Demge Topuzu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler Bu resimlerde Kırmızı'nın içersimde kalan o metalik demirler nedir acaa?

Nette Buldugum ve benzettıgım sey''Denge topuzları'' oldu.Bunlar denge topuzumu...Benimn suzukim için nerden tedarık edebılırım







Bu olabilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
18
Bence aksesuar o parçalar.Motorun denge noktası orta kısımdadır ve motorun boyu 1 metre ise ağırlık merkezi 3\1 dir.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
benim bildigim denge topuzu gidonda olur o kaportayı korumak için takılmış
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832

bunlar gidon için olabilir. adı da denge topuzu gidon için.

senin gösterdiğin motonun üstünde olan düştüğünde kaporta çizilmesin diye takılıyor
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
onlar koruma takozu...
denge topuzunu elciklerin ucuna takıyorsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hımm,Vallahi Ustalar çok ii aydınlattınız:D çok tesekkurederım arkadaslar..Peki bunu koruma topuzunun aynısını nerde bulabılırım bı bılgınız varmıdır?
 
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
88
motosikletinin düşüp karenajının bozulmasını önlemek için konulmus koruma parçalarıdır. denge topuzu elciklere takılıyor diye biliyorum.
ayrıca baslık da yanlış...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başlıkta Harf hatası var fakat,Düzenleme sadece mesaj için gecerli,Başlığı düzeltemedim... Yorumlarınız için tekrar teşekkrler
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş resmini koyduğun denge topuzu..O yan granajlara takılan koruma takozu diye biliyorum ben..

Ayrıca bişey daha söyleyim senin motorunda an125 se koruma takozunu sağlam bi yere bağlanam lazım o resimde işaretlediğin yerderle öyle sağlam takılcak bi demir olmamasız lazım,,yani resimde kırmızı içine aldığın takozları photoshop değilse takan kişi görüntü olsun diye ,granajları delerek takmış, vede en ufak bi düşmede granajları korumakttan çok daha biile fazla zarar verebilir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst