emomen Katılım 27 Nis 2006 Mesajlar 1,059 13 Ocak 2010 Konu Yazar #1 http://www.evisor.tv/tv/motorrad-fun/stunt-riding-11100.htm yorum yapamıyorum.....:mrgreen:
tigermbz Katılım 10 Şub 2006 Mesajlar 6,827 Motosikleti MV Agusta Brutale 800, Ducati 797 13 Ocak 2010 #4 elimizde fazlasıyla deli var biliyorsanız bana akıllı birini gösterin
Barış Şuşut Süper Moderatör (BBRR) Katılım 12 Haz 2005 Mesajlar 8,442 19 Ocak 2010 #6 birara metehanı piyano çalarken gördüm gibi :cherry:
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 19 Ocak 2010 #10 BBRR' Alıntı: birara metehanı piyano çalarken gördüm gibi :cherry: Genişletmek için tıkla ... O değil..Arkasında huni olan daha çok benziyo.. :queen:
BBRR' Alıntı: birara metehanı piyano çalarken gördüm gibi :cherry: Genişletmek için tıkla ... O değil..Arkasında huni olan daha çok benziyo.. :queen:
tr100a Katılım 24 Şub 2009 Mesajlar 2,319 19 Ocak 2010 #11 hadi bizde böyle bir gösteri düzenleyelim çok güldüm az kaldı şeydiyodum
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 19 Ocak 2010 #12 hihihohuuuuuuuuuuuuuuuuuu bayıldım yahu... aralarında olmak isterdim ama sadece kask olarak :cherry: bence müthişler
hihihohuuuuuuuuuuuuuuuuuu bayıldım yahu... aralarında olmak isterdim ama sadece kask olarak :cherry: bence müthişler
mbuyuk Katılım 2 Kas 2009 Mesajlar 491 19 Ocak 2010 #13 alp_tunay' Alıntı: O değil..Arkasında huni olan daha çok benziyo.. :queen: Genişletmek için tıkla ... ama ben piyanocuyu daha çok benzettim :salut::salut:
alp_tunay' Alıntı: O değil..Arkasında huni olan daha çok benziyo.. :queen: Genişletmek için tıkla ... ama ben piyanocuyu daha çok benzettim :salut::salut:
Deryali Katılım 9 Şub 2008 Mesajlar 2,858 19 Ocak 2010 #14 Hiç böylesini görmemiştim ama gösteriden pek hoşlanmadım motor sürdüğüm için bile nefret ettim kendimden
Hiç böylesini görmemiştim ama gösteriden pek hoşlanmadım motor sürdüğüm için bile nefret ettim kendimden
crazyrider Katılım 20 Nis 2007 Mesajlar 441 19 Ocak 2010 #15 aynı ben ya bana özenmısler :queen: super paylasım ıcın saol :cat:
onur35 Katılım 22 Haz 2009 Mesajlar 1,279 19 Ocak 2010 #16 abi bunlar katıksık sek deli vay beeeee:queen:
Silverwing Katılım 18 May 2009 Mesajlar 239 19 Ocak 2010 #18 Uzun zamandır izlediğim en iyi ve eğlenceli videolardan biri. Teşekkürler.
zeda3000 Katılım 11 Eki 2005 Mesajlar 4,387 19 Ocak 2010 #19 Bu adamlarin gunluk siradan yasam tempolarini cok merak ettim gercekten.