- Katılım
- 15 Eki 2009
- Mesajlar
- 35
arkadaşlar dün geceden beri hatim ettim bu formu tüm sayfalarını okudum kimi yerde gülmekten öldüm kimi yerde şaşırdım bukadar nasıl cahilce cewaplar veriliyo diye kimiyerdede hayret ettim hakikaten çok bilgili ve tecrübeli arkadaşlar var die ve bişiy sorucam hatta 2 şey
1. kit nedemek ya bazı yazılarda okudum 170lik kit var motorda yada taktırdım dio bu ne demek nezaman takılır niye takılır. bu terimlere daha toy oldugum için yabancıyım..
2. derbi gpr 125 alıcam gülü seven dikenine katlanır onu al bunu al die yorum yapmayın kaarım kesin ama şunu duydum düşük devirde ölü gibiymiş yokuş çıkarken yada inarken yarım debriyaj yapmazsan stop ediyomuş felan hep yüksek dewirde gitmek lazım diyolar pek yemedim ama sorayım dedim bana derbi gpr 125i nasıl kullanmam gerektini yani kullanım şekli hakkında bilgi verrmisiniz cümle biraz abes oldu gibi ama anlamışsınızdır umarım saygılarımla
Şimdi 170cc kit piston silindir sekman exup ve contaları içeren bi set en bilindikleri athena 170cc big bore kit,mallosi nin var athena yı ben çok araştırdım tavsiye edilmiyo mallossi çok iyi ama pahalı..Neden takılır daha iyi performans istiyosan takarsın ama modifiye etmek kolay iş değil sadece bu parçaları değiştirmekle olmuyo bence motorun güç üretir ama geri kalan kısımlar bunu kaldırırmı burda günlerce tartışırız bi sonuca varacağızmızı sanmam ben tavsiye etmiyorum mallossi harici olanları.
2.olarak derbi gpr 125 dediğin motor 2 zamanlı hassas parça sıkıntısı çok büyük olan kullanmayı bilmeyene işkence yapan bi motor ben çok sıkıntısını çektim şimdi öğrendim sayılır ama sıkıntı çektim motoru bilmediğim için 2 zamanlı nasıl kullanılır bilmediğim için ama kullanmayı öğrenirsen 2 zamanlı keyfi başka artık bende kabul ediyorum performans konusuna gelelim 4 zamanlı hiç bir 125cc lik motordan alamaacağın performansı sana sunar derbi gpr 125 yokuş fln hiç bi yer fark etmez 4 zamanlı değildir yüksek devirlerde kullanılır 6-7 bin devir arasıdır normal devirleri motoru bilmiyosan zor motordur ama öğrendikten sonra çok iyi motordur...Bilmediğini varsayarak tavsiye 2 zamanlı motor kullanmış birinden tavsiye al akıl danış nasıl kullanılır bu aletlerde devir çok önemli hassas motor eline alırsın motoru servise götürürsün derki sana 2500 euro sadece piston sekman silindir...benim başıma geldi rektefiye yaptım orjinal piston buldum 300 ytl ye çıkardım ama çok uğraştım...kolay gele sana