Denemelerim

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir adam seziyordum
karanlıkta
beli burkuk çökmüş
elinde sigara
çekişinden belliydi çileleri
çevirdim ateşin varmı diye
benimkide soru işte
hiçte içmem ya dayıyı
yakın gördüm kendime
bana döndü ve sordu
yüreğimdeki ateş ilemi yakarsın
cigaramdaki ateş ilemi dedi
dayı derdin ne dedim
başladı bi kız vardı diye
şaşırdım bende öyleydim
sonra bi dostum vardı dedi
yok dedi
benimde yoktu korkmaya başlamıştım
konu konuyu açtı karanlık sokaklarda
beni anlattı ağzındaki dal sigaranın yanması gibi
bitişide külüde
bayağı yürüdük..sigara sigara daha..
ve aradan yıllar geçti
işte evlat gene bende aynı başlamıştım
aynı yerdeyim
böyle insanoğlu mutlu olan yok galiba
gencin gözlerinden yaş geldi
hayırdır dedim abi bi kız vardı ya dedi
o an anladım genci
ömür kısır döngü
herkez çekiyor çektiriyor
kazanan kim?
kara toprakmı?

written by manyak


SENDEN ÖZÜR DİLİYORUM..
BİLMEZDİM BU KADAR ÜZÜLECEĞİNİ..
BU KADAR KIRILACAĞINI..
SEVGİNİN CÜZDANININ KALINLIĞI KADAR OLDUĞU BİR DÜNYA..
ÖZÜR DİLİYORUM
SANA KALIN BİR CÜZDAN BIRAKAMADIM..
HERKEZİ İYİ SANDIN..
İLK VURAN ARKADAŞINDI..
ÜZÜLDÜN..
AĞLADIN..
GİDENİN YERİNE YENİSİ GELİR DEDİN...
EVET GELDİİ..
AMA ADI AŞK YARASIYDI...
KAHROLDUN..
GENE AĞLADIN
VE İÇTİN...
BİR DOSTUNA İÇİNİ DÖKMEK İSTEDİN...
AMA YOKTU..
DELİKANLIYIM GEÇER DEDİN..
İYİ BİRİSİNİ ARADIN..
GECENİN BİR KÖRÜ ELİNDE BİRA BİR SAHİLDE..
ERTESİ GÜN HABERİN GELDİ..
ÖLMÜŞSÜNN..
DAHA DOĞRUSU ÖLDÜRÜLMÜŞSÜN..
CEBİNDEKİ SON KALAN 10 MİLYON İÇİN..
ÇÜNKÜ BURASI DÜNYAYDI...
SENDEN ÖZÜR DİLİYORUZ CANIM OĞLUM..
DÜNYAYA GETİRDİĞİMİZ İÇİN..

written by manyak
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
dürüstçe söylemek gerekirse çok beğenmedim. düz yazı yazılmışta uygun yerlerden bölünmüş gibi.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deneme dedik danger:p
aslında danger amacım
herkez yazsın
biraz hani ne bilim
işte öyle bişi güzel olurdu
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
musti81' Alıntı:
deneme dedik danger:p

tamam da denemelerini bizimle paylaştığına göre bir özelliğinin olması gerekmez mi? Yorum yapmamız için buraya koymadın mı?:rendeer:

Yazarların denemelerim diye kitapları çıkar, o kitaplarda eleştirilir. :wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi özelliğim yok danger
sadece yazdım
sizde yazın bi dağarcık oluşsun diye yazdım
biraz bazı şeylerden uzaklaşın dedim
tabiki eleştiri olcak:)
size sevgim sonsuz:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst