Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
262
[/COLOR]
Emin olun GPR alırsanız üzerinden inmek istemezsiniz,hızlanma,ara hızlanmalar müthiş, 7000-11000arasını göremezsiniz bile,iki zaman ayrı bir tutku,sesi,egzos kokusu,performansı insanı hayran bırakıyor...Aprilia RS 125 olur, Cagiva olur, Gilera olur, Derbi olur hepsi aynı tadı verir...Bulursanız Aprilia RS 250 tam koleksiyonluk olur![/QUOTE]


buna eminim dostum extrema tezkereyi alsın bende hyoyu satıp aliyim:p

ama şaka bi yana derbiçok tatlı bi makina...:cat::cat:
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Arkadaşlar bende gpr 125 ten almak istiyorum fakat türkiye distribütörüne yedek parça olarak piston ve segmanlarını sordum 650 ytl dediler, başka bir motor mağazasına sordum 450 tl dediler illaki bir yerden sonra değişmesi gerekecek bu pistonun.

Bu fiyatlar anormal değilmi bana öyle geldi biraz..?

Yurtdışından getirtmek istesek hangi internetten satış yapan mağazaları önerirsiniz hiç yedek parça getirttiğiniz firmalar oldumu?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaşlar bende gpr 125 ten almak istiyorum fakat türkiye distribütörüne yedek parça olarak piston ve segmanlarını sordum 650 ytl dediler, başka bir motor mağazasına sordum 450 tl dediler illaki bir yerden sonra değişmesi gerekecek bu pistonun.

Bu fiyatlar anormal değilmi bana öyle geldi biraz..?

Yurtdışından getirtmek istesek hangi internetten satış yapan mağazaları önerirsiniz hiç yedek parça getirttiğiniz firmalar oldumu?

Ben yamahadan aldım orjinal piston 50 euro segman 40 euro. 15 ocak 2010 tarihinden itibaren yamaha japonların yönetimine geçti oyuzden bundan sonra parça temini de daha kolaylaşır diye düşünüyorum.

Depo - grenaj vs gibi parçaları da ebay den cok ucuza alabilirsin.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Çok teşekkür ederim ilginize,

Normal ebay a bakmıştım yok sanırım ülkeler arası değişiyor siteden satışlar.

Mesela üzerindeki piston segman eskidi, sonraki takılacak pistonla segman bir büyük ölçüdeki takım olacak orjinali örneğin 10 ise 10.5lik olan takılacak sanırım doğru değilmi?

Peki silindirin genişletilmesi rektifiye edilmesi gerekirmi tekrar?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Çok teşekkür ederim ilginize,

Normal ebay a bakmıştım yok sanırım ülkeler arası değişiyor siteden satışlar.

Mesela üzerindeki piston segman eskidi, sonraki takılacak pistonla segman bir büyük ölçüdeki takım olacak orjinali örneğin 10 ise 10.5lik olan takılacak sanırım doğru değilmi?

Peki silindirin genişletilmesi rektifiye edilmesi gerekirmi tekrar?

Eğer piston silindiri aşındırırsa silindiri de rektefiye ettirmen gerekir, silindirde herhangi bi aşınma sözkonusu değil ise orjinal boyutta piston ve segman kullanabilirsin,silindire herhangi bir işlem uygulamadan.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
yaw adamlar derbilerini satmışlar, hala satır satır yazı yazıp savunuyorlar, aldıkları keyfi anlat anlat bitiremiyorlar daha neyi soruyo bu arkadaşlar?? Erdem 600lük kawasaki kullanıyor hala nude ın verdiği keyiften, onun verdiği zevkten bahsediyor vs vs.. derbi ii makina arkadaşlar. ben 3000 km de aldım derbimi, 8000 km oldu. bi bujiyi değiştirdim, bi yakıt hortumunu, şanzuman yağını.. bütün masrafım bu oldu. maşallah deyin:))
bu arada site canlanmış gene ha.. uğur senin avatarda fazer 6 yazıyone iş?? aldın mı yoksa sonunda???
herkese selamlar, hepinizi özledim görüşelim bi ara
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
Yeni kasa GPR gördüm geçen gün başarılı kafa kısmını biraz yuvarlayıp farları genişletmişler gerisi aynı gibiydi .
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
yaw adamlar derbilerini satmışlar, hala satır satır yazı yazıp savunuyorlar, aldıkları keyfi anlat anlat bitiremiyorlar daha neyi soruyo bu arkadaşlar?? Erdem 600lük kawasaki kullanıyor hala nude ın verdiği keyiften, onun verdiği zevkten bahsediyor vs vs.. derbi ii makina arkadaşlar. ben 3000 km de aldım derbimi, 8000 km oldu. bi bujiyi değiştirdim, bi yakıt hortumunu, şanzuman yağını.. bütün masrafım bu oldu. maşallah deyin:))
bu arada site canlanmış gene ha.. uğur senin avatarda fazer 6 yazıyone iş?? aldın mı yoksa sonunda???
herkese selamlar, hepinizi özledim görüşelim bi ara

Maşallah Allah kazadan korusun! :cat:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
:) Koraycim epeydir yaziyor o , niyetindeyiz bakalim kismet belki bir sonraki ay olabilir hali hazirda supermotoya devam ediyorum.

