[Denizli - MT]

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Çok teşekkür ederim listede banada yer verdiğiniz için benim motor 100 cc belki size yetişemem ama arkanızdan gelirim en azından :king:
Üstad bende yeniyim bakma 2009 da foruma kayıt olduğuma geçenlerde ufak bi buluşma yaptık. tekteker ramço, okay, ben ufakta olsa tanışmış olduk. Okay motoru büyütcek inşallah 250cc düşünüyo. hilmi kardeşimiz sanırım 150 lik süperligth aldı(tam emin değilim). Bende 125 lik skygo var. Başka arkadaşlar da var ama sanırım çoğu kişide cc düşük zaten. Okay kardeşimle biraz gezileri konuştuk belgeleri tam ve kaskı olmak şartıyla herkesin katılabilceğini belirtti. Tabi sürüşteki tutumu vesaire bunlarda önemli. Dediğim gibi bende yeniyim ama uyum sağlarız diye düşünüyorum. Yani cc ler hep yakın birbirine merak etme:cherry::thumleft:

---------- Post added at 01:25 ---------- Previous post was at 01:23 ----------

Ben piskiletimle hepinizi sollarım :king:
Kardeşim sen ybr işini ne yaptın. Bence ybr bakmalısın. 2011 modelleri süper. bide beyaz yanak attınmı özellikle mavi rengi çok hoş duruyo. Ybr kalitesi de tartışılmaz. Sen son olarak ne düşündün? Servis işini bence kafana takma. Ybr ile sadece bakıma gelir gidersin denizli ye sorun çıkarmaz makina.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Kardeşim sen ybr işini ne yaptın. Bence ybr bakmalısın. 2011 modelleri süper. bide beyaz yanak attınmı özellikle mavi rengi çok hoş duruyo. Ybr kalitesi de tartışılmaz. Sen son olarak ne düşündün? Servis işini bence kafana takma. Ybr ile sadece bakıma gelir gidersin denizli ye sorun çıkarmaz makina.

YBR alıcam sanırım ama 2011 falan yüksek modelli daha doğrusu 4000Tl civarı palı bişey almıycam malum benim meselem vitesliyi bi yıl kadar tam anlamıyla söküp cbr250 almak elimdeki parayı SPK sertifikasına yatırdım bankacılık okudugum için o belgeyi almam şart. Ama haziranda muğlaya gidicem TekTekerİmam ın yanına o burdan bulurum ben sana temiz 2500 civarı bi ybr dedi hem oda eski ybrci artık yaza bekliycem kısmetse yaza hem daha ehliyeti bastıramadım 1 yıldır ama sertifikayı alırsam dolgun maaşla hemen halledicem inş.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Kardeşim sen ybr işini ne yaptın. Bence ybr bakmalısın. 2011 modelleri süper. bide beyaz yanak attınmı özellikle mavi rengi çok hoş duruyo. Ybr kalitesi de tartışılmaz. Sen son olarak ne düşündün? Servis işini bence kafana takma. Ybr ile sadece bakıma gelir gidersin denizli ye sorun çıkarmaz makina.

YBR alıcam sanırım ama 2011 falan yüksek modelli daha doğrusu 4000Tl civarı palı bişey almıycam malum benim meselem vitesliyi bi yıl kadar tam anlamıyla söküp cbr250 almak elimdeki parayı SPK sertifikasına yatırdım bankacılık okudugum için o belgeyi almam şart. Ama haziranda muğlaya gidicem TekTekerİmam ın yanına o burdan bulurum ben sana temiz 2500 civarı bi ybr dedi hem oda eski ybrci artık yaza bekliycem kısmetse yaza hem daha ehliyeti bastıramadım 1 yıldır ama sertifikayı alırsam dolgun maaşla hemen halledicem inş.
Anladım 2006-2008 modelleri de güzel. İnşallah denk getirirsin bi tane ybr. İler de ben 2011 ybr de kullanmak istiyorum. Tabi zaman ne gösterir bilinmez. Allah gönlüne göre versin.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstad bende yeniyim bakma 2009 da foruma kayıt olduğuma geçenlerde ufak bi buluşma yaptık. tekteker ramço, okay, ben ufakta olsa tanışmış olduk. Okay motoru büyütcek inşallah 250cc düşünüyo. hilmi kardeşimiz sanırım 150 lik süperligth aldı(tam emin değilim). Bende 125 lik skygo var. Başka arkadaşlar da var ama sanırım çoğu kişide cc düşük zaten. Okay kardeşimle biraz gezileri konuştuk belgeleri tam ve kaskı olmak şartıyla herkesin katılabilceğini belirtti. Tabi sürüşteki tutumu vesaire bunlarda önemli. Dediğim gibi bende yeniyim ama uyum sağlarız diye düşünüyorum. Yani cc ler hep yakın birbirine merak etme:cherry::thumleft:

Ehliyet hariç hepsi tamam :thumleft: O da yaza hazır olacak inşallah yeni kayıt yaptırdım horoz sk na 14 nisandaki sınavı bekliyorum :cat:
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
ZONGOKU




YBR alıcam sanırım ama 2011 falan yüksek modelli daha doğrusu 4000Tl civarı palı bişey almıycam malum benim meselem vitesliyi bi yıl kadar tam anlamıyla söküp cbr250 almak elimdeki parayı SPK sertifikasına yatırdım bankacılık okudugum için o belgeyi almam şart. Ama haziranda muğlaya gidicem TekTekerİmam ın yanına o burdan bulurum ben sana temiz 2500 civarı bi ybr dedi hem oda eski ybrci artık yaza bekliycem kısmetse yaza hem daha ehliyeti bastıramadım 1 yıldır ama sertifikayı alırsam dolgun maaşla hemen halledicem inş.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Valla beyler ben şu uğladaki cbr team cileri gördükce böyle içim acayip oluyo adamlar bi toplanıyo hertaraf motor :( bi sürü fotolar :( bben çivrilde sap gibiyim beni yalnız bırakmayın :salut:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
evet aldım kardesim gidiyorum almaya bu hafta sonu izmite
Yaşa ya irfan abiyle irtibata geç istersen hemen orda bi bakım yaparsınız ordan buraya üstünde mi getirceksin demi?

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:39 ----------

Üstad bende yeniyim bakma 2009 da foruma kayıt olduğuma geçenlerde ufak bi buluşma yaptık. tekteker ramço, okay, ben ufakta olsa tanışmış olduk. Okay motoru büyütcek inşallah 250cc düşünüyo. hilmi kardeşimiz sanırım 150 lik süperligth aldı(tam emin değilim). Bende 125 lik skygo var. Başka arkadaşlar da var ama sanırım çoğu kişide cc düşük zaten. Okay kardeşimle biraz gezileri konuştuk belgeleri tam ve kaskı olmak şartıyla herkesin katılabilceğini belirtti. Tabi sürüşteki tutumu vesaire bunlarda önemli. Dediğim gibi bende yeniyim ama uyum sağlarız diye düşünüyorum. Yani cc ler hep yakın birbirine merak etme:cherry::thumleft:

Ehliyet hariç hepsi tamam :thumleft: O da yaza hazır olacak inşallah yeni kayıt yaptırdım horoz sk na 14 nisandaki sınavı bekliyorum :cat:

Hadi ya siz şubattaki sınava yetişemediniz mi tüh beraber alırdık ehliyeti:) Benimde herşey tam motor tam. Bandrol ödendi. Sigorta tam. Vize tam. Tek ehliyet yok. Ben şubatta gircem martın ortası gibi alcam ehliyeti:flower:

---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:41 ----------

Valla beyler ben şu uğladaki cbr team cileri gördükce böyle içim acayip oluyo adamlar bi toplanıyo hertaraf motor :( bi sürü fotolar :( bben çivrilde sap gibiyim beni yalnız bırakmayın :salut:
üstad valla ben Muğla lıyım. Ev herşey orda ama burda yaşıyoruz. Herkes müsait olursa toplanır çıkar gideriz Muğla ya. Okaya geçen toplantıda bahsettim. Ufak bi nacizane teknemiz var balık tutmaya çıkarız. Denize motorlar la 10 dk da varırız. Akdeniz sahilleri bizim motorlarla şenlenir bea:thumleft: Muğlalı arkadaşlarla da tanışmış oluruz. Eylül ya da Ekim ayında Muğla yatağanda motofest var oraya da katılabiliriz. Benim planlar büyük biraz da para bulabilirsem tabi:thumright
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Yaşa ya irfan abiyle irtibata geç istersen hemen orda bi bakım yaparsınız ordan buraya üstünde mi getirceksin demi?

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:39 ----------

Hadi ya siz şubattaki sınava yetişemediniz mi tüh beraber alırdık ehliyeti:) Benimde herşey tam motor tam. Bandrol ödendi. Sigorta tam. Vize tam. Tek ehliyet yok. Ben şubatta gircem martın ortası gibi alcam ehliyeti:flower:


allahım nedir bu motorcuların çilesi... :( ben bi gazla B-A2 bi kerede aldım bi senedir ehliyeti bastıramadım motor alamadım millette motor var ehliyet yok ağlanacak haldeyiz :D
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaşa ya irfan abiyle irtibata geç istersen hemen orda bi bakım yaparsınız ordan buraya üstünde mi getirceksin demi?

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:39 ----------

Hadi ya siz şubattaki sınava yetişemediniz mi tüh beraber alırdık ehliyeti:) Benimde herşey tam motor tam. Bandrol ödendi. Sigorta tam. Vize tam. Tek ehliyet yok. Ben şubatta gircem martın ortası gibi alcam ehliyeti:flower:

Malesef ben yetişemedim şubata çok üzüldüm ama olsun yaza yetişiyor olması tek tesellim... :)
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Yaşa ya irfan abiyle irtibata geç istersen hemen orda bi bakım yaparsınız ordan buraya üstünde mi getirceksin demi?

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:39 ----------

Hadi ya siz şubattaki sınava yetişemediniz mi tüh beraber alırdık ehliyeti:) Benimde herşey tam motor tam. Bandrol ödendi. Sigorta tam. Vize tam. Tek ehliyet yok. Ben şubatta gircem martın ortası gibi alcam ehliyeti:flower:

---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:41 ----------


üstad valla ben Muğla lıyım. Ev herşey orda ama burda yaşıyoruz. Herkes müsait olursa toplanır çıkar gideriz Muğla ya. Okaya geçen toplantıda bahsettim. Ufak bi nacizane teknemiz var balık tutmaya çıkarız. Denize motorlar la 10 dk da varırız. Akdeniz sahilleri bizim motorlarla şenlenir bea:thumleft: Muğlalı arkadaşlarla da tanışmış oluruz. Eylül ya da Ekim ayında Muğla yatağanda motofest var oraya da katılabiliriz. Benim planlar büyük biraz da para bulabilirsem tabi:thumright

Taaaa muğlaya gitmeye gerek yok beyler Gelin Çivrile :D Işıklı gölüne gidelim :D 46 yıl sonra ilk defa buz tuttu üzerinde motorla drift yapanlar var :D
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaşa ya irfan abiyle irtibata geç istersen hemen orda bi bakım yaparsınız ordan buraya üstünde mi getirceksin demi?

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:39 ----------




allahım nedir bu motorcuların çilesi... :( ben bi gazla B-A2 bi kerede aldım bi senedir ehliyeti bastıramadım motor alamadım millette motor var ehliyet yok ağlanacak haldeyiz :D

ikisi bi araya zor geliyo zaten aynı insanın iki yakası gibi
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Yaşa ya irfan abiyle irtibata geç istersen hemen orda bi bakım yaparsınız ordan buraya üstünde mi getirceksin demi?

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:39 ----------




allahım nedir bu motorcuların çilesi... :( ben bi gazla B-A2 bi kerede aldım bi senedir ehliyeti bastıramadım motor alamadım millette motor var ehliyet yok ağlanacak haldeyiz :D
Ah ah ben yanarım yanarım B alırken A2 almadığıma yanarım. Kafa yok ki. İnşallah sen de bi motor sahibi olursun biz de bi ehliyet sahibi oluruz hep beraber gezeriz:cat:

---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:51 ----------

Yaşa ya irfan abiyle irtibata geç istersen hemen orda bi bakım yaparsınız ordan buraya üstünde mi getirceksin demi?

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:39 ----------



Malesef ben yetişemedim şubata çok üzüldüm ama olsun yaza yetişiyor olması tek tesellim... :)
Geç olsun güç olmasın. Beni bi görseniz motoru akşama kadar 3 kez çalıştırıyorum. 5 tl benzin alıyorum çalıştırırken çalıştırırken bitiyo benzin:queen:

---------- Post added at 01:56 ---------- Previous post was at 01:54 ----------

Yaşa ya irfan abiyle irtibata geç istersen hemen orda bi bakım yaparsınız ordan buraya üstünde mi getirceksin demi?

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:39 ----------



Taaaa muğlaya gitmeye gerek yok beyler Gelin Çivrile :D Işıklı gölüne gidelim :D 46 yıl sonra ilk defa buz tuttu üzerinde motorla drift yapanlar var :D
Usta ben motoru sokmam oraya zar zor sahip oldum zaten bide buz kırılır içine düşeriz motoru kurtarcam diye boğularak geberirim valla:queen: Hem yaza erir o buz ya boşver gel muğla ya gidek:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst