Arkadaşım ben yaşadıklarımı anlattım hangi ustaya tamir ettiğimide bilmiyosun ayrıca nerden çıkarıyosun adam gayet iyi ustaydı 4.levent de yıldız motor karaköydeki yıldız ticarete bağlı!!! motor bence KÖTÜ sanane bu benim fikrim burda herkes fikirlerini söyleyebiliyo diye biliyorum ama ben oraya fikrimi yazmışım sanane sen kendi fikrini yaz arkadaşa katılmıyorum böyle böyle de anlat!!!!motorda bilmeme gerek yok motoruda sevmeme gerek yok ama bence bu kadar çok detayı olan motor kötü motor sonuçda seri üretimi olan halka satışı olan amacı sadece pistte değil genel kullanım olan bi alet bu!!!!
Arkadaşım sen bu motora karışık diyorsan hayatında karışık motor görmemişsin,bu motorlarda exup mı karışık,peki hangi SS tarzı 2 zamanda exup yok,extra birde digital gösterge var başkada extra birşey yok! Bence sen basit birşey arıyorsan mobilet al,tabi illa 2 zaman istiyorsan!Bu arada 2 haftada motorun ne olduğunu anlamışsın kötü demişsin,senin o kötü dediğin motora 2sene bindim,nedense ne bir yeri bozuldu ne masraf çıkardı,burda senelerdir binen arkadaşlar var,daha senin gibi haşat motoru alıp daha da haşata çeviren çıkmadı,sana madalya takmak lazım!İstediğini yazmakta özgürsün ama bence senin yerin burası değil,git nerde yazarsan yaz!İyi dediğin ustayı,önceki mesajlarda kendin kötülemedin mi, ya da sokak aralarında usta aradında bunu bulmadın mı!İnsan biraz araştırır sorar,hava olsun diye gidip bodozlama motor almaz,daha motorun egzozunun nbile ne olduğunu bilmiyorsun onda bile bir stickere kanmışsın,bence senin motora mobilet motoru takmış olsalar onu bile farketmezsin!Bence daha fazla konuşup kendini batırma git nerede konuşursan konuş,bizim burda nezih ortamımızı bozma...Başlık açarsanda şöyle yaz ""patlak motor aldım,motoru zorladım haşat ettim,sonra bilmediğim bir yerde,bilmediğim parçalarla motoru toplattım,ya bu derbi ne dandik motormuş ama hiçkimse bana inanmıyro!""
Bu arada hepimiz yarışçıyız Moto GP'de yarışmak için bu motoru aldık,yolda değil hep pistte gezdik,daha onu bile anlamamışsın!Bu motorda gerek fren sistemi olsun,gerek süspansiyonu,gerek şasesi olsun pist koşullarında yarışabilecek bir dizayna sahip dedik,yani özel üretilmiş dedik ve testlerdede bunu yazıyorlar ama boşuna anlatıyoruz...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:31 ----------
Evet o motoru aldım umarım iyi çıkar anlamam çünki motordan
Selam arkadaşlar ben 2 günlük derbi gpr 125 kullanıcısıyım adım şamil serkan arslan istanbu üniversitesi orman mühendisliği bölümünde okuyorum aranıza yeni katıldım 2. el aldım motoru dün bir sorun çıktı sinyali açtıgımda yanıp sönen yeşil ışık sürekli yanmaya başladı ve sol koldaki hiç bir düğme(korna,sinyal,farlar...) çalışmıyor yardım edebilirseniz çok sevinirim hepinize çok teşekkürler şimdiden.
Bu mesajıda ben yazdım zaten!Sayfa 145'den itibaren her mesajın böyle mühendisim demişsin insan biraz araştırır,akrapoviç GPR'a egzoz yaptımı ki ben burada iddia ediyorum,çünkü sayfasında GPR için üretim bile yok!145,146 vs vs sayfalardaki mesajlarını okuyanlar kimi haklı çıkarıyor sormak bile istemiyorum...