Bulusma olayina gelince bana uyar , yer ve zaman soylenmesi yeterli . Bana yakin lokasyonlar olursa super olur hehe.

Orhanin sesi cikmio hayirdir acaba :)

Haydi kucak dolusu sevgi , bortu ve bocek.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Foruma çok az yazabiliyorum arkadaşlar ama herşeyi okuyorum =) "Derbi iyi mi kötü mü?" tartışmalarında bilerek sessiz kaldım, o konularda yorum yaparak delinin kuyuya attığı taş hikayesine katkıda bulunmak istemedim heheh =) Yahu bu arada karlardan önce turladım yine Derbi'yle... Koray, dediğin kadar var sahiden abi. Deliriyorum bu motora.. Kawasaki'yle kimseye gider yapmam, fırlamalık, apaçilik yapmam ama bu motorun sesini duyduğum anda 18 yaşıma dönüyorum. her ışıkta yanında durduğum araca bınn bınnn bıbıbıbınnn diye gaz veriyorum =) Bu arada motoru resmen satmıştım. Bi abim yeğenine alacaktı ama son anda almaktan vazgeçti. Geçen hafta turlarken dedim "nan iyi ki satılmamış, bikaç ay daha dursun gazlarım" =)


Abi ben her türlü buluşmaya varım. Karda bile biniyorum motora.. gerçi motorla alakası yok, motorsuz da buluşalım.. Cihan'la konuştuk geçenlerde. O da aynısını diyo "motorsuz da olsak buluşalım" diyo.. Bence bi tarih koymazsak yalan olur "evet ya buluşalım hakkaten" diye kalır öyle =)
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
35
Derbi dünyanın en güzel motorudur ve bu forumdakiler kimseye bilip bilmeden yalan söylüyosun demez ve hakkaten birisinin hakkında bi şeyler derseler o çok üzülüp ağlamalıdır arkadaşlar hiçbi şey umrumda değil ama bana yalan sölüyosun diyenlerin azcık karakteri varsa msj atsın bana haksız çıkarsam konuşmadan ne isterlerse onu yapıcan duyrulur!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Derbi dünyanın en güzel motorudur ve bu forumdakiler kimseye bilip bilmeden yalan söylüyosun demez ve hakkaten birisinin hakkında bi şeyler derseler o çok üzülüp ağlamalıdır arkadaşlar hiçbi şey umrumda değil ama bana yalan sölüyosun diyenlerin azcık karakteri varsa msj atsın bana haksız çıkarsam konuşmadan ne isterlerse onu yapıcan duyrulur!!!!!
Biz sana yalan söylüyorsun demediki, bu motor hakkında bilgin yok, arayıp sormadan gitmişsin bir motor almışsın,gelip buraya sorsaydın anlatırlardı o motorun ne olduğunu, motoru dağıtmışsın yine sormadan ne olduğu belirsiz bir yerde yaptırmışsın,parçaları nerden aldığın belli değil,sonra demişsin ayar tutmuyor....Ve en kızdığım yer motoru kötülemişsin,sonra bizde bilgisizliğinden seni kötülemişisiz kusura bakma ama suç bizde değil...Ben Derbimi alırken 1ay motorun tekniğini araştırdım,parça fiyatlarını araştırdım, ustama sordum, sonra baktım güzel motor,uzun süre piyasayı araştırdım,fiyatına aldanıp bitik motor almadım,referanslı bir GPR aldım ve sorunsuz bindim,çok büyükte zevk aldım,sattığıma da pişmanım!
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Astral arkadasimizin soylemlerine katiliyorum , bu baslik altinda binlerce onemli bilgi var .Bu bilgiler isiginda yol almis olsaydin sorun yasama ihtimalin minimun olacakdi.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
35
Arkadaşım ben yaşadıklarımı anlattım hangi ustaya tamir ettiğimide bilmiyosun ayrıca nerden çıkarıyosun adam gayet iyi ustaydı 4.levent de yıldız motor karaköydeki yıldız ticarete bağlı!!! motor bence KÖTÜ sanane bu benim fikrim burda herkes fikirlerini söyleyebiliyo diye biliyorum ama ben oraya fikrimi yazmışım sanane sen kendi fikrini yaz arkadaşa katılmıyorum böyle böyle de anlat!!!!motorda bilmeme gerek yok motoruda sevmeme gerek yok ama bence bu kadar çok detayı olan motor kötü motor sonuçda seri üretimi olan halka satışı olan amacı sadece pistte değil genel kullanım olan bi alet bu!!!!
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaşım senin ilk mesajını hatırlıyorum. kendini bile tanıtmadan ilk mesajın bu motorun sigortaarı nerede olmuştu maalesef :(
Motoru beğenmeyebilirsin, hoşuna da gitmeyebilir. Ama buşekilde mantıksız bir yaklaşımla motor kötülenmez. Ayrıca bu kadar detaylı olan motor kötü demek nasıl bir mantıktır anlayamadım. Madem basit bir motor istiyordun grenajlı motor neden aldın? exuplı motor neden aldın? elektronik asamlı bir motor neden aldın ?
Ben de motorumu rektefiye ettirdim, internetten birsürü piston-segman-conta buldum ama hemen gidip almadım, sordum ustama bunları taksak ne olur diye. ilk söylediği şey
- saçalama o parçalar yan sanayi bu kadar devirli motora dayanmaz, 1000 km sonra tekrar piston ararsın oldu.
Neden yan sanayi parça aldın diye sana sorduğumda acelem vardı demiştin. Bizimde acelemiz vardı, kim ister motoru bir hafta yatsın. acelem olmasına rağmen, araştırıp bekleyip orj. parça aldım ve şuan hiçbir sıkıntım yok.

