- Katılım
- 6 Kas 2009
- Mesajlar
- 658
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar Cbf i İlk aldıgım zamanlarda ayaklık uzerınden beton saksı uzerıne devrıldı. devrilme sonucu deponun grenaj kırıldı ve deponun sag tarafı ıcerıye bıraz goctu.
bır kac oto kaportacısına sordum "yok abi biz girmeyız o işe depo patlar bızım bılmemkım vardı o ısı yaparken depo patladı öldü" filan dedıler.
deponun yan sanayısını bulamadım sıfırı ıse 630 lıra cıvarında. boyle rısklı bırseyse tabı yaptırma taraftarı degılım sonucta yürüre bir etken değil.
biraz ezık bana bır zararı yok sadece göruntusu kötü. bu konuyla ılgılı bır tanıdıgınız onerebılıcegınız bırı varmıdır ? bırde bu ısın malıyetı sızce ne kadardır
(istanbuldayım depoyu söküp götürebilirim)
bır kac oto kaportacısına sordum "yok abi biz girmeyız o işe depo patlar bızım bılmemkım vardı o ısı yaparken depo patladı öldü" filan dedıler.
deponun yan sanayısını bulamadım sıfırı ıse 630 lıra cıvarında. boyle rısklı bırseyse tabı yaptırma taraftarı degılım sonucta yürüre bir etken değil.
biraz ezık bana bır zararı yok sadece göruntusu kötü. bu konuyla ılgılı bır tanıdıgınız onerebılıcegınız bırı varmıdır ? bırde bu ısın malıyetı sızce ne kadardır
(istanbuldayım depoyu söküp götürebilirim)