Depo Göçüğü ve Boyası Acil

Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar. Kırmızı mondial drift motora sahibim. Geçenlerde köyde gezerken viraja biraz hızlı giriş yaptım ve motorum yan yattı fakat motorumda koruma demiri oldugu için herhangi bir zarar görmedi motorum fakat ben o sinirle ayağa kalkıp motorun deposuna tekme attım yani benzin koyulan yerin etrafına ki bir baktım hafif belli belirsiz bir göçük o sorun değil fakat boyası kalktı biraz yani boyanın altındaki gri yer gözüküyor. Sizce ne yapmalıyım ? Kaportacılara gitsem yaparlar mı ve boyanın aynı renk tonunu bulablirler mi ? yardım ederseniz sevinirim
 
Katılım
9 May 2015
Mesajlar
746
Depoyu söktürüp kaportacıda göçüğü de düzelttirebilirsin. Boyacılar renk hususununda seni bilgilendirirler. Metalik boyalı aksamlarda ilgili parrçanın komple boyanması daha sonuç verir. Metalik olmayan boyalar da sadece bölgesel boyama ile iyi neticeler alınabiliyor. Lakin oto boyacılar için deponun tamamı bile çok küçük bir parça olduğu için. Benim san atavsiyem her halukarda komple boyayı tercih etmen olur. Geçmiş olsun.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
13
Depoyu söktürüp kaportacıda göçüğü de düzelttirebilirsin. Boyacılar renk hususununda seni bilgilendirirler. Metalik boyalı aksamlarda ilgili parrçanın komple boyanması daha sonuç verir. Metalik olmayan boyalar da sadece bölgesel boyama ile iyi neticeler alınabiliyor. Lakin oto boyacılar için deponun tamamı bile çok küçük bir parça olduğu için. Benim san atavsiyem her halukarda komple boyayı tercih etmen olur. Geçmiş olsun.

Peki teşekkür ederim çok fazla bi fiyat çıkarsa depoyu değiştiririm muhtemelen
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
depo 300 liraya yakın olması lazım belki afanızda fiyat açısından bişey oluşur
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Haklısınız oje çok kurtarıcı oluyor benim motorun siyah anahtar darveleri olan yerlrr siyah oje kaplı :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim Mondial'in furş takımı bilyalarını yenilerken motoru düşürdüm, üst platin depoya çarptı ve benzin deposunun ön tarafında iki tane anahtarla çizilmiş gibi kalın çiziğe sebep oldum. Çizikleri nasıl kapamamı tavsiye edersiniz ? Motor siyah renk. Çıkıntı yapmış boyaları temizleyip o bölgeyi siyaha mı boyayım ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst