Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Belki de yağ azaldığı için korkudan atamamışsındır 5'e, psikolojiktir :queen:


muhahahah:) vites konusunda dıılde. şaka diil yol boyunca psıkolojık olarak kendımı sartlandırdıgım(aha şimdi piston+krank bıraktım diye) ıcın burnuma hayali yanık kokuları geldı valla buram buram eve varana kadar.


4-5 kere denedım 5. vitese cıkmayı ama şanzıman son vıtesteymıs gıbı tepkı verdı hep arkadaşlar psikolojik diil yanii.Serap diildi.:p:p
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
derbiye bildiginiz uyan ayna varmı bnm aynalar kırıldıda bu italyanların parcaları hep boyle yapıyorlar :mad:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Ya arkadaşlar ha 4'den 5 e geçiriyor ha geçirmiyor.. Yağ ışığının yanmasını beklemeden ilave edin olsun bitsin kafanız rahat olsun :) Bu arada bugün kadıköyde tramvay yolundan gidiyodum. Yolar da malum çukurlu falan filan. Bi sağa bi sola geçiyorum. Lasyik rayın üstünde bir kaydı!!! Motosikletin arkası sağa sola bi yalpa yapmaya başladı son anda ayağımı yere koyup destek alıp düzelttim durumu düşmeme ramak kalmıştı. Peg de kaval kemiğime vurdu. Pegin vurduğu yer, dizim, omzum ( kastım heralde kendimi omzum incindi) ağrıyo. Siz siz olun düşük hızda bile bu ray olayına falan dikkat edin. Biradere anlatım olayı; o yol üstünde kaza yapan çok motorcu oluyormuş.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
hep boyle yapıyor derken kastım hem cok pahalı hemde cok uyduruk italyanların ozelligi :mad:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Koray geçmiş olsun abi, düşmemiş olduğuna sevindim gerçekten. Hafif kas incinmesidir, geçer kısa sürede. Aman dikkat. Tramvay yolu, yolda çapraz duran hortum, asfalt birleşimleri, taşlı topraklı yollar gibi durumlarda çok dikkatli olun arkadaşlar. Herşey bir anda oluyor.

Bilal, İtalyan motorları İtalyan yatları gibi işçilik ve malzeme kalitesiyle ünlüdür. İspanyollar bu motorda ön ayna bağlantılarını iyi çözmüş olmayabilirler fakat onun dışında göze çarpan bir kalitesizlik yok benim motosiklet tecrübeme göre. :wiinkk: Ayna bağlantılarını güçlü olmamasını İtalyan motorlarının "ucuz ve kalitesizliği"ne değil kullandığımız modelin fiyat-performans'ına göre değerlendirmek lazım. Benim aynalarım kırılmadı, seninkiler nasıl kırıldı? Yolda giderken mi koptu?


Bu arada arkadaşlar siz siz olun, İstanbul şehir içindeki asfalta hiç güvenmeyin. Sabun gibi kayıyor. Bugün Mecidiyeköy'de biraz yatarak döneyim dedim, arka lastik kaydı. Neyse toparladı alet kendini. Aman diyim...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Koray geçmiş olsun abi, düşmemiş olduğuna sevindim gerçekten. Hafif kas incinmesidir, geçer kısa sürede. Aman dikkat. Tramvay yolu, yolda çapraz duran hortum, asfalt birleşimleri, taşlı topraklı yollar gibi durumlarda çok dikkatli olun arkadaşlar. Herşey bir anda oluyor.

Bilal, İtalyan motorları İtalyan yatları gibi işçilik ve malzeme kalitesiyle ünlüdür. İspanyollar bu motorda ön ayna bağlantılarını iyi çözmüş olmayabilirler fakat onun dışında göze çarpan bir kalitesizlik yok benim motosiklet tecrübeme göre. :wiinkk: Ayna bağlantılarını güçlü olmamasını İtalyan motorlarının "ucuz ve kalitesizliği"ne değil kullandığımız modelin fiyat-performans'ına göre değerlendirmek lazım. Benim aynalarım kırılmadı, seninkiler nasıl kırıldı? Yolda giderken mi koptu?


Bu arada arkadaşlar siz siz olun, İstanbul şehir içindeki asfalta hiç güvenmeyin. Sabun gibi kayıyor. Bugün Mecidiyeköy'de biraz yatarak döneyim dedim, arka lastik kaydı. Neyse toparladı alet kendini. Aman diyim...


Beyler havalar sıcak asfalt zeytinyağı gibi oluyor sıcak altında aman diyim dikkat edin.Şehir içinde sıcak havalarda motoru yatırıp kaldırmayın.Bide yola ılk cıktıgınız perıyotda lastıklerın ısınmasını bekleyın. Lastıkler soguk asfalt sıcak olunca,tutunma çok düşüyor.Geçmiş olsun orhan ve koray ikinizede aman maksımum dıkkat.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
aynalar dısında motorun kalitesine dicek yok ama nexustada bu aynalardan var 2 nexus arkadasımın kırıldı bnmle birlikte ark ın gpr125 aynaları kırıldı gıderken titreşimden olmalı hrlde italyanlar guzel ama cok hassas yapıyorlar vede cok pahalı parcaları
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Biryere vurmadıkça veya motoru devirmedikte aynaların kırılma ihtimali düşük. 1800 km'deyim ve kötü yola da girdim, yüksek hıza da çıktım, aynaların kopmaya niyeti yok maaşallah..
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
GPR125 team caddeye gelicek varmı bu gun ben birazdan iniyorum gelen olursa 0537 922 98 61 cep
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Silivriye gittik sabahdan bir kac arkadas , tam havlulari serdik uzanicaz pattt elma gibi yagmur yagmaya basladi bozmadik morali girecez suya niyetimiz kesin cikdik yola tv'de hep gosterilen florya nasildir diye haha ne goreyim sanki bombardiman ucaklari ile erkek serpistirmisler milyonlarca suyun icerisine , hanim ve arkadaslarla bir an once uzaklastik , bu pazarimiz bu sekilde ziyan oldu neyseki sag saglim evimize geldik dusumuzu aldik kaynananim sardigi dolmalara yumulucam dvd izlicem pazarimi kurtarmis olacam gibi bir sey :) Uzun lafin kisasi ben cadde e gelmem gelenide sevmem evimde otururum :b
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Geçen pazar Şile de o şekildeydi Uğur hatırlarsan. Erken saatte Büyük Çekmece tarafına gidilip girilebilir suya kimseler yokken. Ama pazar günü insan uykusunu alıp da geç kalkmak istiyor. Hal böyle olunca öğlenleri sahiller full çekiyor.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Biryere vurmadıkça veya motoru devirmedikte aynaların kırılma ihtimali düşük. 1800 km'deyim ve kötü yola da girdim, yüksek hıza da çıktım, aynaların kopmaya niyeti yok maaşallah..
bu konuda daha öncede mesaj atmıştım,aynaların malzeme kalitesine diyecek birşey yok ama dizayn hatası var,birgün serviste söktürün,bağlantı noktalarına bakın ne dediğimi anlarsınız,yolda giderken kırılmayabilir ancak sert bir darbede,birisi kolunu vurduğunda elinizde kalabilir,benim her ikiside darbe olmadan kırıldı,bende epoxi yapışkan ile yapıştırdım,görüntüde belli bile değil,şimdi sıkıyorsa kopsun bakalım...tekrar söylüyorum,bağlantıları plastik çıtır çıtır kırılacak birşey... taneside 240YTL bunuda belirteyim
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
bu konuda daha öncede mesaj atmıştım,aynaların malzeme kalitesine diyecek birşey yok ama dizayn hatası var,birgün serviste söktürün,bağlantı noktalarına bakın ne dediğimi anlarsınız,yolda giderken kırılmayabilir ancak sert bir darbede,birisi kolunu vurduğunda elinizde kalabilir,benim her ikiside darbe olmadan kırıldı,bende epoxi yapışkan ile yapıştırdım,görüntüde belli bile değil,şimdi sıkıyorsa kopsun bakalım...tekrar söylüyorum,bağlantıları plastik çıtır çıtır kırılacak birşey... taneside 240YTL bunuda belirteyim

Selam arkadaşlar. Evet ben de epoxy ile yapıştırdım sapasağlam oldu:)

Geçen pazar Şile de o şekildeydi Uğur hatırlarsan. Erken saatte Büyük Çekmece tarafına gidilip girilebilir suya kimseler yokken. Ama pazar günü insan uykusunu alıp da geç kalkmak istiyor. Hal böyle olunca öğlenleri sahiller full çekiyor.

Ya pazar günleri sırf sayfiye yerleri değil, her taraf öyle. Kene mene yıldırmıyor insanları. Gene tesisatlı kuş gurubu arabalarına binip abartı eksozlarıyla gürültü kirliliği yapıyorlar :queen:

Koray ve orhan gecmis olsun arkadaslar , pür dikkat :queen:

Eyvallah Uğurcum .
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Astral nerelerdesin ya, bir ses ver ara sıra. Mesajını gören cennetlik.
Gözüm gibi bakıyorum aynalarıma, inşallah kırılmazlar. :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst