okaysen' Alıntı:
mt yüzündan babamla tartıştık bida gezilerde kimsenin motorunun arkasında görmicem seni diye arkası hafif küfürlü devam etti sizce ne yapmalıyım yardımcı olun :rendeer: :rendeer: :rendeer: :salut: :salut: :salut:
Sevgili Okaysen,
Babanın kızmasının altında sadece sana sevgisi ve bunun endişeli yansıması olduğunu bilmelisin. Bunu İleride baba olunca daha iyi anlıyacaksın.
Babanın sevgisi pek dile getirilmez ama o her şarttan muzaffer bir şekilde kalkabilen güçlü, koruyucu, sert kişiliğin altında, sevdikleri için çok savunmasız olan bir yürek taşırlar.
Babana anlayış göstermelisin.
Kaderini başkalarının eline emanet bırakmaktansa, kaderine kendin yön vererek motorun arkasında değil direksiyonunda olmalısın.
Bu konuda eğitimini al , ehliyetini al. Tehlikeyi asla gözardı etme.
Ve direksiyonun kendi elinde olacağını,
başkasına değil,sana güvenmesi gerektiğini söyle.
Eminim sana daha çok güvenicek ve izin vericektir.