Deneyimli olanlar cvp yazsın sorunum büyük

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Akira' Alıntı:
Önce kavga döğüş bir motor al

Sonra baban motorunu komşuna verip parçalatsın

Sonra mahçubiyetinden Goldwing bile alsan sesini çıkarmasın, hatta kendini affettirmek için destek bile versin.


Şu ana kadar bende işe yaradı. Ama çok yıpratıcı ve pahalı bir yöntem:)
Senin ıolayın tam Nasreddin Hoca fıkrası zaten :cherry:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bakalım artık bi yerden para çıkar ümidiyle her gördüğüm yerden kazı kazan alıyorum belki çıkar:p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
vay bea geçtiğimiz yolları hatırladım bi an 40 yaşındayım babam hala racing motora bindiğimi bilmiyor kendimi çok suçlu hissediyorum babamı uyuttuğum için ama ne yapayım asla izin vermezdi hala haberi olsa oyarrr alimallah aman sessiz olun yerin kulağı var
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
ael320

abi evdekileri işte senin gibi biriyle tanıştırmam lazım bu hevesimin gecmeyeceğini sadece bastırıldığını bastırıldıkca alevlendiğini ve eninde sonunda bi motor alıcağımı anlamarı için:pr:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
okaysen' Alıntı:
mt yüzündan babamla tartıştık bida gezilerde kimsenin motorunun arkasında görmicem seni diye arkası hafif küfürlü devam etti sizce ne yapmalıyım yardımcı olun :rendeer: :rendeer: :rendeer: :salut: :salut: :salut:
Sevgili Okaysen,
Babanın kızmasının altında sadece sana sevgisi ve bunun endişeli yansıması olduğunu bilmelisin. Bunu İleride baba olunca daha iyi anlıyacaksın.
Babanın sevgisi pek dile getirilmez ama o her şarttan muzaffer bir şekilde kalkabilen güçlü, koruyucu, sert kişiliğin altında, sevdikleri için çok savunmasız olan bir yürek taşırlar.
Babana anlayış göstermelisin.
Kaderini başkalarının eline emanet bırakmaktansa, kaderine kendin yön vererek motorun arkasında değil direksiyonunda olmalısın.
Bu konuda eğitimini al , ehliyetini al. Tehlikeyi asla gözardı etme.
Ve direksiyonun kendi elinde olacağını,
başkasına değil,sana güvenmesi gerektiğini söyle.
Eminim sana daha çok güvenicek ve izin vericektir.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
15
Her Zaman Büyüklerinin Sözünü D,nle Gizli Birşey Yapma Herseyi Zamana Birak Ikna Etmeye Calş Derim
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
56
motor demek özgürlük demektir benim için her nekadar daha alamasamda yaza inşhallah. eğer kendi istediğin gibi bir hayat yaşayamayacaksan bu hayatın ne anlamı var motor bir hayat tarzı bence elinden geleni yap başkalarının hayatını değil kendi hayatını yaşa bu annen baban için de geçerli değil her zaman diğer insanlar içinde geçerli bazen yalnız kalırsın ama kendine saygın olur.
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
okaysen' Alıntı:
mt yüzündan babamla tartıştık bida gezilerde kimsenin motorunun arkasında görmicem seni diye arkası hafif küfürlü devam etti sizce ne yapmalıyım yardımcı olun :rendeer: :rendeer: :rendeer: :salut: :salut: :salut:
İyi motor alın o zaman demelisin bence?!:)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
seyyah izmir

sadece kendin için yaşarsan motosikletinden başka dostun olmaz,bazen başkalarınada ayak uydurmak zorundasın......ve herkez istediği hayatı sadece istemekle yaşarsa işte ozaman o hayatın bi anlamı olmaz....

bilmiyorum ama ok. hobby dir falan onu kabul ederimde,,,,,,hayat tarzı olmasını motosikletin kabul etmiyorum o işten para kazanmayanlar dışında....
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
okaysen' Alıntı:
adamım ben dün annemle konuştum öss den sonra ben motorla gitcem artık odamdan mutfaka salona dedim yani 7/24 motor üstündeyim dedim biraz gönülsüzcede olsa olumlu yanıt aldım bakalım artık:cat:
Bu arada olur da bir talihsizlik sonucu ÖSS'yi kazanırsan,7/24 olayını unutman gerekecek.:wiinkk:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Arkadaşlar a2 ehliyetim var bu arada azda olsa olumlu gelişmeler yaşıyorum ama kesin bi çözümü yokmuy bu işin:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst