Denizli_MT yaza elveda kışa merhaba mangal keyfi

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sevgili üyeler yazın son güneşli günlerini gördüğümüz bu aylarda artık veda olayına başlamak lazım ve denizli mt olarak mangal organizasyonu şeklinde olayı başlatıyoruz tüm mt ailesi davetlidir

----------------------------------------------------------------------------

arakdaşlar denizli mt olarak 25/09/2010 saat 10.00 tarihinde pekdemir bp önünden hareket ederek karataşa piknik yapmaya gidiyoruz tüm üyeler ve ilgisi olan arakdaşlar davetlidir

----------------------------------------------------------------------------
***********************************************************
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst