- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Sevgili forum arkadaşlarım, bugün son kez bir tur yaptım ve bu senenin son deniz girişini yaparak sezonu kapattım. Bu sefer dalaman kille koyuna gitmeye karar verdim.
Yalnız size şunu diyeyim; tatilin hası, kralı okullar açıldıktan sonra yapılıyor canlar. Her yer boş. Sağa sola deli dana gibi koşturan çocuk gürültüsü yok. Okullar açılmış, veliler, öğretmenler, öğrenciler okula başlamışlar. Aman ne âlâ ne güzel yahu. Vallahi böyle bir şey daha önce deneyimlememiştim. Allah öğretmenlere sabır versin her kuruşu hakediyorlar. Neyse seri resim atayım sonra finali yaparız:
Bakınız karşıda görünen denizin arkasında Rodos adası çıplak gözle görülüyor. Fotoda görünmüyor ama oradan bakınca görünüyor

Şunlari görünce var ya bütün modum sıfıra iniyor terbiyesizim. Sinirden elim ayağım titriyor.

Kille koyuna gelmeden önce çektiğim muazzam manzara fotoları:


Bu arada, koylarda gemi trafiği o kadar fazla ki adeta yanaşacak, demir atacak alan kalmamış.
Şurada biraz denize girdim

Belediyenin tesisi var. Şezlong var. Yiyecek içecek her şey var.



dönüş yolunda üç dört kişi yolumu kesti. Sorular sordular. Motorculari guvenilir mi buluyorlar acaba? Yoksa bunlar delidir, bilirler falan mı diyorlar merak ettim doğrusu.
Esenlikler diliyorum herkese.
Yalnız size şunu diyeyim; tatilin hası, kralı okullar açıldıktan sonra yapılıyor canlar. Her yer boş. Sağa sola deli dana gibi koşturan çocuk gürültüsü yok. Okullar açılmış, veliler, öğretmenler, öğrenciler okula başlamışlar. Aman ne âlâ ne güzel yahu. Vallahi böyle bir şey daha önce deneyimlememiştim. Allah öğretmenlere sabır versin her kuruşu hakediyorlar. Neyse seri resim atayım sonra finali yaparız:
Bakınız karşıda görünen denizin arkasında Rodos adası çıplak gözle görülüyor. Fotoda görünmüyor ama oradan bakınca görünüyor

Şunlari görünce var ya bütün modum sıfıra iniyor terbiyesizim. Sinirden elim ayağım titriyor.

Kille koyuna gelmeden önce çektiğim muazzam manzara fotoları:


Bu arada, koylarda gemi trafiği o kadar fazla ki adeta yanaşacak, demir atacak alan kalmamış.
Şurada biraz denize girdim

Belediyenin tesisi var. Şezlong var. Yiyecek içecek her şey var.



dönüş yolunda üç dört kişi yolumu kesti. Sorular sordular. Motorculari guvenilir mi buluyorlar acaba? Yoksa bunlar delidir, bilirler falan mı diyorlar merak ettim doğrusu.
Esenlikler diliyorum herkese.