Bizim milletimizin sıkıntısı hep bu , ne istediğini bilmez gider bişeyler alır, aldığı şeyinde ne olduğunu bilmez, ondan sonra kötüle babam kötüle..
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Arkadaşım ben yaşadıklarımı anlattım hangi ustaya tamir ettiğimide bilmiyosun ayrıca nerden çıkarıyosun adam gayet iyi ustaydı 4.levent de yıldız motor karaköydeki yıldız ticarete bağlı!!! motor bence KÖTÜ sanane bu benim fikrim burda herkes fikirlerini söyleyebiliyo diye biliyorum ama ben oraya fikrimi yazmışım sanane sen kendi fikrini yaz arkadaşa katılmıyorum böyle böyle de anlat!!!!motorda bilmeme gerek yok motoruda sevmeme gerek yok ama bence bu kadar çok detayı olan motor kötü motor sonuçda seri üretimi olan halka satışı olan amacı sadece pistte değil genel kullanım olan bi alet bu!!!!
Arkadaşım sen bu motora karışık diyorsan hayatında karışık motor görmemişsin,bu motorlarda exup mı karışık,peki hangi SS tarzı 2 zamanda exup yok,extra birde digital gösterge var başkada extra birşey yok! Bence sen basit birşey arıyorsan mobilet al,tabi illa 2 zaman istiyorsan!Bu arada 2 haftada motorun ne olduğunu anlamışsın kötü demişsin,senin o kötü dediğin motora 2sene bindim,nedense ne bir yeri bozuldu ne masraf çıkardı,burda senelerdir binen arkadaşlar var,daha senin gibi haşat motoru alıp daha da haşata çeviren çıkmadı,sana madalya takmak lazım!İstediğini yazmakta özgürsün ama bence senin yerin burası değil,git nerde yazarsan yaz!İyi dediğin ustayı,önceki mesajlarda kendin kötülemedin mi, ya da sokak aralarında usta aradında bunu bulmadın mı!İnsan biraz araştırır sorar,hava olsun diye gidip bodozlama motor almaz,daha motorun egzozunun nbile ne olduğunu bilmiyorsun onda bile bir stickere kanmışsın,bence senin motora mobilet motoru takmış olsalar onu bile farketmezsin!Bence daha fazla konuşup kendini batırma git nerede konuşursan konuş,bizim burda nezih ortamımızı bozma...Başlık açarsanda şöyle yaz ""patlak motor aldım,motoru zorladım haşat ettim,sonra bilmediğim bir yerde,bilmediğim parçalarla motoru toplattım,ya bu derbi ne dandik motormuş ama hiçkimse bana inanmıyro!""
Bu arada hepimiz yarışçıyız Moto GP'de yarışmak için bu motoru aldık,yolda değil hep pistte gezdik,daha onu bile anlamamışsın!Bu motorda gerek fren sistemi olsun,gerek süspansiyonu,gerek şasesi olsun pist koşullarında yarışabilecek bir dizayna sahip dedik,yani özel üretilmiş dedik ve testlerdede bunu yazıyorlar ama boşuna anlatıyoruz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:31 ----------

Evet o motoru aldım umarım iyi çıkar anlamam çünki motordan:)



Selam arkadaşlar ben 2 günlük derbi gpr 125 kullanıcısıyım adım şamil serkan arslan istanbu üniversitesi orman mühendisliği bölümünde okuyorum aranıza yeni katıldım 2. el aldım motoru dün bir sorun çıktı sinyali açtıgımda yanıp sönen yeşil ışık sürekli yanmaya başladı ve sol koldaki hiç bir düğme(korna,sinyal,farlar...) çalışmıyor yardım edebilirseniz çok sevinirim hepinize çok teşekkürler şimdiden.
Bu mesajıda ben yazdım zaten!Sayfa 145'den itibaren her mesajın böyle mühendisim demişsin insan biraz araştırır,akrapoviç GPR'a egzoz yaptımı ki ben burada iddia ediyorum,çünkü sayfasında GPR için üretim bile yok!145,146 vs vs sayfalardaki mesajlarını okuyanlar kimi haklı çıkarıyor sormak bile istemiyorum...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst