Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,181
- Konu Yazar
- #1
geçtiğimiz perşembe günü, murat'la (abzah) denk gelen izin günlerimizi değerlendirmek ve şehrin gürültüsünden biraz kaçmak istedik. fazla uzağa gidemedik ama sarıyer demirciköy'e yaptığımız gezi gerçekten zevkli geçti (dönüş yolundaki tatsız olayı dahil etmezsek). yollar düzgün ve bol virajlı haftaiçi olması nedeniyle belki tek tük araç vardı yolda. yol boyunca ağaçların arasından geçilerek ve temiz oksijen çekilerek ooohhh ciğerlere bayram edildi :cat: bahçeköy ve zekeriyaköy geçildikten sonra demirciköy'e ulaşıldı burada kısa bir molanın ardından sahile doğru inilerek plaja girildi. biraz deniz kum ve güneş sefasından sonra küçük bir doğa gezintisi ve ardından motorlara binilerek şehrin gürültüsü patırtısına tekrar merhaba denildi. gezi sırasında çektiğimiz birkaç fotoğrafı da sizlerle paylaşmak istedik ki belki gitmek isteyen olursa fikir vermiş olalım. belki toplu bir gezinti de yapılabilir bir haftasonu neden olmasın...
demirciköy'de mola yeri (sanki çok uzun yola gitmişiz de bide mola vermişiz:queen: )


kask sadece motor üstünde değil, güneşlenirken de başınızı korur :mrgreen:

işte uzunya plajı

tamam murat orada mahsur kaldığını ve seni kurtardığımı kimseye anlatmam söz

manzara güzel

sonra da uçuşa geçtik

demirciköy'ün baltagirmemiş ormanlarında gezinirken istanbulun yanıbaşında ilkel kabile hayatı yaşayan insanlara rastladık ve kabile reisi ungabunga abhazmuratın bizi gördüğünde savunma içgüdüsüyle saldırdığı anı görüyorsunuz :queen:



dönüş yolunda



demirciköy'de mola yeri (sanki çok uzun yola gitmişiz de bide mola vermişiz:queen: )


kask sadece motor üstünde değil, güneşlenirken de başınızı korur :mrgreen:

işte uzunya plajı

tamam murat orada mahsur kaldığını ve seni kurtardığımı kimseye anlatmam söz

manzara güzel

sonra da uçuşa geçtik

demirciköy'ün baltagirmemiş ormanlarında gezinirken istanbulun yanıbaşında ilkel kabile hayatı yaşayan insanlara rastladık ve kabile reisi ungabunga abhazmuratın bizi gördüğünde savunma içgüdüsüyle saldırdığı anı görüyorsunuz :queen:



dönüş yolunda


