deer kullanan arkadaşlar...

Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
4
tüm motorcu dostlarım merhaba.aranıza yeni katılıyorum.
eğer kanuni deer kullanan arkadaşlar varsa bir kaç birşey sormak isterim.
teşekkürler.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Motosiklet modelleri bölümünde aradıklarını bulabilirsin:cat:
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
4
deer alalı 2 ay oldu bu motor zorlana zorlana 110 görüyor .normalmidir?
bilen varsa sık yaşanan bi problemi varmıdır acaba?
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2
dostum deer 110 dan daha fazla yapmaz zaten.bunu problem olarak görme.görüntü iyi ama daha fazla hız bekleme....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum deer 110 dan daha fazla yapmaz zaten.bunu problem olarak görme.görüntü iyi ama daha fazla hız bekleme....

HİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ TEEEEEEEEEEEEE



BBBBBBBBBBBBBBBİİİİİİİİİİİİİİİİLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


ARKADAŞIM SEN 1200 KM GEÇTİNM İ DE KONUŞUOSUNNN

BEN ONDA 158 YAPTIM

WE %75 GAZDA TFAFİK YAKALADI 700 YTL ÖDEDİMMMMM
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
HİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ TEEEEEEEEEEEEE



BBBBBBBBBBBBBBBİİİİİİİİİİİİİİİİLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


ARKADAŞIM SEN 1200 KM GEÇTİNM İ DE KONUŞUOSUNNN

BEN ONDA 158 YAPTIM

WE %75 GAZDA TFAFİK YAKALADI 700 YTL ÖDEDİMMMMM

walla o motor 158KM çıkması imkansız gibi bişey
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar siz neyden bahsediyorsunuz deer 110 görüyomuş ta sizce normalmi diyorsun hehh
arkadaşım durum anormal bence çünkü deer yaptığı son hız 90 km oda taş çatlasa yapıyo bu hızı sanki biz sürmedik kullanmadık
bana 100 gören deer gösterin bu motorculuğu bırakırım.:farao::farao::farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst