Yani yine alırsan BR8EIX alman gerekir birde Türkiyede bulabileceğin en kapsamlı ngk buji çeşidi aşağıdaki linkte var ben oradan alışveriş yapmıştım:

https://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=310
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
herkese iyi forumlar ,
ben mehmet manisa 'dan aranıza yeni katıldım. Yazıcağım yazı biraz abez kacabilir belki ama , hosgorüyle karsılarsanız sevinirim.2 zamanlı aşığıyım ve tamı tamına 1,5 senedir derbi yi gözlüyorum almaya karar verdim fakat motor kısmı beni korkutuyor neredeyse forumun tüm sayfalarını okudum fakat iki farklı durum gördüm;
'astral' isimli kullanıcı 400 liraya motor yenileniyor derken
farklı bir kullanımız 4000 liralardan bahsediyor. Eğer 400 lira gibi kücük bir rakamsa yeni motor yaptırmak kesinlikle alıcam fakat 4000 lira gibi yüksek bir rakamsa vazgecip yüksek ccli baska bir motor bakıcam . [gayet net cevaplar verilmis fakat bir daha duymak istediğimden dolayı yazıyorum]
saygılarımla ...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
herkese iyi forumlar ,
ben mehmet manisa 'dan aranıza yeni katıldım. Yazıcağım yazı biraz abez kacabilir belki ama , hosgorüyle karsılarsanız sevinirim.2 zamanlı aşığıyım ve tamı tamına 1,5 senedir derbi yi gözlüyorum almaya karar verdim fakat motor kısmı beni korkutuyor neredeyse forumun tüm sayfalarını okudum fakat iki farklı durum gördüm;
'astral' isimli kullanıcı 400 liraya motor yenileniyor derken
farklı bir kullanımız 4000 liralardan bahsediyor. Eğer 400 lira gibi kücük bir rakamsa yeni motor yaptırmak kesinlikle alıcam fakat 4000 lira gibi yüksek bir rakamsa vazgecip yüksek ccli baska bir motor bakıcam . [gayet net cevaplar verilmis fakat bir daha duymak istediğimden dolayı yazıyorum]
saygılarımla ...

Merhaba Mehmet.
YAMAHA motor Türkiye de silindir 50 Euro, piston 40 Euro, Alt üst conta setinin fiyatını hatırlamıyorum.
Daha yüksek cc'li motosiklet olarak ne düşünüyorsun ?
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
Merhaba Mehmet.
YAMAHA motor Türkiye de silindir 50 Euro, piston 40 Euro, Alt üst conta setinin fiyatını hatırlamıyorum.
Daha yüksek cc'li motosiklet olarak ne düşünüyorsun ?

daha yüksek ccli olarak tercihim 4 silindir japonlardan yana yaşım 18 fakat motor tecrübem gayet iyi 1 sene öncesine kadar 2004 r6'ım vardı sattım . iki zamanlının ne kadar cılgın olduğunu bildğim icin gpr125 almayı düşünüyorum. çünkü ufaklığım mzlerle gecti onların üstündeydim hep 9-10 yasımdan beri .
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Derbi gerçekten çok eğlenceli bir motor. Kendinden yüksek cc'li motorlardan bile keyifli bir motor (4 silindirliler hariç :) )
R6 dan sonra ne kadar keyif verir bilmem ama güzel alet.
Ben motorumu saatım ama ileride 2. motor olarak GPR 125 veya RS 125 almak isterim.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
Derbi gerçekten çok eğlenceli bir motor. Kendinden yüksek cc'li motorlardan bile keyifli bir motor (4 silindirliler hariç :) )
R6 dan sonra ne kadar keyif verir bilmem ama güzel alet.
Ben motorumu saatım ama ileride 2. motor olarak GPR 125 veya RS 125 almak isterim.

Ben motor ayırt eden birisi değilim fakat iki zamanlı motorun ne kadar keyifli olduğunu bildiğim icin iki zamanlı racing bakıyorum :) bende iki zamanlının yeri farklı 4silindirin yeri farklı inanıyorum ki istekle bindikten sonra bütün motorlar keyif verir :) yeter ki altında ki makina ben burdayım diye kulağına fısıldasın gerisi boş :D
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
220
arkadaşlar derbi hakkında 1-2 birşey sormak istiyorum.benim kuzenim yeni başlayacakta.
1.depo ile kaç km gidebiliyor.2 zamanlı olduğundan fazla sıkışması iyi değil dediler.viraj hakimiyeti nasıl.
en önemliside kilometre modunda svr heralde yanlıs hatırlamıyorsun sayılar var km gittikce geriye sayıyıor o nedir acaba.km yi gösterıyor gittigin yol km sını gosterıyor saat var bir tane daha var çözemedim yardımcı olursanız sevinirim
şimdiden cevap veren arkadaşlara tşk ederim
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
arkadaşlar derbi hakkında 1-2 birşey sormak istiyorum.benim kuzenim yeni başlayacakta.
1.depo ile kaç km gidebiliyor.2 zamanlı olduğundan fazla sıkışması iyi değil dediler.viraj hakimiyeti nasıl.
en önemliside kilometre modunda svr heralde yanlıs hatırlamıyorsun sayılar var km gittikce geriye sayıyıor o nedir acaba.km yi gösterıyor gittigin yol km sını gosterıyor saat var bir tane daha var çözemedim yardımcı olursanız sevinirim
şimdiden cevap veren arkadaşlara tşk ederim

100 kmde ortalama 4,5 lt yakıt tüketimi var.
Fazla sıkışması iyi değil derken sürekli redlineda gitmekten bahsediyorsan ;doğru duymuşsun. Sürekli 12-13.000 devirde gidersen motor sağlığı ve ömrü açısından sıkıntı olur.
Km saatinde gördüğün svr yazısı ve geriye doğru sayan km, bir sonraki servis bakımına kaç km kaldığını gösterir.
Km saatinde ; 1)Toplam km
2)Sıfırlanabilen km
3)Saat
4)Benzin ışığı yandıktan sonra kaç km gittiğini gösterme özelliği vardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst