Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
35
arkadaşlar dün geceden beri hatim ettim bu formu tüm sayfalarını okudum kimi yerde gülmekten öldüm kimi yerde şaşırdım bukadar nasıl cahilce cewaplar veriliyo diye kimiyerdede hayret ettim hakikaten çok bilgili ve tecrübeli arkadaşlar var die ve bişiy sorucam hatta 2 şey
1. kit nedemek ya bazı yazılarda okudum 170lik kit var motorda yada taktırdım dio bu ne demek nezaman takılır niye takılır. bu terimlere daha toy oldugum için yabancıyım..
2. derbi gpr 125 alıcam gülü seven dikenine katlanır onu al bunu al die yorum yapmayın kaarım kesin ama şunu duydum düşük devirde ölü gibiymiş yokuş çıkarken yada inarken yarım debriyaj yapmazsan stop ediyomuş felan hep yüksek dewirde gitmek lazım diyolar pek yemedim ama sorayım dedim bana derbi gpr 125i nasıl kullanmam gerektini yani kullanım şekli hakkında bilgi verrmisiniz cümle biraz abes oldu gibi ama anlamışsınızdır umarım saygılarımla





Şimdi 170cc kit piston silindir sekman exup ve contaları içeren bi set en bilindikleri athena 170cc big bore kit,mallosi nin var athena yı ben çok araştırdım tavsiye edilmiyo mallossi çok iyi ama pahalı..Neden takılır daha iyi performans istiyosan takarsın ama modifiye etmek kolay iş değil sadece bu parçaları değiştirmekle olmuyo bence motorun güç üretir ama geri kalan kısımlar bunu kaldırırmı burda günlerce tartışırız bi sonuca varacağızmızı sanmam ben tavsiye etmiyorum mallossi harici olanları.

2.olarak derbi gpr 125 dediğin motor 2 zamanlı hassas parça sıkıntısı çok büyük olan kullanmayı bilmeyene işkence yapan bi motor ben çok sıkıntısını çektim şimdi öğrendim sayılır ama sıkıntı çektim motoru bilmediğim için 2 zamanlı nasıl kullanılır bilmediğim için ama kullanmayı öğrenirsen 2 zamanlı keyfi başka artık bende kabul ediyorum performans konusuna gelelim 4 zamanlı hiç bir 125cc lik motordan alamaacağın performansı sana sunar derbi gpr 125 yokuş fln hiç bi yer fark etmez 4 zamanlı değildir yüksek devirlerde kullanılır 6-7 bin devir arasıdır normal devirleri motoru bilmiyosan zor motordur ama öğrendikten sonra çok iyi motordur...Bilmediğini varsayarak tavsiye 2 zamanlı motor kullanmış birinden tavsiye al akıl danış nasıl kullanılır bu aletlerde devir çok önemli hassas motor eline alırsın motoru servise götürürsün derki sana 2500 euro sadece piston sekman silindir...benim başıma geldi rektefiye yaptım orjinal piston buldum 300 ytl ye çıkardım ama çok uğraştım...kolay gele sana
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Şimdi 170cc kit piston silindir sekman exup ve contaları içeren bi set en bilindikleri athena 170cc big bore kit,mallosi nin var athena yı ben çok araştırdım tavsiye edilmiyo mallossi çok iyi ama pahalı..Neden takılır daha iyi performans istiyosan takarsın ama modifiye etmek kolay iş değil sadece bu parçaları değiştirmekle olmuyo bence motorun güç üretir ama geri kalan kısımlar bunu kaldırırmı burda günlerce tartışırız bi sonuca varacağızmızı sanmam ben tavsiye etmiyorum mallossi harici olanları.

2.olarak derbi gpr 125 dediğin motor 2 zamanlı hassas parça sıkıntısı çok büyük olan kullanmayı bilmeyene işkence yapan bi motor ben çok sıkıntısını çektim şimdi öğrendim sayılır ama sıkıntı çektim motoru bilmediğim için 2 zamanlı nasıl kullanılır bilmediğim için ama kullanmayı öğrenirsen 2 zamanlı keyfi başka artık bende kabul ediyorum performans konusuna gelelim 4 zamanlı hiç bir 125cc lik motordan alamaacağın performansı sana sunar derbi gpr 125 yokuş fln hiç bi yer fark etmez 4 zamanlı değildir yüksek devirlerde kullanılır 6-7 bin devir arasıdır normal devirleri motoru bilmiyosan zor motordur ama öğrendikten sonra çok iyi motordur...Bilmediğini varsayarak tavsiye 2 zamanlı motor kullanmış birinden tavsiye al akıl danış nasıl kullanılır bu aletlerde devir çok önemli hassas motor eline alırsın motoru servise götürürsün derki sana 2500 euro sadece piston sekman silindir...benim başıma geldi rektefiye yaptım orjinal piston buldum 300 ytl ye çıkardım ama çok uğraştım...kolay gele sana

Samilserkan; piston kolu yok sanırım kitin içinde değiştirmek gerekirmi acaba veya başka neresini değiştirmek gerekir bu kit takılınca?
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
65
arkadaşlar acil

arkadaslar herkese iyi aksamlar simdiden herkese tesekkur ederim. bir iki hafta once motorumda sorun oldu ve suan bana acil bir sekilde lazım olan parcalara ulasmam lazım bana yardımcı olabilirmisiniz yanlız parcaları derbi servisinden almak istemiyorum cok fazla fiyatları yamaha motoru oldugunda yamaha yedek parca destegini kullanmak istiyorum bunları temin edebilecegim bir yer bilen var mı ?? istanbul icerisinde
gerekli olan parcalar piston ve piston kolu, sekman, krank yan bilya ve keçe takımı 2 şer adet, yağ pompası, exup tan silindire dogru inen celik kablolar
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
94
arkadaşlar merhaba ben homdinho şifremi unuttum arkadaşın adresten yazıyorum 2 hafta önce derbi gpr 125 aldım 2007 model gri renk bi kaç sorum olacak bu alet ilk çalışırken zor çalısıyo normalmi yani jigleyi çekmeden çalıştırmak imkansız zaten jigleyi çekincede biraz ugraştırıyo ve rolantide çalısırken bazen stop ediyo bu normalmi ve de aranızda egzoz taktıran varmı varsa video paylaşabilirmi çok teşekkürler buarada bir atraksiyon olursa haberdar edin yalovalıyım:)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
selamlar. ilk çalıştırmada jiklesiz çalışmıyor evet. zaten jikle bunun için var, soğukken motoru çalıştırmak için =) jikleyi açtığınızda tam açtığınızdan emin olun ve hiç gaz vermeden yalnızca marşa basın. motor sıcakken çalıştırmak içinse jikleye ihtiyacınız olmaması gerekiyor. iyice ısındıktan sonra da rolantide stop ediyorsa biraz rolantiyi yükseltebilirsiniz.
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
18
gerçekten teşekkürler bede bi sorun var die korktum ve ben kit muhabbetini duydum 170cc lik kit varmı taktırsam hızı ve seriligi artıyormu ve de beygir sayısımı artıyo yakıtta nekadar fark ediyor kit degiştiren yada bilgisi olan varsa teşekkür ederim hamdinho_77
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
313
arkadslar oncelikle merhaba demek istiyorum. herkese iyi forumlar. 1 ay icerisinde gpr125 almak istiyorum acaba bu motorun türkiyede sıfır(0) ı mevcutmu bilgilendirirseniz sewinirim. herkese iyi forumlar
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
18
arkadaşlar bişeyi merak ediyorum derbisine ginealli egzoz takan varmı baya övdüler bu egzozu merak ettim ve bişey daha göstergede kilometre var tuşa basınca kat ettigin kilometre çıkıyo bidaha basınca saat çıkıyo bidaha basınca anlam veremedigim bi rakamdaha çıkıyo o ne srv yazıyo ve rakam çıkıyo önunde biraz araştırdım servisle alakalı oldugunu ögrendim bu konuyu aydınlatabilirseni,z sevinirim ve yeni çıkan megelli 125 hakkında nme düşünüyorsunuz arkadaişlarında varsa test ettiyseniz bilgilendirirmisiniz teşekkürler
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
O tip yeni çıkan motorları cbr 125 le birbirine vurmak lazım olmadı yzf 125 le...Dijitallerde genelde hem normal km hemde senin sıfırlayıp ne kadar yol gittiğini gösteren km sayacı vardır ama özellik olarak nerden açılıp kapanıyor diğer arkadaşlar söyler sanırım...
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
18
merhaba sabırlı derbi kullanıcıları benim bir sorunum daha var bu seferki ciddibir sorun pazar gunu yani bugun çınarcıga giderken dengesiz çoban inek sürüsünü yola saldı ve bende inege kafalama girdim çok şükür çizik bile almadım ama ön kafa granıjı pert motor çalışıyo farlar çalışıyo beyin saglam göstergeler normal ama kafa granajı gitti dagıldı yeni gri renk grenaj bulmam lazım bulamadım yardımcı olurmusunuz ve fiyatı nekadar tutar acil cwp verrseniz sevinirim herkeze kazasız bol eglenceli kilometreler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------

ya neden diger motor kullanıcı gibi aktif deil derbi kullanıcıları gercekten aradabi girin bişiler yazın birbirinize yawwww valla okadar aradım bulamadım kafa grenajı herşeyi buldum ama onu bulamıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:10 ----------

ya arkadaşlar canım çok aşırı sıkılıyo motorumu yıkıcaktım bu gece gezicektim şimdi kös kös oturuyorum sizdende bi cwp gelmiyo iyice canım sıkılıyo kafa granajı komple gittiya keske zamanı geriye alabilsem tam virajı dondüm karşıma inek sürüsü çıktı ve güüüüüüüüüüüüüm hazin son gercekleşti of ya of nereden bulacam şimdi ben o kafa grenajını
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Gecmis olsun , sabirli ol konuyu okumuslardir arkadaslar alternatif bulduklarinda cevap verirler.


----
Erdem,Orhan,Koray,Cihan,Kadir? nedir son durumunuz :)

Orhan hani bulusma ask olsun! :b
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
18
valla burada mükemmel bir usta buldum ünal usta diye biri eski drak şampiyonu kendisi türkiyenın hertarafından müşterisi var 300 tlye motoru topladı yani tamir yaptı eskisinin aynısı oldu walla:) bir ara buluşalım topluca
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
selam arkadaşlar. biliyosunuz ben buluşmaya dünden razıyım ama sizler yan çiziyorsunuz. illa motorla buluşmak da şart değil yani.. bu arada solo gezilere başladım ben gene:) geçen pazar kilyos falan yaptım yolları yeni asfaltlamışlar of off off tadı damağımda kaldı inanın..
hamdinho geçmiş olsun bu arada, motoru toplattına sevindim..
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
18
motorun gerçekten temizmiş valla gerçekten bi arkadaş düünüyo derbi bakalım gösterecem motoru ne diyecek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst