demirciköy'e küçük bir gezinti...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
geçtiğimiz perşembe günü, murat'la (abzah) denk gelen izin günlerimizi değerlendirmek ve şehrin gürültüsünden biraz kaçmak istedik. fazla uzağa gidemedik ama sarıyer demirciköy'e yaptığımız gezi gerçekten zevkli geçti (dönüş yolundaki tatsız olayı dahil etmezsek). yollar düzgün ve bol virajlı haftaiçi olması nedeniyle belki tek tük araç vardı yolda. yol boyunca ağaçların arasından geçilerek ve temiz oksijen çekilerek ooohhh ciğerlere bayram edildi :cat: bahçeköy ve zekeriyaköy geçildikten sonra demirciköy'e ulaşıldı burada kısa bir molanın ardından sahile doğru inilerek plaja girildi. biraz deniz kum ve güneş sefasından sonra küçük bir doğa gezintisi ve ardından motorlara binilerek şehrin gürültüsü patırtısına tekrar merhaba denildi. gezi sırasında çektiğimiz birkaç fotoğrafı da sizlerle paylaşmak istedik ki belki gitmek isteyen olursa fikir vermiş olalım. belki toplu bir gezinti de yapılabilir bir haftasonu neden olmasın...

demirciköy'de mola yeri (sanki çok uzun yola gitmişiz de bide mola vermişiz:queen: )




kask sadece motor üstünde değil, güneşlenirken de başınızı korur :mrgreen:


işte uzunya plajı


tamam murat orada mahsur kaldığını ve seni kurtardığımı kimseye anlatmam söz :p


manzara güzel


sonra da uçuşa geçtik :)


demirciköy'ün baltagirmemiş ormanlarında gezinirken istanbulun yanıbaşında ilkel kabile hayatı yaşayan insanlara rastladık ve kabile reisi ungabunga abhazmuratın bizi gördüğünde savunma içgüdüsüyle saldırdığı anı görüyorsunuz :queen:






dönüş yolunda




 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ee artık taşın altına elini sokta bi gezi patlat! öyle iki arkadaş bizi imrendirmeyin :)

bu arada benim klip 2001 de orada çekilmişti süper yapmışlar:cat: o zaman sahili

düzenlenmemişti !sevgili hasan senden ricam olacak tanışamadık belki ama

samimi gördüğüm için yazıyorum! avatarına kendi resmini koysanda aramızdaki

bu değerli arkadaşımızın yüzünü tanısak :) sevgilerimle
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ee artık taşın altına elini sokta bi gezi patlat! öyle iki arkadaş bizi imrendirmeyin :)

bu arada benim klip 2001 de orada çekilmişti süper yapmışlar:cat: o zaman sahili

düzenlenmemişti !sevgili hasan senden ricam olacak tanışamadık belki ama

samimi gördüğüm için yazıyorum! avatarına kendi resmini koysanda aramızdaki

bu değerli arkadaşımızın yüzünü tanısak :) sevgilerimle

gelmek isteyen olursa yaparız bi organizasyon ama benim bu ay sonuna kadar iznim yok. bu arada resim dedin de ilk fotoğrafta gördüğün benim işte :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
beni kızdırmak için koydunuz bu resimleri ben biliyom neyse haklısınız
teklifmi gelmedi geldi oh olsun bana:pr: :pr: :pr: neyse güzel eğlenmişiniz
belli ama murat herhalde tarzan dördü çevirmeye hazırlanıyor:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooh elinize ayagınıza saglık hasan..murat seninde..
bizi götürmezsiniz tabii..:)
S&S
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
beni kızdırmak için koydunuz bu resimleri ben biliyom neyse haklısınız
teklifmi gelmedi geldi oh olsun bana:pr: :pr: :pr: neyse güzel eğlenmişiniz
belli ama murat herhalde tarzan dördü çevirmeye hazırlanıyor:queen:

abi planımız ertesi gün de gitmekti sen de gelirsin diye ama kısmet olmadı

oooh elinize ayagınıza saglık hasan..murat seninde..
bizi götürmezsiniz tabii..:)
S&S

planlanmış bir gezi değildi abi o yüzden kimseye haber veremedekik aslında il dışına planlamıştık ama muratın işi çıktı o yüzden gidemedik yine gideriz bi ara
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Star TV şu anda bu koyu tanıtıyor hakkaten güzel yer
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
yav bi de ormanda arılar kovalamasaydı iyi olacaktı :)

bir de giden arkadaslar şnorkel,deniz gözlüğünüz felan varsa deniz süper acayip canlı.akvaryum gibi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay vay kankagiller sizi başbaşa gezi yaptınız ha
murat müstehcen pozlarından dolayı kınıyorum kardeşim seni
ne o ya kaset kapagı için verilen pozlar gibi:) :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav nerde gariplik var iki tane mesajım yok ????
neyse tekrar yazayım güzel yerler 8-10 sene evvel müdavimi oldugum yerler
murat o ne poz be kardeşim kasetinmi çıkıcak:):):)
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
he ben de çıkaracam kaset :)
yav bu hasan söyledi ama çallıklara bi uçuş gerçekleştirdi gökselim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst