- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Gece Denizli yolunu kullanan motor sürücüleri dikkat etsinler.Hangi yüzyılda yaşıyoruz Damlama sulama diye bir şey çıkmış çiçekleri sulayacağız diye insanlara kaza yaptıracaklar.Yollar su içinde ayarsız sulama tabancaları çiçekleri ağaçları değil, caddeleri suluyor.Denizlide yaşayan arkadaşlarımız bu konuda bir çalışma yaparlarsa belki önlem alınabilir.Kimsenin canı yanmamış olur.