Deniz sezonunu kapattım a dostlar

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Sevgili forum arkadaşlarım, bugün son kez bir tur yaptım ve bu senenin son deniz girişini yaparak sezonu kapattım. Bu sefer dalaman kille koyuna gitmeye karar verdim.

Yalnız size şunu diyeyim; tatilin hası, kralı okullar açıldıktan sonra yapılıyor canlar. Her yer boş. Sağa sola deli dana gibi koşturan çocuk gürültüsü yok. Okullar açılmış, veliler, öğretmenler, öğrenciler okula başlamışlar. Aman ne âlâ ne güzel yahu. Vallahi böyle bir şey daha önce deneyimlememiştim. Allah öğretmenlere sabır versin her kuruşu hakediyorlar. Neyse seri resim atayım sonra finali yaparız:

Bakınız karşıda görünen denizin arkasında Rodos adası çıplak gözle görülüyor. Fotoda görünmüyor ama oradan bakınca görünüyor



Şunlari görünce var ya bütün modum sıfıra iniyor terbiyesizim. Sinirden elim ayağım titriyor.



Kille koyuna gelmeden önce çektiğim muazzam manzara fotoları:





Bu arada, koylarda gemi trafiği o kadar fazla ki adeta yanaşacak, demir atacak alan kalmamış.


Şurada biraz denize girdim



Belediyenin tesisi var. Şezlong var. Yiyecek içecek her şey var.








dönüş yolunda üç dört kişi yolumu kesti. Sorular sordular. Motorculari guvenilir mi buluyorlar acaba? Yoksa bunlar delidir, bilirler falan mı diyorlar merak ettim doğrusu.
Esenlikler diliyorum herkese.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Güzel gezi olmuş. Kalabalık kalmayınca gerçekten çok güzel oluyor benimde böyle bir tecrübem olmuştu. Bodruma hep yazın giderdim eylül sonunda gidince ok daha güzel olduğunu anladım.

Başlığı görünce hırbonun kılı bacakları çıkacak sanmıştım ama değilmiş:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2022
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ekime kadar girilir daha, güzel gezi tşk
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Güzel gezi . Valla İzmir'de gidecek yer bulamıyorum pek bilinmeyen yer önerisi olan varsa dinlerim 2 senede her yerini gezdim heralde şehrin. ^^
Bu arada bir öğretmen olarak teşekkür ediyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Güzel gezi . Valla İzmir'de gidecek yer bulamıyorum pek bilinmeyen yer önerisi olan varsa dinlerim 2 senede her yerini gezdim heralde şehrin. ^^
Bu arada bir öğretmen olarak teşekkür ediyorum.

İzmir'de gezecek yer olmaz mı yaa. Bizim İstanbulda aaa yakın yol dediğimiz yola izmirliler uzak kabul ediyorlar. Altınızda motor var, atlayın mesela Seferihisar'a gidin, oranın deniz kıyısında Sığacık adında köy var orası güzel yerdir, oraya yakın teos Harabeleri falan güzel gezecek yerler var.
Diğer tarafta Foça var, eski foça da güzel yer. İzmir yarımadasında karaburun Urla tarafları da tam gezmelik yerler.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
İzmir'de gezecek yer olmaz mı yaa. Bizim İstanbulda aaa yakın yol dediğimiz yola izmirliler uzak kabul ediyorlar. Altınızda motor var, atlayın mesela Seferihisar'a gidin, oranın deniz kıyısında Sığacık adında köy var orası güzel yerdir, oraya yakın teos Harabeleri falan güzel gezecek yerler var.
Diğer tarafta Foça var, eski foça da güzel yer. İzmir yarımadasında karaburun Urla tarafları da tam gezmelik yerler.

Hepsine gittim. Manisa civarı Kuşadası dolaylarına kadar. Bulamıyorum yeni yer. Denize gireyim desen 50km git 50km gel. Çokta yakın değil izmirin etrafı görülecek yerleri uzak sayılır.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hepsine gittim. Manisa civarı Kuşadası dolaylarına kadar. Bulamıyorum yeni yer. Denize gireyim desen 50km git 50km gel. Çokta yakın değil izmirin etrafı görülecek yerleri uzak sayılır.

50km istanbul için yakın sayılır. İzmir'de yaşayanlara uzak geliyor şaşırıyorum.
Biz burada iyi bir karadeniz pidesi yiyelim desek motorla 55km yol yapıyorum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
50km istanbul için yakın sayılır. İzmir'de yaşayanlara uzak geliyor şaşırıyorum.
Biz burada iyi bir karadeniz pidesi yiyelim desek motorla 55km yol yapıyorum.

Seneler önce bir yere gezmeye gidelim demiştim kuzenlere. O zaman ekonomik durumlar böyle değildi. 100-150km bir yer idi. Deli misin sen die çıkıştılar. O kadar yol gidilir mi diorlardı. Ortalama 1 saatlik yol ama kafayı yediler. Ben ise her gün işe gidip gelirken 3-3,5 saatimi yolda geçiriyorum :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İnşaat bareti gibi olan yarım kask. maksat ceza yememiş olmak.

Biliyorsun değil mi? O kask dediğin şey ile koruyucu gözlük takman gerektiğini? Takmazsan kasksız olarak algılanıp tekrardan ceza yiyeceğini? Güneş gözlüğünün cezanı iptal etmek için kullanabileceğin bir aksesuar olmadığını? Sonra kendi çalıştığın kurumda bu cezayı erken ödeme indirimi ile yatıracağını?

Biliyorsun değil mi? ::pokey::
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Biliyorsun değil mi? O kask dediğin şey ile koruyucu gözlük takman gerektiğini? Takmazsan kasksız olarak algılanıp tekrardan ceza yiyeceğini? Güneş gözlüğünün cezanı iptal etmek için kullanabileceğin bir aksesuar olmadığını? Sonra kendi çalıştığın kurumda bu cezayı erken ödeme indirimi ile yatıracağını?

Biliyorsun değil mi? ::pokey::

Haklısın başkan. Küçük yerlerde pek önemli olmuyor dediğin şeyler. Kafada yarim kask, baret; güneş gözlüğü olunca elleşmiyor, ilişmiyorlar.
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
1,006
Motosikleti
Dominar D250
Güzel bir gezi, Tebrikler. Paylaşım için Teşekkürler.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
50km istanbul için yakın sayılır. İzmir'de yaşayanlara uzak geliyor şaşırıyorum.
Biz burada iyi bir karadeniz pidesi yiyelim desek motorla 55km yol yapıyorum.

Hocam ben 6 sene istanbulda yaşadım. Çğunuzun girmediği yerlere girip çıktım tüm marmara bölgesinde. Ama o zamanlar ile şimdi bir değil benzin 3 katı, üstüne üstlük benım derdim mesafe de değil. Yer kalmadı 1 küsür senedir izmirdeyim motor+araba ile sırf gezmek için 13-14bin km yapmışım. En kısa dediğim şuan didim bodrum onlarda 2 3 saati geçiyor günübirlik olmaktan çıktı.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,031
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...En kısa dediğim şuan didim bodrum onlarda 2 3 saati geçiyor günübirlik olmaktan çıktı.

Bodrum İzmir'den 3 saat, 07:00-08:00 marş basılsa hava kararmadan eve dönmek amaçlanıyorsa, Bodrum ve arada oyalanmak için 3-4 saat zaman kalır...
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Hoka, seninde hareketlendiğini görmek güzel.

Sizin oralarda asıl sezonun en güzel zamanları yeni başlıyor yahu. Ne kapatması...
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
İzmir'de gezecek yer olmaz mı yaa. Bizim İstanbulda aaa yakın yol dediğimiz yola izmirliler uzak kabul ediyorlar. Altınızda motor var, atlayın mesela Seferihisar'a gidin, oranın deniz kıyısında Sığacık adında köy var orası güzel yerdir, oraya yakın teos Harabeleri falan güzel gezecek yerler var.
Diğer tarafta Foça var, eski foça da güzel yer. İzmir yarımadasında karaburun Urla tarafları da tam gezmelik yerler.

Abi dikilide güzel yerdir.

Arkadaş gibi bende yillarca izmirde yaşadim,belli zaman sonra sıkıyor adami,dedikleri doğru,yaşamayan bilemez.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Abi dikilide güzel yerdir.

Arkadaş gibi bende yillarca izmirde yaşadim,belli zaman sonra sıkıyor adami,dedikleri doğru,yaşamayan bilemez.

Ben de gençken bekarken 3 yıl kadar sığacık'ta yaşamıştım. Deniz kıyısında küçük bir bahçeli köy evi falan eğlenceliydi, evin önünde de izmirde yaşayan bir arkadaşımın yelkenli teknesi bağlıydı, canım isteyinde denize açılıyordum falan bir yere gitmesem de eğleniyordum. Ama şimdi orası lüküs marina olmuş, köy şimdi turistik yer olmuş, eski tadı kalmamıştır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst