Denizli MT Kask hikayeleri 1.bölüm

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Merhaba değerli Motosiklet.net üyelerimiz aşağıda paylaştığımız video bizlerin toplu sürüşlerde denk geldiğimiz olaylardır. Bu ilk video filmimiz artıları ile eksileriyle yorumlarınızı bekliyoruz farklı bir kanal olma aşamasındayız . Kanalımıza abone olmanız bizleri mutlu ve çıktığımız yolda ışık tutacaktır .
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Bu yorum biraz konudışı olucak malesef.Kameranızın marka,modeli nedir acaba?
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Gerçekten güzel çekiyor go-prodan bir model söyliyeceksin diye bekliyordum :) kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Gerçekten güzel çekiyor go-prodan bir model söyliyeceksin diye bekliyordum :) kazasız belasız sürüşler dilerim.

yok bide benim ki ionun lite modeli çekim kalitesi bu , arkadaşa dün akşam pro 3 ünü aldık . Biz ionu seviyoruz kaliteli çekiyor fiyatıda uygun allah herkese gönlüne göre versin ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst